Chilli_13 Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 MSN Discovery hette det när jag testade. Vet inte vad folk använder nu för tiden. jupp, det är MSN discovery, har dock glömt bort hur man gör, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) jupp, det är MSN discovery, har dock glömt bort hur man gör, någon? Skriver !imitate *meddelande* eller om det var !mitate *meddelande*. edit: whops Redigerad 9 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Är ganska säker på att det är !imitate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Någon som vet var man får tag på den där patchen som gör att man kan skicka vibbar utan tidsfördröjning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 a-patch http://apatch.tk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 a-patch http://apatch.tk/ Well thank you very much. Där fanns ju jättemycket fräsigt användbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 a-patch http://apatch.tk/ Ah, den letade jag också efter förut, men hade faktiskt totalt glömt den. Tack, Mustasch-Stell! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Bara jag som inte kan logga in på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Bara jag som inte kan logga in på MSN?Är fel på deras inloggningsserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Bara jag som inte kan logga in på MSN? Jag är inloggad iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag kan inte logga in nu efter en automatisk re-boot som antaligen skedde pga överhettning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag är inloggad iaf Skillnad på att vara inloggad och att logga in. Det gick inte att logga in, men de som var inloggade förblev inloggade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Bara jag som inte kan logga in på MSN? Hade problem för en stund sedan, men nu fungerar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Varje gång jag är inne på msn så CP:ar sig min router. Först så står det "ingen nätverkskabel inkopplad", och så fortsätter det att disconnecta. et är bara när jag har Msn det blir så. Min router är en D-link 624.. Hjälp? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Kan inte logga in. Vad ensam man känner sig utan msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Skillnad på att vara inloggad och att logga in. Det gick inte att logga in, men de som var inloggade förblev inloggade Okey, fattade lite snett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Har inte fungerat för mig under hela eftermiddagen, men nu fungerar det. Håller med P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Kan man se i vilken ordning man lagt till sina kontakter på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Kan man se i vilken ordning man lagt till sina kontakter på något sätt? Omöjligt? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Kan man ändra WLMs inställningar så att länkar inte öppnas i upptagna fönster, utan i nya fönster precis som med vanliga MSN? Skitstörande om man sitter och skriver i forumet/var som helst och texten försvinner helt för att man klickat på en länk i MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts