tommy killer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Hur byter man "Namn" På MSN? Alltså, Umm, Om jag tex skickar mail till nån så står det ju namnet? Jag vill byta det .. Heter "Enligt" MSN FFFFF SSASSA Vill byta.. Dvs, Hotmail . Hotmail.com -> Alterntaiv -> Visa och redigera personlig information . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Hotmail.com -> Alterntaiv -> Visa och redigera personlig information . Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Det är fruktansvärt vad som har hänt. Jag kan längre inte logga in på msn. Jag har provat allt, ominstallera, avinstallera, pröva gamla msn, prövat nya msn. Inget och då menar jag inget funkar. Däremot funkar det om jag går in på en annan användare och inte min. Då funkar det att starta msn och logga in. Det funkar även att logga in på min gamla msn på min användare men det funkar absolut inte att logga in på min vanliga msn utan det laggar fast så¨fort jag trycker "logga in". Vad har hänt? Jag är i akut behov av snabb hjälp! Snälla, hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Hotmail.com -> Alterntaiv -> Visa och redigera personlig information . Vänta lite nu.. kan jag byta hotmailadress-namn där? Så att jag inte behvöer adda om alla msnkontakter utan har kvar min msn men i annat hotmail-namn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Hej alla! Skulle behöva hjälp med en grej: Jag har många smilisar på msn, ni vet, sånsa som blinkar, skrattar osv. Victoria vill ha dessa med, men vi har bara en dator så det går inte att skicka till henne. Är det möjligt att ge dem till henne genom att hålla på att ändra och kopiera i mappar? I så fall, hur gör man? Tack på förhand/Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Hej alla! Skulle behöva hjälp med en grej: Jag har många smilisar på msn, ni vet, sånsa som blinkar, skrattar osv. Victoria vill ha dessa med, men vi har bara en dator så det går inte att skicka till henne. Är det möjligt att ge dem till henne genom att hålla på att ändra och kopiera i mappar? I så fall, hur gör man? Tack på förhand/Vice Jag har ett program som extraherar alla smilies till en valfri mapp, men dessvärre måste hon lägga in dem en och en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Hej alla! Skulle behöva hjälp med en grej: Jag har många smilisar på msn, ni vet, sånsa som blinkar, skrattar osv. Victoria vill ha dessa med, men vi har bara en dator så det går inte att skicka till henne. Är det möjligt att ge dem till henne genom att hålla på att ändra och kopiera i mappar? I så fall, hur gör man? Tack på förhand/Vice Jag vet inte, jag tror inte det går att ändra i mappar och så. Men det går ju att göra på ett sätt iaf. Även om det är lite drygt. Skicka smileysarna från din msn, Vice. till någon ni båda har på er kontaktlista. Och be denne spara smileysarna, för att sedan logga in på Victorias msn och be denne person skicka smileysarna till henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Jag har ett program som extraherar alla smilies till en valfri mapp, men dessvärre måste hon lägga in dem en och en Hur funkar det? Jag vet inte, jag tror inte det går att ändra i mappar och så. Men det går ju att göra på ett sätt iaf. Även om det är lite drygt. Skicka smileysarna från din msn, Vice. till någon ni båda har på er kontaktlista. Och be denne spara smileysarna, för att sedan logga in på Victorias msn och be denne person skicka smileysarna till henne. Jobbigt värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Hur funkar det? Man kör programmet och så vips har man alla smilies i en mapp på datorn. Sedan lägger man till de man vill ha genom "Lagg till..." i smiley-menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Man kör programmet och så vips har man alla smilies i en mapp på datorn. Sedan lägger man till de man vill ha genom "Lagg till..." i smiley-menyn. Najjs, vill du skicka det programmet till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 CEDP_Backup_Wizard.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Hmm, mappen som skapas är tom? Ska jag flytta över de smileysarna jag har till mappen och sedan till hennes? Och hur för jag över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Men sparas inte alla smileys som används i en konversation i "Mina konversationer" om man har WLM? Jag har i alla fall en smileymapp där med en massa smileys. .... När jag tänker efter så kanske inte giffarna fungerar. Edit: Nej, alla är .png, så de rörliga blir väldigt orörliga. Redigerad 20 november, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) Har ett litet smärre problem. Mitt msn funkar inte. Jag gråter mig inte tills sömns varje natt, men det är lite jobbigt.. Msn funkade perfekt här om dagen, men igår när jag skulle starta upp msn så hände inget allt. Testade igen, samma sak, igen och samma sak en gång till. Gick in i aktivitetshanteraren för att stänga av msn, och där låg 4-5 msnmsgr.exe och äcklade sig. Tog bort alla och testade att starta msn igen, inget restultat. Stängde av datorn och satt på den igen. Msn startade automatiskt, för det gör den på min dator och jag lyckades logga in. Efter, säg 5 minuter så hängde sig msn. Kunde inte stänga av det, logga ut, ta upp en kontakt osv. Var tvungen att ta bort msnmsgr.exe, men sen gick det inte att starta Har gjort sökning med både Ad-aware och Spy Bot Search and Destroy, men det funkar fortfarande inte. Kan även fråga, då jag inte är så superbra på datorer: Jag köpte mer RAM-minne till min dator. Har nu 3gb RAM-minne, men min fråga är vad det egentligen gör? Hade 1gb förut. Redigerad 22 november, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Men sparas inte alla smileys som används i en konversation i "Mina konversationer" om man har WLM? Jag har i alla fall en smileymapp där med en massa smileys. .... När jag tänker efter så kanske inte giffarna fungerar. Edit: Nej, alla är .png, så de rörliga blir väldigt orörliga. Låter som att du använder msnplus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Har ett litet smärre problem. Mitt msn funkar inte. Jag gråter mig inte tills sömns varje natt, men det är lite jobbigt.. Msn funkade perfekt här om dagen, men igår när jag skulle starta upp msn så hände inget allt. Testade igen, samma sak, igen och samma sak en gång till. Gick in i aktivitetshanteraren för att stänga av msn, och där låg 4-5 msnmsgr.exe och äcklade sig. Tog bort alla och testade att starta msn igen, inget restultat. Stängde av datorn och satt på den igen. Msn startade automatiskt, för det gör den på min dator och jag lyckades logga in. Efter, säg 5 minuter så hängde sig msn. Kunde inte stänga av det, logga ut, ta upp en kontakt osv. Var tvungen att ta bort msnmsgr.exe, men sen gick det inte att starta Har gjort sökning med både Ad-aware och Spy Bot Search and Destroy, men det funkar fortfarande inte. Kan tilläga att jag avinstallerat msn och installerat det utan framgång. Även systemåterställning, fast även här utan framgång Redigerad 23 november, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Har du provat att installera någon äldre version av msn? Eller kanske installera MSN Plus? Har ingen aning om det skulle hjälpa men i ditt fall verkar det nästan som att det är värt att prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Har du provat att installera någon äldre version av msn? Eller kanske installera MSN Plus? Har ingen aning om det skulle hjälpa men i ditt fall verkar det nästan som att det är värt att prova. Har testat det också, men det funkar inte.. Ibland när jag håller på att avinstallera, installera, avinstallera, installera osv så funkar det. Kan vara inloggad och skriva, men efter 10 min så hänger sig msn, och det går inte att starta upp det igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Prova göra en ny msn karatemorfar. Hade ett nästan liknande problem och inget hjälpte så jag fick göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Prova göra en ny msn karatemorfar. Hade ett nästan liknande problem och inget hjälpte så jag fick göra en ny. Neeeej, aldrig att jag byter bort min ithinkihavethemostlongesthotmailpassporteverintetheworld@hotmail.com mot någon annan Redigerad 24 november, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts