spajdermän Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Nej inte från grunden, glömde bort att StuffPlug behövdes ( http://stuffplug.com ) till Msgplus. Ja men de har jag ju laddat ner redan (Slew-Me's post). Efter att man har laddat ner den, ska man göra nåt mer? Fungerar den med 8.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Mysko, installerade nyss MSN live messenger igen. Nu när jag installerade det märkte jag att bra många kontakter som jag hade addat på 7.5 har försvunnit (?) Nån som haft liknande problem och vet hur det åtgärdas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tired off Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Varför kan jag inte logga in på msn? jag kan göra det med min andra adress men inte med den jag använder mest det står att tjänsten inte är tillgänglig vad kan va felet och kan man fixa det behöver verkligen hjälp vill inte förlora alla kontakter ps har live messenger tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kommer inte in på MSN! Gahh sjukt viktigt att jag gör det idag! Någon mer än jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Kommer inte in på MSN! Gahh sjukt viktigt att jag gör det idag! Någon mer än jag? Hade också problem under dagen, eller ja typ fram till 18, jag kom in lite då och då och rätt som det var så slängdes jag ut. Redigerad 26 januari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kommer inte in på MSN! Gahh sjukt viktigt att jag gör det idag! Någon mer än jag? Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Kommer inte in på MSN! Gahh sjukt viktigt att jag gör det idag! Någon mer än jag? Jag har varit inne hela dagen (från 11:00) Redigerad 26 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kom in, det var tydligen ett nytt lösenord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kom in, det var tydligen ett nytt lösenord... Okej.... Har du bytt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Okej.... Har du bytt själv? Jepp, hade glömt det bara. Har suttigt och hållt på i en timme nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jepp, hade glömt det bara. Har suttigt och hållt på i en timme nu! Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Någon som et hur jag kopierar min MSN kontaktlista till en ny MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Någon som et hur jag kopierar min MSN kontaktlista till en ny MSN? Ska lägga in det i FAQ'n.... Kontakter -> Spara snabbmedelandekontakter -> Välj ställe att spara -> Spara Kontakter -> Importera snabbmedelandekontakrer -> Hitta den sparade filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ska lägga in det i FAQ'n.... Kontakter -> Spara snabbmedelandekontakter -> Välj ställe att spara -> Spara Kontakter -> Importera snabbmedelandekontakrer -> Hitta den sparade filen Huh, Hittar inte det någonstans. Är det live messenger du andänder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Huh, Hittar inte det någonstans. Är det live messenger du andänder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Finns det någon nyare version av msn än 8.0 (WLM)? Sökte och fick upp 8.1 men det var endast beta, och den fanns bara på andra sajter än msn's officiella sidor. Någon som vet någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Finns det någon nyare version av msn än 8.0 (WLM)? Sökte och fick upp 8.1 men det var endast beta, och den fanns bara på andra sajter än msn's officiella sidor. Någon som vet någonting? Jopp, här kom det upp en ruta om att uppdatera WLM. Så nu är det 8.1 som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jopp, här kom det upp en ruta om att uppdatera WLM. Så nu är det 8.1 som gäller. Jag haj inte fåjt någon juta! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Det finns en forumit här som heter Kalle_B, som jag aldrig har haft kontakt med. Plötsligt har detta börjat dyka upp: Någon som vet vad det är och hur man blir av med det? Jag har hittils bara stängt ner det. Redigerad 7 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Det finns en forumit här som heter Kalle_B, som jag aldrig har haft kontakt med. Plötsligt har detta börjat dyka upp: *POFF* Någon som vet vad det är och hur man blir av med det? Jag har hittils bara stängt ner det. Det är inget farligt med den mappen. Det är om man vill skicka massa saker på en och samma gång, så lägger man in de filerna i den delade mappen. Sedan är det bara för den andra personen att gå in i mappen och kopiera ut sakerna. Redigerad 7 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts