Vice. Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Men han påstår att han inte skickar något till mig...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Men han påstår att han inte skickar något till mig...? Då kanske han bara ville starta en delad mapp, inför framtiden eller något? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Haha, sedan jag installerade senaste versionen av WLM har det sett ut så här: Ja, det är inte det fakkade msn-namnet jag tänker på, utan snarare den inte helt korrekta grammatiken i meningen. Det jag vill komma till: är det likadant för er, eller är det för mig det har buggat sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Haha, sedan jag installerade senaste versionen av WLM har det sett ut så här: Ja, det är inte det fakkade msn-namnet jag tänker på, utan snarare den inte helt korrekta grammatiken i meningen. Det jag vill komma till: är det likadant för er, eller är det för mig det har buggat sig? Nepp, är så för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Varför får jag upp det här meddelandet så fort jag försöker skriva till någon? "Det gick inte att överföra följande meddelande, eftersom värdet för högsta antalet meddelanden per minut har överskridits. Försök igen senare." Jag förstår vad det står, men jag förstår inte varför jag fick det meddelandet av den första personen jag skrev till. Det var en halvtimme sedan, och jag kan fortfarande inte skriva till någon. Och ja, jag har provat logga ut och in, även startat om MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Varför får jag upp det här meddelandet så fort jag försöker skriva till någon? "Det gick inte att överföra följande meddelande, eftersom värdet för högsta antalet meddelanden per minut har överskridits. Försök igen senare." Jag förstår vad det står, men jag förstår inte varför jag fick det meddelandet av den första personen jag skrev till. Det var en halvtimme sedan, och jag kan fortfarande inte skriva till någon. Och ja, jag har provat logga ut och in, även startat om MSN. Har du testat och ominstallera MSN? eller kanske möjligtvis installera den senaste msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Har du testat och ominstallera MSN? eller kanske möjligtvis installera den senaste msn? Det är det senaste msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det är det senaste msn Har du ominstallerat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Jahopp, då slutade MSN eller WLM kanske jag ska säga att funka. Jag har testat att starta om det och dator samt att installera om det. När jag trycker på felsök får jag "grön bock" på all förutom huvudingångar som får en . Jag kan logga in direkt när jag startat upp datorn men då kan jag inte skriva till någon/få meddelanden från någon. Sen kan jag inte logga in om jag loggat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Samma här, satte mig här vid 20.00, har inte fått igång det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 *sträcker på armarna och smackar med munnen* För mig fungerar det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 För mig funkar de med. Har inte haft krabb med MSN på skitlänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Har haft samma problem sedan 16 tiden idag, har kunnat logga in totalt 3 gånger, använder ebuddy just nu. Har testat att installera om både 8.5, live, och startat om datorn, gjort allt men inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Skype är verkligen inte lika bra som MSN...någon som kan rädda mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Skype är verkligen inte lika bra som MSN...någon som kan rädda mig? Gå in på www.ebuddy.com, det är msn fast web baserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Skype är verkligen inte lika bra som MSN...någon som kan rädda mig? Jag har inte haft tid att testa, men WLM Lite kan kanske funka. Kan förövrigt tipsa om den för er som vill använda msn i skolan. Det är exakt som vanliga msn, fast utan behov av installation Edit: 6000 posts. :wub: Redigerad 28 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Nu slutade msn funka för mig WIEEEE Att jag jämt ska vara så efter Redigerad 1 mars, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Mitt msn funkar fortfarande inte, men hos mina kompisar gör det. Är det någon av er som använder NOD 32?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ni som inte får MSN att funka, funkar Hotmail.com för er? För båda dom grejerna har inte funkat sen i tisdags för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Hotmail funkar heller inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts