SiXxe Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jag har inte mer problem än vanligt. Var säkert 2 månader sen jag hade problem nu. Och då var de inte stora problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Hej! Jag undrar om det går att söka efter en kontakt? Att söka efter Namn-Efternamnet, Gatuadress osv. Går det att göra på något sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Hej! Jag undrar om det går att söka efter en kontakt? Att söka efter Namn-Efternamnet, Gatuadress osv. Går det att göra på något sett? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 ? Tror han menade, typ: "Finns det någon sida i stil med eniro och hitta.se där man kan hitta någons msn om man kan deras namn?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Kebab : Jo, Precis. Det kanske inte är meningen att man ska kunna söka efter hotmail konton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Hej! Jag undrar om det går att söka efter en kontakt? Att söka efter Namn-Efternamnet, Gatuadress osv. Går det att göra på något sett? Skulle inte tro så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Finns det någonstans där man kan få tag på 7.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Finns det någonstans där man kan få tag på 7.5? Google är svårt. Redigerad 28 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Google är svårt. Vad ska jag Googla för när någon annan kan göra det åt mig? Tackar, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Har hänt något konstigt med mitt msn, när jag ska skriva något tecken (Shift+nummer,osv...) så blir det inte det man trycker på. T.ex, om jag ska skriva ett ? så blir det ett _... Nån??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Har hänt något konstigt med mitt msn, när jag ska skriva något tecken (Shift+nummer,osv...) så blir det inte det man trycker på. T.ex, om jag ska skriva ett ? så blir det ett _... Nån??? Testa att trycka alt+shift i en chattruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Testa att trycka alt+shift i en chattruta. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Bara jag som inte kommer in på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Bara jag som inte kommer in på msn? Jag är inne, och har varit det hela eftermiddagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag är inne, och har varit det hela eftermiddagen. Jag med, man nu kommer jag inte in längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag med, man nu kommer jag inte in längre What felmedelande? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Varje gång jag är inne på msn så CP:ar sig min router. Först så står det "ingen nätverkskabel inkopplad", och så fortsätter det att disconnecta. et är bara när jag har Msn det blir så. Min router är en D-link 624.. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) När jag skickar "Ljudklipp" så får jag felmeddelande på WLM näej ag vill lyssna på det. Edit: Jag vill naturligtvis veta om jag kan fixa det Redigerad 9 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Har en person på MSN som kan skriva med mitt namn i chatten,alltså hur gör man det då? program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Har en person på MSN som kan skriva med mitt namn i chatten,alltså hur gör man det då? program? MSN Discovery hette det när jag testade. Vet inte vad folk använder nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts