Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hejsan, är det någon som vet nåt program man kan skaffa och kolla vem som har blockat? Vem som har blockat en själv? Det läre du ju märka genom att den personen aldrig är online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hejsan, är det någon som vet nåt program man kan skaffa och kolla vem som har blockat? http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hejsan, är det någon som vet nåt program man kan skaffa och kolla vem som har blockat? www.mess.be och Gawgle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 www.mess.be och Gawgle! Lol, det heter Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Lol, det heter Google Vet du inte vad ironi är eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vet du inte vad ironi är eller Vadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vadå Wiki! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Wiki! Lol, det heter Wikipedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Lol, det heter Wikipedia Omg, det heter laughing out loud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Laddade precis hem WLM på nya datorn men nu är det så jätte kul att dne inte längre "sätter ihop" meddelandena som den gjorde på förra. Vart ställer jag in det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Kan man ställa in så att den öppnar i FF istället för IE när man klickar på denna knapp? Isf, vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Kan man ställa in så att den öppnar i FF istället för IE när man klickar på denna knapp? Isf, vart? Vem har gjort Hotmail?, MSN. Vem har skapat MSN?, Microsoft. Vem har skapat Internet Explorer?, Microsoft. Nej jag tror inte du kan ändra på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Kan man ställa in så att den öppnar i FF istället för IE när man klickar på denna knapp? Isf, vart? Då ska du ställa in så att Firefox är din standard webbläsare och även kryssa i något av valen på "Force links in other applications to open in:" Där finns det tre eller fyra val. Men jag vet inte, det kanske bara fungerar med länkar som skrivs av personer. Jag använder inte mig av den där knappen så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Kan man ställa in så att den öppnar i FF istället för IE när man klickar på denna knapp? Isf, vart? http://www.pcanswers.co.uk/tips/default.as...ubsectionid=616 Redigerad 30 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 http://www.pcanswers.co.uk/tips/default.as...ubsectionid=616 Hmm, jag gjorde exakt som det stog i texten. Men ändå öppnas IE när jag klickar på knappen. Är jag dum? Varför fungerar det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hmm, jag gjorde exakt som det stog i texten. Men ändå öppnas IE när jag klickar på knappen. Är jag dum? Varför fungerar det inte? Kanske inte fungerar för 8.0/8.1-versionerna Inte testat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Kanske inte fungerar för 8.0/8.1-versionerna Inte testat . De är ju de jag har Vad har du då? Ska man göra något mer efter att man har installerat den där saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Kan man ställa in så att den öppnar i FF istället för IE när man klickar på denna knapp? Isf, vart? Går att fixa med Msn+(Heter det så?) om jag inte kommer ihåg fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Går att fixa med Msn+(Heter det så?) om jag inte kommer ihåg fel. ..har jag aldrig sett att det går? Iofs så har jag strippat mitt så mycket som det går i princip, och har inte heller hotmail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 ..har jag aldrig sett att det går? Iofs så har jag strippat mitt så mycket som det går i princip, och har inte heller hotmail. Nej inte från grunden, glömde bort att StuffPlug behövdes ( http://stuffplug.com ) till Msgplus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts