Kebab Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Yayay, satte mig vid datorn nu, och msn funkar! ..okej, precis i samma stund som jag skrev den ovanstående meningen så fick jag ett gäng "Följande meddelande kunde inte levereras: Hejsan " - meddelanden. Så med andra ord, msn funkar inte. Jag kan logga in men inte skriva till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Yayay, satte mig vid datorn nu, och msn funkar! ..okej, precis i samma stund som jag skrev den ovanstående meningen så fick jag ett gäng "Följande meddelande kunde inte levereras: Hejsan " - meddelanden. Så med andra ord, msn funkar inte. Jag kan logga in men inte skriva till någon. Såg det nu också, använder därför ebuddy, som är msn fast genom webb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Verkar funka bättre nu, när jag väl kom in. Fortfarande damp. Redigerad 1 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Funkar för mig också, och innan hade jag 7.5, nu Live. Är rädd för att detta ska hända igen, är det lönt att gå tillbaka till 7.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Är detta ett virus fick detta medelandet från VickeX på msn. Stog så här: Vicke -::- Birthday 8th march! So send your presents now! säger: Auto Message: I am using a web messenger. NEW: full picture support: http://www.ebuddy.com Har ej tryckt på länken än. Och kommer ej göra det häller. Redigerad 3 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Är detta ett virus fick detta medelandet från VickeX på msn. Stog så här: Vicke -::- Birthday 8th march! So send your presents now! säger: Auto Message: I am using a web messenger. NEW: full picture support: http://www.ebuddy.com Har ej tryckt på länken än. Och kommer ej göra det häller. Nejdå, det betyder bara att han använder ebuddy (msn, fast på internet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Nej, Ebuddy är webmsn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Puh... Trodde det var virus så jag vägrade öppna länken. Men när jag gick ifrån datan då var länken uppen fast jag ej hadde tryckt på den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Nu har jag ett jobbigt problem. Jag skulle skicka en bild till en kompis, men jag råkade släppa bilden för tidigt, så den hamnade som bakgrund i konversationsrutan. Jag har ändrat bakgrunden till den vanliga, men den byter bara tillbaka av sig själv efter någon minut. Någon som vet hur jag ska göra ? tacksam för svar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Är detta ett virus fick detta medelandet från VickeX på msn. Stog så här: Vicke -::- Birthday 8th march! So send your presents now! säger: Auto Message: I am using a web messenger. NEW: full picture support: http://www.ebuddy.com Har ej tryckt på länken än. Och kommer ej göra det häller. Haha var inne från min PSP då. Skrev till dig också, men du svarade inte. Gjorde två visningsbilder åt min polare, utan att han viste det Vart rätt najs tycker jag. Är gjort av vågorna från PSP-Temat och Dharma logon ^^ Redigerad 6 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Hittade inte Msn logg topicen eftersom man inte kunde söka på 3 bokstäver! så jag skriver här istället, tyckte det här såg lite.. Öhmm... njaa.. JuL14n säger: Ozzy Osbourne - Spleak - Who needs TV?... Oh wait, I DO! Type "TV" säger: I don't understand what you're saying. It's not you... it's me... I promise. It's just bad timing. Can we still be friends? Maybe talk about something else? Tell me about another topic you're interested in... JuL14n säger: Madonna - Spleak - Who needs TV?... Oh wait, I DO! Type "TV" säger: Madonna? Why did you say that? Redigerad 12 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 När jag kom tillbaks till datorn efter middagen så stod det "Du har loggats in på en annan dator, tryck här om du vill logga in igen" Wtf. Är det något jag borde ta allvarligt? Vet inte om jag orkar byta lösenord, jag kommer säkert bara glömma bort det. Och förresten; mitt lösenord innehåller både stora och små bokstäver plus ett utropstecken. Ska inte såna vara skitsvåra att knäcka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 När jag kom tillbaks till datorn efter middagen så stod det "Du har loggats in på en annan dator, tryck här om du vill logga in igen" Wtf. Är det något jag borde ta allvarligt? Vet inte om jag orkar byta lösenord, jag kommer säkert bara glömma bort det. Och förresten; mitt lösenord innehåller både stora och små bokstäver plus ett utropstecken. Ska inte såna vara skitsvåra att knäcka? Det blev så för mig för några veckor sen, och kunde inte logga in med samma lösenord efteråt. Så du borde antagligen byta lösen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Det blev så för mig för några veckor sen, och kunde inte logga in med samma lösenord efteråt. Så du borde antagligen byta lösen Meh. Men jag kunde logga in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Meh. Men jag kunde logga in igen. Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. T: Mitt MSN har helt och hållet keffat sönder. Har suttit med 7.5 fram tills förra veckan då jag tog mig i kragen och installerade Live.. Vilken jävla tabbe. Var nästan på väg att formatera hela skiten, men pallar verkligen inte med det, så jag letade runt ett tag och först installerade jag Miranda, som är en ICQ klon typ.. Värsta skiten.. Sen drog jag ner aMSN som är för MAC i vanliga fall.. Funkar ju iaf, men det är hämskt.. Tyck synd om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. T: Mitt MSN har helt och hållet keffat sönder. Har suttit med 7.5 fram tills förra veckan då jag tog mig i kragen och installerade Live.. Vilken jävla tabbe. Var nästan på väg att formatera hela skiten, men pallar verkligen inte med det, så jag letade runt ett tag och först installerade jag Miranda, som är en ICQ klon typ.. Värsta skiten.. Sen drog jag ner aMSN som är för MAC i vanliga fall.. Funkar ju iaf, men det är hämskt.. Tyck synd om mig. Det gör jag. Det var verkligen inte fint. Har du mig på msn? Eller är det en annan Alex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. T: Mitt MSN har helt och hållet keffat sönder. Har suttit med 7.5 fram tills förra veckan då jag tog mig i kragen och installerade Live.. Vilken jävla tabbe. Var nästan på väg att formatera hela skiten, men pallar verkligen inte med det, så jag letade runt ett tag och först installerade jag Miranda, som är en ICQ klon typ.. Värsta skiten.. Sen drog jag ner aMSN som är för MAC i vanliga fall.. Funkar ju iaf, men det är hämskt.. Tyck synd om mig. Åh. Smart tänkt! ..och.. Burrr! :'( Det där skulle jag då inte stå ut med. Men jag förstår dig, jag var också väldigt sen med att skaffa WLM. Gillade det inte alls i början. Men efter någon vecka så tänkte jag inte på det mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. T: Mitt MSN har helt och hållet keffat sönder. Har suttit med 7.5 fram tills förra veckan då jag tog mig i kragen och installerade Live.. Vilken jävla tabbe. Var nästan på väg att formatera hela skiten, men pallar verkligen inte med det, så jag letade runt ett tag och först installerade jag Miranda, som är en ICQ klon typ.. Värsta skiten.. Sen drog jag ner aMSN som är för MAC i vanliga fall.. Funkar ju iaf, men det är hämskt.. Tyck synd om mig. Vad är det för fel med live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ja, för förbrytaren inte har bytt ditt lösenord.. T: Mitt MSN har helt och hållet keffat sönder. Har suttit med 7.5 fram tills förra veckan då jag tog mig i kragen och installerade Live.. Vilken jävla tabbe. Var nästan på väg att formatera hela skiten, men pallar verkligen inte med det, så jag letade runt ett tag och först installerade jag Miranda, som är en ICQ klon typ.. Värsta skiten.. Sen drog jag ner aMSN som är för MAC i vanliga fall.. Funkar ju iaf, men det är hämskt.. Tyck synd om mig. Vf avinstallerar du inte om till 7.5 bara, så gjorde jag. Trived ej heller med Live + så saknade jag skit många kontakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Well, eftersom ingen utav er är läskunniga så får jag väl ta det igen. Jag var nästan på väg att formatera om hela datorn för jag inte fick igång msn igen. Thats why. Hade 7.5. Funkade hur bra som helst. Installerade Live. Vägrade starta. Datorn hängde sig. Avinstallerar Live, Installerar 7.5 igen. Samma här, datorn hänger sig. Så nu har jag 7.5 och live installer, men spelar ingen roll vilket jag installerar så hänger sig MSN eller datorn. Så, aMSN är mitt nya hem. (Går inte äns skicka filer i skiten, då det inte stöds i windows..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts