jaeger Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Okej! HERE'S The deal! Jag har runt 140 kontakter och jag har skapat en ny mail, går det att få alla email adresser i en txtfil eller något så jag slipper logga in och ut för att adda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ja, i MSN-fönstret, tryck på Kontakter > Spara kontaktlista... sen laddar du bara in kontakterna sen. BOOJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Fan.. så har jag redan gjort allt för hand men thx anyway.. Finns det någon liknande funktion för smileys/visningsbilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Tack nu kan jag börja använda XvickeX Snabel-A Spray punkt S, E. Så om ni undrar vem XvickeX@Spray.se är som addat er så är det jag Tack vare Epix gick det snabbt Redigerad 20 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Tack nu kan jag börja använda XvickeX Snabel-A Spray punkt S, E. Så om ni undrar vem XvickeX@Spray.se är som addat er så är det jag Tack vare Epix gick det snabbt Satt & lira cs, då kommer det upp en stor ruta att du hade addat mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Tack nu kan jag börja använda XvickeX Snabel-A Spray punkt S, E. Så om ni undrar vem XvickeX@Spray.se är som addat er så är det jag Tack vare Epix gick det snabbt Satt och runkade, då kom det upp en enorm jävla ruta som täckte upp hela skärmen och dödade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Satt och runkade, då kom det upp en enorm jävla ruta som täckte upp hela skärmen och dödade den. Logga ut från msn innan du runkar, gör alltid jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Logga ut från msn innan du runkar, gör alltid jag Ok då var frågan "Varför loggar alltid Xemtoth ut stup i kvarten?" besvarad. Han ska runka helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kommer inte in på MSN just nu. Någon annan det inte funkar för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kommer inte in på MSN just nu. Någon annan det inte funkar för? Jag är inne. Men MSN är ju känt för att bugga så rätt mycket. Ibland står det att tjänsten inte är tillgänglig, eller att din kontaktlista inte kunde laddas. Prova starta om programmet, och reconnecta internetuppkopplingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kommer inte in på MSN just nu. Någon annan det inte funkar för? Fungerar utan problem med båda mina msn'er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Är det något jag har inbillat mig, eller kan man vara inne på msn med mobilen? Har för mig att nån nångång har loggat in och det stod: "....har loggat in på en mobil enhet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Är det något jag har inbillat mig, eller kan man vara inne på msn med mobilen? Har för mig att nån nångång har loggat in och det stod: "....har loggat in på en mobil enhet" Ja, man kan vara inne med mobilen på något vänster, men jag vet inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Finns det någon sida med moddar så att man kan få bort vissa delar av MSN? Typ reklamrutan längst ner. Länk plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja, man kan vara inne med mobilen på något vänster, men jag vet inte hur. Tror man köper de så får man MSN på mobben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Finns det någon sida med moddar så att man kan få bort vissa delar av MSN? Typ reklamrutan längst ner. Länk plz! A-patch räcker för att ta bort allt man inte vill ha. finns på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tror man köper de så får man MSN på mobben Hur då köpa, menar du? MSN är ju gratis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hur då köpa, menar du? MSN är ju gratis . Jag tror inte det är gratis ... kolla själv i länken... Klicka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Msg 8.0 beta=virus (det stog nåt sånt eller drömde jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag tror inte det är gratis ... kolla själv i länken... Klicka här! Jahaa.. det var så ni menade. Fast jag skulle aldrig sjunka så lågt så att jag köpte något från Jamba, mitt hatobjekt #1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts