Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag vet det . . . Okey "mr. Bessewiesser" , ska genast ta bort mitt förra inlägg :D

:lol:

:D

---

Ibland när jag ska skicka en fil till någon så tar det jättelång tid innan den "kommer fram" för mottagaren. Likadant när folk skickar till mig.

Är det något känt fel i WLM? För det började efter att jag skaffade det för några månader senare..

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga. Hur kommer det sig att WLM (MSN Messenger 8.0) ser ut som det gör?

Den ser ju inte alls ut som betan på den bilden The Dude postade. :D

Ska nog uppdatera förstaposten med en F.A.Q (Frequently Asked Questions (Vanliga frågor) för er som inte viste.)

så att vi slipper samma frågor om och om igen och så att man lätt ska kunna hitta svar på sin fråga/hjälp med sitt problem.

/Vicke

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

•Hur ändrar jag språkinställningar?

•Tryck "alt"+"shift", då behöver man inte starta om heller

Tänker inte lägga till det. Eftersom att man kan ändra språkinställningar genom att klicka på SV nere brevid klockan. Och sedan ändra från ENG till SV. När jag hade det här problemet. Gjorde jag det, men det hjälpte inte. Jag behövde bara stänga av datorn då funkade det igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oki, tyckte bara att det är smidigare att inte starta om den... :P

Det är ju exakt samma sak man gör :) Och jag tycker ändå det är bra att folk lär sig att det första man bör testa är att starta om datorn :)

För att den var ful som fan. Jag provade den men tog bort den nån minut senare.

Verkar som om jag är den enda som gillar den.

Men jag har ingenting emot designen som den nu är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med då det verkligen är irreterande. Så om någon vet får de gärna berätta hur man skall göra för att lösa det.

Problem: Jag har börjat använda mig av FireFox och det funkar bra, tills man använder hotmail. Då försvinner menyn.

Kan man få fram menyn med FF eller man är tvungen att använda sig av IE varje gång man skall använda hotmail menyn?

Så här ser det ut:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med då det verkligen är irreterande. Så om någon vet får de gärna berätta hur man skall göra för att lösa det.

Problem: Jag har börjat använda mig av FireFox och det funkar bra, tills man använder hotmail. Då försvinner menyn.

Kan man få fram menyn med FF eller man är tvungen att använda sig av IE varje gång man skall använda hotmail menyn?

Så här ser det ut:

Har också haft problem med det... Men det kanske finns i settings/inställningar, på Hotmail.

btw Är du en tjej? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom att han heter Victor så har han säkert tänkt att skoja till det med att lägga till i och a i mailaddresen :P

Men allas vår Vice heter Conca i efternamn, eller liknande.

Förklaring:

Hans sambo heter Victoria :)

Jag råder dig att ta bort bilden Vice >_< Du kanske inte vill att din kvinna ska få en massa mail från fundersamma GTASajtare.

Edit:

Men det har väl ändå ingenting med MSN att göra?

Det har med hotmail och webbläsare att göra. Den här topicen är nog mäst tänkt till Messenger.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här ser det ut:

Klicka på Verktyg som finns i menyraden, sedan RFT-verktyg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klicka på Verktyg som finns i menyraden, sedan RFT-verktyg.

Nix det går inte. Kan klicka hur mycket man vill på vertyg utan att något händer.

Jupp, min flickvän heter Victoria. Glömde ta bort mailadressen. Nu pallar jag inte ladda upp en ny bild. Ni skickar ändå inte för ni är för snälla. :)

Visste inte om jag skulle posta i "Datorhjälps tråden" eller här. Men det heter ju msn hotmail så det passar ju här. Tror jag... :P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor