Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Hur gör man för att MSN inte ska auto-blocka fimer den tror är skadliga? Det är ett program man ska laddad hem då va?, var finns det? Auto-blockar msn filer? Mjaha. Postcount: 2,3k Redigerad 3 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Auto-blockar msn filer? Mjaha. Postcount: 2,3k Ibland. Msn säger att filen kan vara skadlig, och så får man inte skicka den. Foo, komprimera filen med Winrar/Winzip om du kan, då går det alltid att skicka. Om det nu var den blocken du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ibland. Msn säger att filen kan vara skadlig, och så får man inte skicka den. Foo, komprimera filen med Winrar/Winzip om du kan, då går det alltid att skicka. Om det nu var den blocken du menade. Nej, det är när jag får filer så säger den "Filen kan vara skadlig för datorn... bla bla.. o.s.v." Hur gör man för att upphäva att den inte skickar vidare filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Nej, det är när jag får filer så säger den "Filen kan vara skadlig för datorn... bla bla.. o.s.v." Hur gör man för att upphäva att den inte skickar vidare filerna? Strunta i att öppna filen i MSN. Gå istället till mappen där alla dina mottagna filer samlas och öppna filen den vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Söker ett plugin jag hade för ett tag sen där man kan skriva åt den andra personen.. Alltså, jag skriver nått, tror det var nått med "/" och sen nått efter det och istället för att det står att det var jag som skrev det så står det hans namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Strunta i att öppna filen i MSN. Gå istället till mappen där alla dina mottagna filer samlas och öppna filen den vägen. Men, personen kan inte ens Skicka filen, för den blockas direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Men, personen kan inte ens Skicka filen, för den blockas direkt! Jag är ju inte så haj på dom här grejerna, men då är det väl virusprogrammet/brandväggen som blockerar? Någon får rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Söker ett plugin jag hade för ett tag sen där man kan skriva åt den andra personen.. Alltså, jag skriver nått, tror det var nått med "/" och sen nått efter det och istället för att det står att det var jag som skrev det så står det hans namn MSNDiscovery Men senast jag använde för en månad sen ungefär så buggade den så !Imitate inte fungerade. Fast de borde ju ha fixat det vid det här laget. Redigerad 3 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Om jag skaffar det där nya msn försvinner alla mina visningsbilder/ikoner som jag lagt in själv eller blir dom kvar på det nya? Sen så sa min kompis att jag kan fortsätta ta emot en låt av han fast jag loggas ut ur msn (på det nya) är det sant? Hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Om jag skaffar det där nya msn försvinner alla mina visningsbilder/ikoner som jag lagt in själv eller blir dom kvar på det nya? Sen så sa min kompis att jag kan fortsätta ta emot en låt av han fast jag loggas ut ur msn (på det nya) är det sant? Hur funkar det? Låter lite osannolikt. Men men, skulle vara bra om det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Om jag skaffar det där nya msn försvinner alla mina visningsbilder/ikoner som jag lagt in själv eller blir dom kvar på det nya? Sen så sa min kompis att jag kan fortsätta ta emot en låt av han fast jag loggas ut ur msn (på det nya) är det sant? Hur funkar det? Nu när du sa det så kom jag att tänka på delade mappar. Provade skicka en stooor film som jag har försökt skicka länge men eftersom hennes msn är jobbigt så loggar det ut varje kvart. Läger man dom i delade mappen så fortsätter den när man loggar ut/in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Nu när du sa det så kom jag att tänka på delade mappar. Provade skicka en stooor film som jag har försökt skicka länge men eftersom hennes msn är jobbigt så loggar det ut varje kvart. Läger man dom i delade mappen så fortsätter den när man loggar ut/in. Aha ok, mitt msn är också jobbigt så då får jag väll fixa det då... vet du/nån annan nåt om displaybilderna då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Aha ok, mitt msn är också jobbigt så då får jag väll fixa det då... vet du/nån annan nåt om displaybilderna då?? Har hört att om man kopierar nån fil i Documents and Settings finns det kvar. Googla lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Hmmm... är det någon som har lite photoshop skillz som skulle kunna göra om den smilisen som viftar med en flagga som det står "lol" eller den med Sverigeflagga till en smiley med skåneflagga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Frågar igen, tror inte jag fick svar förra gången.. Hur gör jag för att få stora msn-smile gubbar.. Vill göra en stor bild av min kompis, men de blir fan så små.. Det är något program jag behöver va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Kan någon förklara för mig varför jag bode uppgradera min gamla trotjänare 7.5:an mot WLM? Vad är för/nackdelarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Kan någon förklara för mig varför jag bode uppgradera min gamla trotjänare 7.5:an mot WLM? Vad är för/nackdelarna?Jag skulle göra det, om inte alla smiles och dylikt försvann p.g.a det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Inga smilies försvinner, gjorde inte för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Inga smilies försvinner, gjorde inte för mig iaf. Inte för mig heller, så det är lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hur får man alla konversationer i ett msn-fönster? har sett några som har så, alltså ungefär som flikarna i mozilla, att man har allt i ett fönster istället för 10 fönster om man pratar med 10 pers. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts