Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Ibland.

Msn säger att filen kan vara skadlig, och så får man inte skicka den.

Foo, komprimera filen med Winrar/Winzip om du kan, då går det alltid att skicka.

Om det nu var den blocken du menade.

Nej, det är när jag får filer så säger den "Filen kan vara skadlig för datorn... bla bla.. o.s.v."

Hur gör man för att upphäva att den inte skickar vidare filerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker ett plugin jag hade för ett tag sen där man kan skriva åt den andra personen..

Alltså, jag skriver nått, tror det var nått med "/" och sen nått efter det och istället för att det står att det var jag som skrev det så står det hans namn :P

MSNDiscovery

Men senast jag använde för en månad sen ungefär så buggade den så !Imitate inte fungerade.

Fast de borde ju ha fixat det vid det här laget.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skaffar det där nya msn försvinner alla mina visningsbilder/ikoner som jag lagt in själv eller blir dom kvar på det nya?

Sen så sa min kompis att jag kan fortsätta ta emot en låt av han fast jag loggas ut ur msn (på det nya) är det sant? Hur funkar det? (w00t)

Låter lite osannolikt. Men men, skulle vara bra om det gick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skaffar det där nya msn försvinner alla mina visningsbilder/ikoner som jag lagt in själv eller blir dom kvar på det nya?

Sen så sa min kompis att jag kan fortsätta ta emot en låt av han fast jag loggas ut ur msn (på det nya) är det sant? Hur funkar det? (w00t)

Nu när du sa det så kom jag att tänka på delade mappar. Provade skicka en stooor film som jag har försökt skicka länge men eftersom hennes msn är jobbigt så loggar det ut varje kvart.

Läger man dom i delade mappen så fortsätter den när man loggar ut/in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när du sa det så kom jag att tänka på delade mappar. Provade skicka en stooor film som jag har försökt skicka länge men eftersom hennes msn är jobbigt så loggar det ut varje kvart.

Läger man dom i delade mappen så fortsätter den när man loggar ut/in.

Aha ok, mitt msn är också jobbigt så då får jag väll fixa det då... vet du/nån annan nåt om displaybilderna då??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor