Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hur ska jag komma in på min msn när jag glömt lösenordet? vet nån nåt sätt? min hemliga fråga är ändrad och jag kontakta support grejen men dom säger att jag måste logga in på min msn , men de funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Om du har glömt lösenordet, och inte kan hemligafrågan så är det kört! Men gör en ny... så farligt är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Njaa hade alla half life, wow, css,cs,csz, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Hur ska jag komma in på min msn när jag glömt lösenordet? vet nån nåt sätt? min hemliga fråga är ändrad och jag kontakta support grejen men dom säger att jag måste logga in på min msn , men de funkar inte Logga in på din msn? Utan lösen, är dom dum? Jag gjorde en ny hotmail, som jag skickade ett mejl till supporten med... Sen förklarade jag hur det var, och dom skickade en massa frågor till mig som jag fick svara på för att dom ska kunna bekräfta att jag är jag... Så enkelt var det för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Någon som har msn anslutnings problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Någon som har msn anslutnings problem? I have. Kan vara inloggad, men kan varken skicka eller ta emot meddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Samma här. Jag tror det är så för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Är inloggad, kan ej ta emot/skicka meddelanden. *tittar in på lunar får att beskåda uppståndelesen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nu funkar mitt igen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Mitt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Kan inte skriva å,ä och ö på msn. Och endel andra tecken flyttar sig typ. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Kan inte skriva å,ä och ö på msn. Och endel andra tecken flyttar sig typ. Vad ska jag göra? Starta om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Kan inte skriva å,ä och ö på msn. Och endel andra tecken flyttar sig typ. Vad ska jag göra? Alt + shift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Alt + shift Aah, just det. Språkinställningarna. Dom har spökat för mig förut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Alt + shift Thanks . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Säkert frågat i tråden innan men.. Finns det någon klient/plugin som gör så att jag kan se vilka som blockat mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Hej, nu är det så att vår dator kraschade igår och jag sitter på vår gamla. Här verkar inte msn funka. Så fort man loggar in står det bara: Det går inte att logga in eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare. Och sen en massa siffror. Jag har 7.0 och har redan testat att installera om, det funkade inte! Så, kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) *Borta* Skriv på, vill inte fler besserwiessrar ska kommentera före detta inlägg.. Redigerad 10 december, 2006 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Antagligen fixar du den andra datorn, om du inte vet hur så råder jag dig att gå in här och beskriv ditt problem Nej, det här handlar ju om msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Nej, det här handlar ju om msn? Jag vet det . . . Okey "mr. Bessewiesser" , ska genast ta bort mitt förra inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts