Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag är ju inte säker på om det var det programet han pratade om, men jag vet att Discovery har den funktionen.

Nu har jag laddat ner det. Och nu när jag trycker på contact så får jag detta

"You are not currently signed into messanger. You most be signed in before you can use this feature."

Men det funkade förut. Inge av dom här funkar

!error <text>

!imitate <text>

etc. Men allt funkade förut och jag är inloggad

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Messenger Discovery Live är känt för att vara lite ostabilt, i alla fall vad jag har hört. Men nu till ditt problem. För att du ska kunna använda !imitate <text>, så krävs det att den du vill härma har sagt något tidigare (var så när jag testade senast). Sedan har jag läst någonstans på deras forum, att det kan bli problem om din kompis också använder Messenger Live Discovery. Det är allt jag vet i alla fall.

Angående så kallade "Block checkers" så bör ni läsa detta: Klick :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Messenger Discovery Live är känt för att vara lite ostabilt, i alla fall vad jag har hört. Men nu till ditt problem. För att du ska kunna använda !imitate <text>, så krävs det att den du vill härma har sagt något tidigare (var så när jag testade senast). Sedan har jag läst någonstans på deras forum, att det kan bli problem om din kompis också använder Messenger Live Discovery. Det är allt jag vet i alla fall.

Angående så kallade "Block checkers" så bör ni läsa detta: Klick :rolleyes:

Ok. Men hur får jag bort detta "You are not currently signed into messanger. You most be signed in before you can use this feature." annars kan jag ej använda dom där sakerna. Finns det nåt annat program som liknar detta?. För det är konstigt att det funkade förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kanske du kan få svar på din fråga: Klick

Nepp Det hjälpte ej läste det. Men jag vill få bort detta "You are not currently signed into messanger. You most be signed in before you can use this feature." För det är den som gör att jag kan ej använda commands. Det är just den jag vill ha bort. För jag får den bara om jag trycker på Contacts Display Pictures History. Det är just där jag får "You are not currently signed into messanger. You most be signed in before you can use this feature." Och jag tror det är den som ställer till för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...

zlyppmaqq9g7.gif

Anser inte att denna fråga är värd en tråd, så jag bumpar denna.

Nu är det så att jag addade en kille igår. Allt gick bra, men saken är att han aldrig fick en accepteran eller ja.

Utan han är offline hela tiden trots att jag addat honom. Han provade adda mig då, men det är samma sak för honom.

Jag är offline, så det går inte. Vad är problemet? På något sätt måste någon av oss kunna adda varandra trots att vi redan gjort det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

zlyppmaqq9g7.gif

Anser inte att denna fråga är värd en tråd, så jag bumpar denna.

Nu är det så att jag addade en kille igår. Allt gick bra, men saken är att han aldrig fick en accepteran eller ja.

Utan han är offline hela tiden trots att jag addat honom. Han provade adda mig då, men det är samma sak för honom.

Jag är offline, så det går inte. Vad är problemet? På något sätt måste någon av oss kunna adda varandra trots att vi redan gjort det?

Har exakt samma problem, fast det brukar gå att adda personer, men personer som vill adda mig brukar inte få det att funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Msn plus har den funktionen
Har det installerat... vet du exakt vart man ska klicka sig?

Ehrm, jag tror jag hittade... var dock inte det jag var ute efter, utan mera om tillexempel jag har tagit bort Pelle och Pelle har kvar mig...

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor