Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Yayay, satte mig vid datorn nu, och msn funkar!

..okej, precis i samma stund som jag skrev den ovanstående meningen så fick jag ett gäng "Följande meddelande kunde inte levereras: Hejsan :mellow: " - meddelanden. <_<

Så med andra ord, msn funkar inte. Jag kan logga in men inte skriva till någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yayay, satte mig vid datorn nu, och msn funkar!

..okej, precis i samma stund som jag skrev den ovanstående meningen så fick jag ett gäng "Följande meddelande kunde inte levereras: Hejsan :mellow: " - meddelanden. <_<

Så med andra ord, msn funkar inte. Jag kan logga in men inte skriva till någon.

Såg det nu också, använder därför ebuddy, som är msn fast genom webb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är detta ett virus fick detta medelandet från VickeX på msn. Stog så här:

Vicke -::- Birthday 8th march! So send your presents now! säger:

Auto Message: I am using a web messenger. NEW: full picture support: http://www.ebuddy.com

Har ej tryckt på länken än. Och kommer ej göra det häller.

Redigerad av Solidsnake
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Auto Message: I am using a web messenger. NEW: full picture support: http://www.ebuddy.com

Nejdå, det betyder bara att han använder ebuddy (msn, fast på internet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag ett jobbigt problem. Jag skulle skicka en bild till en kompis, men jag råkade släppa bilden för tidigt, så den hamnade som bakgrund i konversationsrutan. Jag har ändrat bakgrunden till den vanliga, men den byter bara tillbaka av sig själv efter någon minut. Någon som vet hur jag ska göra ? tacksam för svar !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Haha var inne från min PSP då. Skrev till dig också, men du svarade inte.

Gjorde två visningsbilder åt min polare, utan att han viste det :unsure: Vart rätt najs tycker jag.

4ksrj29yow.png

ujc1ac3ht3.png

Är gjort av vågorna från PSP-Temat och Dharma logon ^^

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade inte Msn logg topicen eftersom man inte kunde söka på 3 bokstäver! :P så jag skriver här istället, tyckte det här såg lite.. Öhmm... :) njaa..

JuL14n säger:

Ozzy Osbourne

- Spleak - Who needs TV?... Oh wait, I DO! Type "TV" säger:

I don't understand what you're saying. It's not you... it's me... I promise. It's just bad timing. Can we still be friends? Maybe talk about something else? Tell me about another topic you're interested in...

JuL14n säger:

Madonna

- Spleak - Who needs TV?... Oh wait, I DO! Type "TV" säger:

Madonna? Why did you say that?

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kom tillbaks till datorn efter middagen så stod det "Du har loggats in på en annan dator, tryck här om du vill logga in igen"

Wtf. :wub:

Är det något jag borde ta allvarligt? Vet inte om jag orkar byta lösenord, jag kommer säkert bara glömma bort det. :teehee:

Och förresten; mitt lösenord innehåller både stora och små bokstäver plus ett utropstecken. Ska inte såna vara skitsvåra att knäcka? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kom tillbaks till datorn efter middagen så stod det "Du har loggats in på en annan dator, tryck här om du vill logga in igen"

Wtf. :wub:

Är det något jag borde ta allvarligt? Vet inte om jag orkar byta lösenord, jag kommer säkert bara glömma bort det. :teehee:

Och förresten; mitt lösenord innehåller både stora och små bokstäver plus ett utropstecken. Ska inte såna vara skitsvåra att knäcka? :teehee:

Det blev så för mig för några veckor sen, och kunde inte logga in med samma lösenord efteråt. Så du borde antagligen byta lösen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh. :)

Men jag kunde logga in igen. ^_^

Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. ;)

T: Mitt MSN har helt och hållet keffat sönder.

Har suttit med 7.5 fram tills förra veckan då jag tog mig i kragen och installerade Live.. Vilken jävla tabbe.

Var nästan på väg att formatera hela skiten, men pallar verkligen inte med det, så jag letade runt ett tag och först installerade jag Miranda, som är en ICQ klon typ.. Värsta skiten.. Sen drog jag ner aMSN som är för MAC i vanliga fall.. Funkar ju iaf, men det är hämskt..

Tyck synd om mig.

post-282-1173815156_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. ^_^

Har suttit med 7.5 fram tills förra veckan då jag tog mig i kragen och installerade Live.. Vilken jävla tabbe.

Var nästan på väg att formatera hela skiten, men pallar verkligen inte med det, så jag letade runt ett tag och först installerade jag Miranda, som är en ICQ klon typ.. Värsta skiten.. Sen drog jag ner aMSN som är för MAC i vanliga fall.. Funkar ju iaf, men det är hämskt..

Tyck synd om mig.

Det gör jag. Det var verkligen inte fint.

:) Har du mig på msn? Eller är det en annan Alex?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. ^_^

Tyck synd om mig.

Åh. Smart tänkt! :)

..och.. Burrr! :'( Det där skulle jag då inte stå ut med.

Men jag förstår dig, jag var också väldigt sen med att skaffa WLM. Gillade det inte alls i början. Men efter någon vecka så tänkte jag inte på det mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. :)

Tyck synd om mig.

Vad är det för fel med live?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. :)

Tyck synd om mig.

Vf avinstallerar du inte om till 7.5 bara, så gjorde jag.

Trived ej heller med Live + så saknade jag skit många kontakter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, eftersom ingen utav er är läskunniga så får jag väl ta det igen.

Jag var nästan på väg att formatera om hela datorn för jag inte fick igång msn igen. Thats why.

Hade 7.5. Funkade hur bra som helst.

Installerade Live. Vägrade starta. Datorn hängde sig.

Avinstallerar Live, Installerar 7.5 igen. Samma här, datorn hänger sig.

Så nu har jag 7.5 och live installer, men spelar ingen roll vilket jag installerar så hänger sig MSN eller datorn.

Så, aMSN är mitt nya hem. (Går inte äns skicka filer i skiten, då det inte stöds i windows..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor