eXotic Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Finns det nåt sätt att visa vad man spelar få låtar genom msn från WINAMP.? Måste fungera till Live Messenger.. Ladda hem ett msnplugin på winamps hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Messenger Discovery funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Har fått typ 20 sånna här som addat mig dom senaste månaderna, vad fan gör dom? Tvivlar på att det är riktiga personer, säkert nå jävla spambottar eller nån, nån annan som fått sånna? så jobbiga EDIT: har för övrit inte tryckt på länken, säkert nå virus eller skit Redigerad 3 november, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Kan logga in men inte skriva på MSN, står bara "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:" Installerat om och startat om datorn och allt sånt där. Vet att fler, ganska många fler, har samma problem. Någon som vet hur jag löser det och/eller vad det beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Kan logga in men inte skriva på MSN, står bara "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:" Installerat om och startat om datorn och allt sånt där. Vet att fler, ganska många fler, har samma problem. Någon som vet hur jag löser det och/eller vad det beror på? Har precis samma fel. Kanske bara är något tillfälligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Kan logga in men inte skriva på MSN, står bara "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:" Installerat om och startat om datorn och allt sånt där. Vet att fler, ganska många fler, har samma problem. Någon som vet hur jag löser det och/eller vad det beror på? Alla har soe! Jo, de strul med allas msn... ingen kan jag skriva till, och alla nickar i stil med "kan inte skriva till någon!". Redigerad 15 november, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag har inga problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Har precis samma fel. Kanske bara är något tillfälligt? Vi får hoppas att det går över. Börjar bli lite jobbigt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Passar perfekt, då kan man passa på att smygmobba alla man inte gillar på ens msn . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nu har jag det också verkar det som, perfekt timing till Möt/Veckans Forumit/en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Japp, det krånglar för alla. Grymt kul att läsa alla fjortisars desperata Lajv på lunarstorm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Japp, det krånglar för alla. Grymt kul att läsa alla fjortisars desperata Lajv på lunarstorm! Haha.. Du vet ju hur jag känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Vad bra att det var MSN det var fel på och inte Datorn/Nätverket... Vad bra att det var MSN det var fel på och inte Datorn/Nätverket... EDIT: lol Redigerad 15 november, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vad bra att det var MSN det var fel på och inte Datorn/Nätverket... Vad bra att det var MSN det var fel på och inte Datorn/Nätverket... EDIT: lol Säker på att det inte är datorn det är fel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Måste fan vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Behöver snabb hjälp. Har kopplat ihop en dator här hemma hos min syrra, och hon ville såklart ha MSN på den. Nu så är det så att vi tog en mail som inte är hotmail/msn.com och det går inte att byta namnet nu. Just nu heter hon X[][] vilket inte är så upphetsande kanske. Har för mig att man måste verifiera något, men var så länge sedan jag gjorde det med min Gmail så jag har absolut ingen aning om var man ska göra detta.. Fixa detta nu ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Behöver snabb hjälp. Har kopplat ihop en dator här hemma hos min syrra, och hon ville såklart ha MSN på den. Nu så är det så att vi tog en mail som inte är hotmail/msn.com och det går inte att byta namnet nu. Just nu heter hon X[][] vilket inte är så upphetsande kanske. Har för mig att man måste verifiera något, men var så länge sedan jag gjorde det med min Gmail så jag har absolut ingen aning om var man ska göra detta.. Fixa detta nu ffs! Testa att gå in här och logga in med hennes konto där kan sedan gå till inställningarna. Genom att klicka på din bild längst upp i hörnet till höger sedan välja Ändra Konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Jag hade ett problem när det gällde Msn Live. Fullt med folk addade mig men det kom aldrig upp nån sån där liten ruta man accepterade med, jag prövade installera msn 7.5 och det funkar felfritt jämfört med Live. Nån annan som kanske hade samma problem? (funderar på att installera Live igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Behöver snabb hjälp. Har kopplat ihop en dator här hemma hos min syrra, och hon ville såklart ha MSN på den. Nu så är det så att vi tog en mail som inte är hotmail/msn.com och det går inte att byta namnet nu. Just nu heter hon X[][] vilket inte är så upphetsande kanske. Har för mig att man måste verifiera något, men var så länge sedan jag gjorde det med min Gmail så jag har absolut ingen aning om var man ska göra detta.. Fixa detta nu ffs! HÄR, fixade jag min Gmail till MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Behöver snabb hjälp. Har kopplat ihop en dator här hemma hos min syrra, och hon ville såklart ha MSN på den. Nu så är det så att vi tog en mail som inte är hotmail/msn.com och det går inte att byta namnet nu. Just nu heter hon X[][] vilket inte är så upphetsande kanske. Har för mig att man måste verifiera något, men var så länge sedan jag gjorde det med min Gmail så jag har absolut ingen aning om var man ska göra detta.. Fixa detta nu ffs! Följ verifieringslänken i brevet som skickades till den mail som ni angav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts