Plaisir Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Alla ni som har skaffat Messenger PLus! Live. Äre nåt o ha?? Har vart inne på sidan antalet gånger men jag minns från gamla versioner att det va rätt så ja vad ska man säga.. Krångligt att få allt o funka precis som man ville. Är det lättare o konfigurera(Stavning?)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Tycker inte det nånsin varit krångligt, inga större skillnader nu mot förut vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Tycker inte det nånsin varit krångligt, inga större skillnader nu mot förut vad jag vet. Mkay... Då får jag väl ta o tanka ner det när jag får ork... Vilket kanske blir om nån vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Vet någon var man kan kolla det exakta datumet då man skaffade sin hotmail/MSN- whatever- adress? Har kollat runt lite men inte hittat något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Finns det någon plugin så att man kan skicka ett meddelande till alla på listan? Utan att bjuda in dom till en stor gruppkonversation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Kan man inte det i messenger PLUS? Nä, jag kanske är helt ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Vet någon var man kan kolla det exakta datumet då man skaffade sin hotmail/MSN- whatever- adress? Har kollat runt lite men inte hittat något... Hm, jofan, har också undrat det. Skulle vara jävligt intressant och veta. Måste ha vart typ 10 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hm, jofan, har också undrat det. Skulle vara jävligt intressant och veta. Måste ha vart typ 10 år sen Precis vad jag tänkt på också! Jag skaffade iof MSN-adress ganska sent i livet (tror version 4.0 var den senaste på Messanger då jag skaffade) men kan ändå inte enns komma ihåg vilket år det var... Tyvärr verkar ingen veta om man kan kolla heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Jag kommer inte in på msn! :S Det står att lösenordet eller användarnamnet är fel. Har nån idiot gjort nåt med min msn nu? Orkar fan inte med det... Har testat logga in på hotmail med, men det funkar inte heller... Redigerad 5 oktober, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Bara jag som har problem att logga in på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vart sparas all MSN smileysar. Hade en gammal MSN men nu skapade jag en ny och jag vill ha några gamla smileysar som jag hade till min gamla MSN. (Gtasajten smileysarna btw.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vart sparas all MSN smileysar. Hade en gammal MSN men nu skapade jag en ny och jag vill ha några gamla smileysar som jag hade till min gamla MSN. (Gtasajten smileysarna btw.) Där du la dom när du laddade hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Där du la dom när du laddade hem. Asså jag har inte laddat hem dom. Jag har bara högerklickat och sen tryckt 'lägg till'!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Asså jag har inte laddat hem dom. Jag har bara högerklickat och sen tryckt 'lägg till'!!! Gtasajten_Smiley_pack.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Precis vad jag behövde, när jag sparar de på den här datorn blir de suddiga . Det blev de inte på den gamla, det är surt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Kan man inte typ söka efter någons hotmail?. Kanske det finns någon sån funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Precis vad jag behövde, när jag sparar de på den här datorn blir de suddiga . Det blev de inte på den gamla, det är surt tycker jag Mina är helt perfekta iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 MSN dog? Typiskt, först betapet och sen det här. Får väl gå och lägga mig då. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 MSN dog? Typiskt, först betapet och sen det här. Får väl gå och lägga mig då. :'( Mitt lever, och natthöken kom nyss in. Testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Finns det nåt sätt att visa vad man spelar få låtar genom msn från WINAMP.? Måste fungera till Live Messenger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts