Eudoros Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 ...jag som ville vara social Jo, att tillbringa en fredagkväll framför MSN är ju att vara oerhört social. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Inte för mig Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Skönt att fler hade problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Jo, att tillbringa en fredagkväll framför MSN är ju att vara oerhört social. Att vara cybersocial är ju enklare, då slipper man gå ut Redigerad 16 mars, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Ja, Min Msn har fått någon störning. När jag loggar in på min msn så kommer en ruta upp med alternativ: - Fel sök. - Avbryt. - (kanske en till?) ..... Edit: Och nu står det något annat, Den är inte tillgänglig, samt alternativen: - Försök igen. - Avbryt. - Hjälp. Felkoden: 81000314 Men why ??!? Redigerad 16 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Ja, Min Msn har fått någon störning. När jag loggar in på min msn så kommer en ruta upp med alternativ: - Fel sök. - Avbryt. - (kanske en till?) ..... Edit: Och nu står det något annat, Den är inte tillgänglig, samt alternativen: - Försök igen. - Avbryt. - Hjälp. Felkoden: 81000314 Men why ??!? Samma för mig... Kanske går över snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Samma för mig... Kanske går över snart? Alltid när jag fått problem som det här har det alltid löst sig efter att jag tryckt på "Försök igen" tills det går, det kan ta några minuter som max, men vill man in så. Det gick för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Håller dom på och gör någonting med msn nu eller. Står att tjänsten inte är tillgänglig just nu och när jag försöker gå in på hotmail.com står det att servern inte svarar. Kan inte kolla min mail just nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jag kan gå in på msn men inte kolla mailen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Ja, Min Msn har fått någon störning. När jag loggar in på min msn så kommer en ruta upp med alternativ: - Fel sök. - Avbryt. - (kanske en till?) ..... Edit: Och nu står det något annat, Den är inte tillgänglig, samt alternativen: - Försök igen. - Avbryt. - Hjälp. Felkoden: 81000314 Men why ??!? Precis samma för mig. Kommer inte heller in. Har v. 7.5, det duger bra. Kommer bara upp en ruta med alternativen: -Felsök -Stäng -Hjälp ...och felkoden 81000306. Och andra gånger kommer det upp följande: -Försök igen -Avbryt -Hjälp Felkod: 81000314 Edit: Nu funkar det igen. Redigerad 16 mars, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Men, man bör ändå gå in på Msn fast de uppdaterar allt. Hoppas det går sen. Edit: Yeah, kom in nyss.!! Redigerad 16 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Men, man bör ändå gå in på Msn fast de uppdaterar allt. Hoppas det går sen. Kom in nyss både på mail och msn.. hehe vågar inte signa ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jo, att tillbringa en fredagkväll framför MSN är ju att vara oerhört social. Måndag, fredag, whatever. Har också problem med att gå in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Edit: Skitsamma. Och jo, MSN fungerar perfa nu. Och det har det gjort hela dagen, dock så fungerade inte mailen tidigare. :/ Redigerad 16 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Weei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Har fungerat hela dagen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Varför är msn nere så ofta nu för tiden? Tycker det har varit så riktigt ofta sedan jag skaffade WLM (antar dock att det inte har med det att göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Varför är msn nere så ofta nu för tiden? Tycker det har varit så riktigt ofta sedan jag skaffade WLM (antar dock att det inte har med det att göra) Jo, det är nog det där med att du skaffade WLM som det går troll i... Men du har rätt. Vad jag kommer ihåg så kraschade det inte alls så här ofta för bara ~ ett halvår sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts