Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Har fått typ 20 sånna här som addat mig dom senaste månaderna, vad fan gör dom? Tvivlar på att det är riktiga personer, säkert nå jävla spambottar eller nån, nån annan som fått sånna? så jobbiga

EDIT: har för övrit inte tryckt på länken, säkert nå virus eller skit :)

post-7116-1162556693_thumb.jpg

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Kan logga in men inte skriva på MSN, står bara "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:" Installerat om och startat om datorn och allt sånt där. Vet att fler, ganska många fler, har samma problem. Någon som vet hur jag löser det och/eller vad det beror på?

Har precis samma fel. :) Kanske bara är något tillfälligt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan logga in men inte skriva på MSN, står bara "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:" Installerat om och startat om datorn och allt sånt där. Vet att fler, ganska många fler, har samma problem. Någon som vet hur jag löser det och/eller vad det beror på?

Alla har soe!

Jo, de strul med allas msn... ingen kan jag skriva till, och alla nickar i stil med "kan inte skriva till någon!".
Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Behöver snabb hjälp.

Har kopplat ihop en dator här hemma hos min syrra, och hon ville såklart ha MSN på den.

Nu så är det så att vi tog en mail som inte är hotmail/msn.com och det går inte att byta namnet nu. Just nu heter hon X[][] vilket inte är så upphetsande kanske. :angry:

Har för mig att man måste verifiera något, men var så länge sedan jag gjorde det med min Gmail så jag har absolut ingen aning om var man ska göra detta.. Fixa detta nu ffs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver snabb hjälp.

Har kopplat ihop en dator här hemma hos min syrra, och hon ville såklart ha MSN på den.

Nu så är det så att vi tog en mail som inte är hotmail/msn.com och det går inte att byta namnet nu. Just nu heter hon X[][] vilket inte är så upphetsande kanske. :shifty:

Har för mig att man måste verifiera något, men var så länge sedan jag gjorde det med min Gmail så jag har absolut ingen aning om var man ska göra detta.. Fixa detta nu ffs!

Testa att gå in här och logga in med hennes konto där kan sedan gå till inställningarna. Genom att klicka på din bild längst upp i hörnet till höger sedan välja Ändra Konto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver snabb hjälp.

Nu så är det så att vi tog en mail som inte är hotmail/msn.com och det går inte att byta namnet nu. Just nu heter hon X[][] vilket inte är så upphetsande kanske. :shifty:

HÄR, fixade jag min Gmail till MSN :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver snabb hjälp.

Följ verifieringslänken i brevet som skickades till den mail som ni angav.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor