The Dude Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Fyfan vad fult. Mm jag gillade den inte heller. Tog bort den efter 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Fan vad fult, dudelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag har testat avinstalerat > Instalera. Men problemet fortsätter. Jag har gjort en virusscan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Me @ Have @ Problemaz. Me at have at problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag har problem. Nöjd? Som sagt har jag testat avinstalerat och sen instalerat men problemet kvarstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har testat med en annan version nu också. Funkar inte. Aaaargh. Blir galen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) När jag ska ta bort saker ifrån papperskorgen på Hotmail så går det inte...det kommer upp en avlång ruta där det står "ett fel har uppstått" Ska fixa bild.. Edit: Det blir ingen bild...jag hittade ingen upploadingsida där man kan ladda upp en bmp bild på 1.69mb... :'( Redigerad 16 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Provade de nya grejerna, Messenger 8 Beta. Preview: Tycker själv att det är skit fult. Sen att man ska ha proxy grejset gör inte allt roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hur får jag bort detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det går väll inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hur får jag bort detta? Tanka messpatch från www.mess.be! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Varför blir det så här när jag ska logga in med nya betan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag har laddat hem patchen, men när jag ska logga in står det the passport ID is not allowed to acces this beta version of messenger. Någon som vet vad det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag har laddat hem patchen, men när jag ska logga in står det the passport ID is not allowed to acces this beta version of messenger. Någon som vet vad det kan vara för fel? Ni behöver downgrader-patchen också. Finns på mess.be där man tankade betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Ni behöver downgrader-patchen också. Finns på mess.be där man tankade betan. Ja det är bara det att jag tankat patchen =) Sen så står det på den där lilla röda cirkeln med 13 : Proxy running ready to log in. Men likförbannat kommer den där jävla id rutan upp. Löste sig nu, men måste man ha den där jälva popuprutan uppe hela tiden för att inte loggas ut? Eller kan man ta bort den på något vis? Redigerad 19 november, 2005 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ja det är bara det att jag tankat patchen =) Sen så står det på den där lilla röda cirkeln med 13 : Proxy running ready to log in. Men likförbannat kommer den där jävla id rutan upp. Löste sig nu, men måste man ha den där jälva popuprutan uppe hela tiden för att inte loggas ut? Eller kan man ta bort den på något vis? Du måste nog ha den, men det är inte tänkt att man ska använda msg 8 än ju, det är bara en beta. Tycker bara den var kass och klumpig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Du måste nog ha den, men det är inte tänkt att man ska använda msg 8 än ju, det är bara en beta. Tycker bara den var kass och klumpig. Tog bort det efter 2 min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Har ni några utlänska kontakter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Har ni några utlänska kontakter? Polen, tyskland, usa, spanien, frankrike, norge, finland. Och sist men inte minns min gulliga McArl från Skottland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Polen, tyskland, usa, spanien, frankrike, norge, finland. Och sist men inte minns min gulliga McArl från Skottland. Hur fick du tag på dessa utlänska kontakter? Går du in på utlänska forum eller? Skriver bara in något på "Lägg till Kontakt"?, känner du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts