Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Kan man ändra WLMs inställningar så att länkar inte öppnas i upptagna fönster, utan i nya fönster precis som med vanliga MSN? Skitstörande om man sitter och skriver i forumet/var som helst och texten försvinner helt för att man klickat på en länk i MSN. -_-

Hmmm ska väll gå. Välj att länkar öppnas i nytt fönster eller ny tab i options.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man ändra WLMs inställningar så att länkar inte öppnas i upptagna fönster, utan i nya fönster precis som med vanliga MSN? Skitstörande om man sitter och skriver i forumet/var som helst och texten försvinner helt för att man klickat på en länk i MSN. -_-

För mig funkar det prima... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem med msn, jag orkar inte läsa igenom alla sidor, menmen.

Nu är det så att jag kan chatta osv med min msn, men ibland så slutar folk se vad jag skriver, och jag måste logga ut då och då får jag felmeddelandet "din konversation kunde inte startas med blablabla" och så loggar jag in igen och så kan jag prata med dom ett tag igen, sen så händer samma sak. Jag kan inte heller ta emot vissa filer. Nån som vet vad felet är? :lol:

Jag kör med MSN 8.1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Jag installerade MSN Live Messenger, stort misstag. Datorn kraschade två gånger. Nu kan jag inte avsinstallera det heller. Det ska tydligen vara så att man ska leta upp MSN Messenger i lägg till/ta bort-listan, men jag hittar det inte där. Någon som vet hur man kan avsinstallera på annat sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade MSN Live Messenger, stort misstag. Datorn kraschade två gånger. Nu kan jag inte avsinstallera det heller. Det ska tydligen vara så att man ska leta upp MSN Messenger i lägg till/ta bort-listan, men jag hittar det inte där. Någon som vet hur man kan avsinstallera på annat sätt?

Pröva ta bort det direkt från hårddisken :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag tänkte det, men jag är rädd att det ändå finns kvar men jag vet inte vart liksom. Men jag tar risken...

Vill bara säga att smarta lilla jag letade efter "MSN Messenger" i listan, men det fanns längre ner på "Windows Live Messenger" så problemet är löst.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo.... alla säger att de har problem med att skicka meddelande till mig på msn, de går inte fram het enkelt... uppkopplingen funkar bra som alltid så det beror väl inte på den? Prövade att installera om men det är fortfarande samma problem... vad skll göras?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du Live?

För när jag kollade runt igår på internet så hittade jag en sida där det stod att det var något som krånglade. Det är jättemycket som inte kan ta emot meddelanden... varför vet jag dock inte.

Har live, ja... Kanske skulle pröva med någon äldre version?

EDIT: äh, det funkade inte... byter till live igen.

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En krånglig fråga:

Låt säga att jag har en epost, någon kommer över mitt lösenord och ändrar det så att jag inte kan komma in.

Jag begär "återställning av windows live messenger". Då skickas det ett mail från suporten, till min e-mail där det finns 2 länkar. På den ena står det: För att återställa, kopiera och klistra in adressen i webbläsaren och tryck enter. Och på den andra: Om du inte har begärt en återställning, kopiera följande adress i webbläsaren och tryck eneter.

Fråga: Om jag inte gör nått, stängs mailen aoutomatiskt då eller vad händer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Om du importerar en bild med storleken 100x90 så blir den en sån där stor smiley som du vill ha.

Testa att importera denna:

WRAONG!

Rörliga .gif's enbart.

Vill man ha en bild i större format får man göra den till gif med 2 frames som har samma motiv, så det inte syns att den byter frame.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor