SiXxe Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Kan någon förklara för mig varför jag bode uppgradera min gamla trotjänare 7.5:an mot WLM? Vad är för/nackdelarna? Det är typ ingen skillnad egentligen! Och mina smileys och det försvann inte heller när jag fixade WLM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hur får man alla konversationer i ett msn-fönster? har sett några som har så, alltså ungefär som flikarna i mozilla, att man har allt i ett fönster istället för 10 fönster om man pratar med 10 pers. . Live Plus har den funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Live Plus har den funktionen. Kostar det pengar eller hur får jag tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Kostar det pengar eller hur får jag tag på det? Här, ge fan i sponsorprogrammet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Här, ge fan i sponsorprogrammet bara. Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har laddat ner 8,0 men när jag startar det så kan jag logga in sen kan jag inte göra något mer programmet "svarar inte" finns det nått sätt att fixa det på? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har laddat ner 8,0 men när jag startar det så kan jag logga in sen kan jag inte göra något mer programmet "svarar inte" finns det nått sätt att fixa det på? :'( Provat att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Japp 2 gånger funkar inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Är det bara jag som inte kommer in på msn nu? Får upp en elak ruta som säger att tjänsten inte är tillgänglig för tillfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag kommer inte heller in ,nej med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag kommer in. Postcou-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 För ett tag sedan var det någon som länkade ett Messenger plus live, alltså msgr plus ! till WLM. Är det någon som har kvar länken, jag känner mig naken utan Msgr plus ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Är de nån som har den där patchen till msn som gör så att man kan skicka oändligt med vibbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 För ett tag sedan var det någon som länkade ett Messenger plus live, alltså msgr plus ! till WLM. Är det någon som har kvar länken, jag känner mig naken utan Msgr plus ! 3 sec i google: http://www.msgpluslive.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 3 sec i google: http://www.msgpluslive.net/ Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Är de nån som har den där patchen till msn som gör så att man kan skicka oändligt med vibbar? http://apatch.org/downloads.php Testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 http://apatch.org/downloads.php Testa. Å dom där gör så? De står ju inget alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Finns det någon plugin så att man kan skicka ett meddelande till alla på listan? Utan att bjuda in dom till en stor gruppkonversation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts