eXotic Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Om du importerar en bild med storleken 100x90 så blir den en sån där stor smiley som du vill ha. Testa att importera denna: http://emoticons.msn-beta.com/big/13.gif Om man vill ha den där bilden i den storleken som du postade då? Ska man förstora då eller? Med hur mycket i sådana fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Kommer inte in på MSN , tjänsten är inte tillgänglig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hur får man, istället för dom små msn-gubbarna brevid ens kontakter i msnrutan thumbnails för visningsbilden varje person har? Kommer ihåg någon som hade så i en printscreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hur får man, istället för dom små msn-gubbarna brevid ens kontakter i msnrutan thumbnails för visningsbilden varje person har? Kommer ihåg någon som hade så i en printscreen. Jag tror den funktionen försvann i och med Windows Live Messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hur får man, istället för dom små msn-gubbarna brevid ens kontakter i msnrutan thumbnails för visningsbilden varje person har? Kommer ihåg någon som hade så i en printscreen. Japp som han över mig sa, så försvann de i Live, men finns kvar hos 7,5 vers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Hur får man, istället för dom små msn-gubbarna brevid ens kontakter i msnrutan thumbnails för visningsbilden varje person har? Kommer ihåg någon som hade så i en printscreen. Går att aktivera den funktionen igen med t ex mess.be-patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Starocean123456@hotmail.com, någon som känner igen den här emailen? Det är någon som försöker adda mig varje gång jag loggar in!? Har blivit lide nojjig sen jag fick virus över msn sist! Så jag accepterar ingen utan att veta vem det är! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Starocean123456@hotmail.com, någon som känner igen den här emailen? Det är någon som försöker adda mig varje gång jag loggar in!? Har blivit lide nojjig sen jag fick virus över msn sist! Så jag accepterar ingen utan att veta vem det är! :/ Känns namnet "Xennah" igen? http://www.gamerzneeds.net/profile-xennah.html Gågle is your friend. Varför han/hon addar dig varje gång du loggar in, eller varför, vet jag inte. Redigerad 7 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Känns namnet "Xennah" igen? http://www.gamerzneeds.net/profile-xennah.html Gågle is your friend. Varför han/hon addar dig varje gång du loggar in, eller varför, vet jag inte. Tack! Hmm märkligt! Har aldrig varit på den sidan?! Vem är denna person...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Tack! Hmm märkligt! Har aldrig varit på den sidan?! Vem är denna person...? Skicka ett PM och fråga, han/hon finns här på forumet. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=8332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Skicka ett PM och fråga, han/hon finns här på forumet. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=8332 Aha, det är han. Honom träffade jag på Guild Wars. Han är inte alls farlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ah, han är en medlem! Tusen tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag kan inte logga in på MSN längre. Inloggningsuppgifterna är lagrade och har stämt innan. Det står att det, som sagt inte går att logga in, och då man felsöker hittar skiten inga fel whatsoever. Nån som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Hur får man, istället för dom små msn-gubbarna brevid ens kontakter i msnrutan thumbnails för visningsbilden varje person har? Kommer ihåg någon som hade så i en printscreen. Rätt sen att svara, men det går i Live. I msn fönstret, så finns det två pilar som pekar upp och ner, klicka på den, och välj "Visa information on kontakt". Dock inte riktigt samma sak som gamla msn, men det är bilder iaf. Redigerad 8 juli, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Okej,Nu har mitt Windows Live Messenger blivit helt cp. Det tar cirka +1timme att "Starta" ~10min att logga in. och efter ett tag jag har varit inloggad med det så Blir det helt vitt och slutar fungerar. Någon som vet nån lösning/har haft samma problem? Hjälp snälla? Lixom Windows Messenger är gammalt.. Det blir ochså "Vitt" när man skickar webcam invite , Det laddar i typ 10 sek sen blir allt vitt, man måste logga in igen och skicka webcam invite igen så fungerar det. Hjälp snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Okej,Nu har mitt Windows Live Messenger blivit helt cp. Det tar cirka +1timme att "Starta" ~10min att logga in. och efter ett tag jag har varit inloggad med det så Blir det helt vitt och slutar fungerar. Någon som vet nån lösning/har haft samma problem? Hjälp snälla? Lixom Windows Messenger är gammalt.. Det blir ochså "Vitt" när man skickar webcam invite , Det laddar i typ 10 sek sen blir allt vitt, man måste logga in igen och skicka webcam invite igen så fungerar det. Hjälp snälla? Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Okej,Nu har mitt Windows Live Messenger blivit helt cp. Det tar cirka +1timme att "Starta" ~10min att logga in. och efter ett tag jag har varit inloggad med det så Blir det helt vitt och slutar fungerar. Någon som vet nån lösning/har haft samma problem? Hjälp snälla? Lixom Windows Messenger är gammalt.. Det blir ochså "Vitt" när man skickar webcam invite , Det laddar i typ 10 sek sen blir allt vitt, man måste logga in igen och skicka webcam invite igen så fungerar det. Hjälp snälla? Har haft exakt samma problem. Msn-rutan laggar fast och det blir vitt. Går bort efter 1-2 minuter, men det är sjukt frustrerande. Det att det tog tid att starta och logga in hade jag inga problem med, men dock så laggade det fast och blev vitt allt för ofta. Varför jag skrev i presens är för att jag bytte till MSN Messenger 7.0. Duger riktigt bra för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Har haft exakt samma problem. Msn-rutan laggar fast och det blir vitt. Går bort efter 1-2 minuter, men det är sjukt frustrerande. Det att det tog tid att starta och logga in hade jag inga problem med, men dock så laggade det fast och blev vitt allt för ofta. Varför jag skrev i presens är för att jag bytte till MSN Messenger 7.0. Duger riktigt bra för mig Tja nu är problemet att Det fattas MsnMsg.Msi nu, Och Jag har bara Windows Messenger.. Fast det står i Lägg till o ta bort att MSN 7.0 Finns fast kan inte hitta det.. Nån som har en länk Till MsnMsg.Msi dowload? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Tja nu är problemet att Det fattas MsnMsg.Msi nu, Och Jag har bara Windows Messenger.. Fast det står i Lägg till o ta bort att MSN 7.0 Finns fast kan inte hitta det.. Nån som har en länk Till MsnMsg.Msi dowload? Man kan bara ha en MSN-version per dator vad jag har lärt mig. Du kan alltså inte ha två olika MSN-versioner. Men om det fortsätter så och du stör dig på det, så avinstallera Live som jag gjorde och installera 7.0 igen, men som sagt, det bestämmer du själv. --- Vad jag har sökt på google så kan man inte installera endast MsnMsg.Msi, utan det är problem som många har. Du kan ju försöka själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Man kan bara ha en MSN-version per dator vad jag har lärt mig. Du kan alltså inte ha två olika MSN-versioner. Men om det fortsätter så och du stör dig på det, så avinstallera Live som jag gjorde och installera 7.0 igen, men som sagt, det bestämmer du själv. --- Vad jag har sökt på google så kan man inte installera endast MsnMsg.Msi, utan det är problem som många har. Du kan ju försöka själv. Tja, jag har avinstallerat Live. Men problemet är att jag inte KAN installera något MSN för det blir Fel under installtionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts