KalleR Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Well, eftersom ingen utav er är läskunniga så får jag väl ta det igen. Jag var nästan på väg att formatera om hela datorn för jag inte fick igång msn igen. Thats why. Hade 7.5. Funkade hur bra som helst. Installerade Live. Vägrade starta. Datorn hängde sig. Avinstallerar Live, Installerar 7.5 igen. Samma här, datorn hänger sig. Så nu har jag 7.5 och live installer, men spelar ingen roll vilket jag installerar så hänger sig MSN eller datorn. Så, aMSN är mitt nya hem. (Går inte äns skicka filer i skiten, då det inte stöds i windows..) Lol, det skrev du inte förra gången, gaytard. Testa gaim eller trillian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Lol, det skrev du inte förra gången, gaytard. Testa gaim eller trillian Använd fantasin, fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Varför går det inte att dra upp windows live messenger enda upp till kanten på sitt skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Varför går det inte att dra upp windows live messenger enda upp till kanten på sitt skrivbord? Det går, men har man menyraden dold, så syns det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Vad heter programet till MSN som tar bort all reklam skit? hade förr men formaterade datorn idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 MSN+ tror jag det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 MSN+ tror jag det heter. Nopes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Vad heter programet till MSN som tar bort all reklam skit? hade förr men formaterade datorn idag A-Patch tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Någon som vet vem konkelbaer@gmail.com? Redigerad 16 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Någon som vet vem konkelbaer@gmail.com? Adda och fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Efter ett snabbt letande så kom jag fram till att det var http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=2325 (Zack) BOT Redigerad 16 mars, 2007 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Adda och fråga?Frågade för att han låg på min msn, men det var en sån där skojig liten pubertetspojke som vägrade svara.Så jag tänkte, fan, jag lägger ut jäveln här och som plus så får jag veta vem det är - genialiskt. Tack [O][T] Redigerad 16 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 [*] Jag kan skriva ÅÄÖ på alla ställen förutom på msn, vad är fel? 1. Ändra dina språkinställningar till svenska. 2. Starta om datorn! Det borde ju fixas om man använder ALT+Shift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Kan man söka efter någons mailadress med hjälp av endast namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Är MSN nere för er just nu? Jag lyckas inte logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Är MSN nere för er just nu? Jag lyckas inte logga in Jag kan inte heller logga in, så då är det nog inte något som är fel hos dig i alla fall. Men det brukar ju hända något sånnt här nån gång ibland. Har inte uppdaterat till Live btw. Edit: Verkar som en hel del personer här får massa skit med Live Messenger, själv väntar jag alltid med att uppdatera tills man tvingas att göra det. Tycker bara det tillkommer mer och mer onödiga funktioner och skit för varje uppdatering, men MSN bör man ju ha i dessa tider... Redigerad 16 mars, 2007 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jag kan inte heller logga in, så då är det nog inte något som är fel hos dig i alla fall. Men det brukar ju hända något sånnt här nån gång ibland. Har inte uppdaterat till Live btw. Inte jag heller, jag trivs bra med 7.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Kommer inte heller in så jag uppdaterade till Live Messenger men det funkar endå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Har också 7.5, men kan ej logga in på 7,5 eller ebuddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Men vilken skit :<< GG Microsoft, jag som ville vara social Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts