Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Klicka i "Välj som standard" eller något liknande. Tackar. Var ju..väldigt enkelt, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hade inget att göra så gjorde ett litet smiley-paket. Finns mycket jag inte är nöjd med, så klaga på bara, kritik är bra för skapande hjärnor DÄR!!---------->Smiley.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hade inget att göra så gjorde ett litet smiley-paket. Finns mycket jag inte är nöjd med, så klaga på bara, kritik är bra för skapande hjärnor DÄR!!---------->Smiley.zip Kritik: Passar inte till MSN. Ska inte säga att dom är "fula", men dom är "udda". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Hur brukar ni starta en konversation(stavning)? Gamla vanliga, -Hej -Hej -Va gör du? -Inget, själv? -Nja, inget. *20 min efter* -Jag ska gå nu, hejdå! ...eller?! Redigerad 29 augusti, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Hur brukar ni starta en konversation(stavning)? Gamla vanliga, -Hej -Hej -Va gör du? -Inget, själv? -Nja, inget. *20 min efter* -Jag ska gå nu, hejdå! Startar aldrig en konversation, alla skriver till mig . Nej men skriver oftast med folk jag behöver kontakta eller mina polare på msn alltså behövs ej dessa frågor utan jag har oftast något viktigare och roligare ämne att prata om. Har man inget ämne kan man fråga vad man har gjort idag och på så vis kunna skapa ett ämne. Haha så brukar jag göra iallafall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Hur brukar ni starta en konversation(stavning)? Gamla vanliga, -Hej -Hej -Va gör du? -Inget, själv? -Nja, inget. *5 timmar senare* -Jag ska gå nu, hejdå! ...eller?! Så brukar det vara för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Hur brukar ni starta en konversation(stavning)? Gamla vanliga, -Hej -Hej -Va gör du? -Inget, själv? -Nja, inget. *20 min efter* -Jag ska gå nu, hejdå! ...eller?! Jag har mer eller mindre alltid statusen "Upptagen" då jag faktist är upptagen med annat. Sitter inte precis med MSN uppe och väntar på att folk ska logga in på MSN så jag kan spamma dom. Tror inte jag startat en konversation på typ ett år. Och om jag startar så är det för jag har en fråga till personen i sig. Skulle aldrig starta en konversation med någon för att bara skriva "Hej, vad gör du?".. Lixom, vad fan tror du? Jag sitter vid datorn, precis samma som du gör. Jävla keff. "Vad gör du?" frågan tycker jag absurd över huvud taget. Frågar du någon vad dom gör på MSN så säger 90% inget. Ingen säger "Pratar med dig på MSN, vad gör du själv?" Samma sak om du pratar i telefon eller träffar nån på stan. Vad ser det ut som lixom? Hej. Hej. Vad gör du? Pratar med dig, du då? Pratar med dig. Ok. Hej då. Tjabba. Så jag ber alla som av någon oförklarlig anledning har mig på MSN, börja inte en konversation med mig om ni ska fråga "Vad gör du?". Speciellt inte om jag har statusen Upptagen, får guess what dickhead. Jag är upptagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Känner igen mig till 100% i det Stellhell skriver. Höll också alltid på så, men sen för ett tag sen (måste vara åtminstånde ett år) så insåg jag att det bara var fjantigt, av exakt de själen Stell skriver. Så numera ser dialogerna ut ungefär såhär: -Hej på dig! -Hej! -Hur är livet? -Det är bara finfint. Själv då? -Det är väl sådär... osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Det där sista som StellHell sa om status är rätt, surt att folk inte fattar. Skulle åka bort en stund och bestämde mig för att inte stänga av datorn för att jag plockade bär från buskarna. Så ändra jag till status Inte vid datorn och skriver i mitt namn "Borta", så när jag kommer hem så upptäcker jag att det är folk som ändå har skrivit. ARGH! Edit. Brukar börja med "hur mår du?" Redigerad 30 augusti, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Känner igen mig till 100% i det Stellhell skriver. Höll också alltid på så, men sen för ett tag sen (måste vara åtminstånde ett år) så insåg jag att det bara var fjantigt, av exakt de själen Stell skriver. Så numera ser dialogerna ut ungefär såhär: -Hej på dig! -Hej! -Hur är livet? -Det är bara finfint. Själv då? -Det är väl sådär... osv. Jo så brukar iof jag också ofta börja, det skiljer sig lite från gång till gång. Ja, ibland säger jag hej till någon utan anledning, fast bara skojiga människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Mja. Håller med Stell. Skitjobbigtmed "hej, hej, vad gör du, inget gör själv, inget speciellt, okej, måste gå, okej hejdå". Brukar väl oftast fråga rakt på sakt om det är något jag vill och annars brukar jag inte behöva börja själv när någon rolig loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Det som jag tycker ska vara så otroligt drygt är att om man har status Upptagen och heter t.ex som i mitt fall då "ZcruweN {FLYFF}" så ska alla börja skriva till en, ungefär så här brukar det se ut. -Hej! -Vad gör du? -Är du där? -Men hallå svara då? -Vad gör du för nått? o.s.v DRYGT UTAV HELVETE ATT INGEN FATTAR, dessutom så segar min dator ner sig ibland när nån skriver så ja =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Samma sak om du pratar i telefon eller träffar nån på stan. Vad ser det ut som lixom? Där håller jag inte riktigt med dig, över telefon tyckler jag det är ok att fråga vad man gör, för när man sitter vid telefonen så är det inte ofta det är det ända man gör, åtminstone inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Där håller jag inte riktigt med dig, över telefon tyckler jag det är ok att fråga vad man gör, för när man sitter vid telefonen så är det inte ofta det är det ända man gör, åtminstone inte jag. Om man pratar om mobil/trådlös telefon. Har du en telefon med sladd så finns det inte så mycker mer att göra än att stå vid telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Det som jag tycker ska vara så otroligt drygt är att om man har status Upptagen och heter t.ex som i mitt fall då "ZcruweN {FLYFF}" så ska alla börja skriva till en, ungefär så här brukar det se ut. -Hej! -Vad gör du? -Är du där? -Men hallå svara då? -Vad gör du för nått? o.s.v DRYGT UTAV HELVETE ATT INGEN FATTAR, dessutom så segar min dator ner sig ibland när nån skriver så ja =/ Du kan ju stänga av MSN när du spelar annars... Redigerad 30 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Om man pratar om mobil/trådlös telefon. Har du en telefon med sladd så finns det inte så mycker mer att göra än att stå vid telefonen. Ehm, nu ska jag komma med ett dåligt exempel, men våran telefon med sladd sitter Mitt i allt så att säga, så man kan göra saker även om man sitter vid den. Men jag vet att det var ett dumt exempel och att det inte är likadant för alla, så ignorera det där tack Redigerad 30 augusti, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Om man pratar om mobil/trådlös telefon. Har du en telefon med sladd så finns det inte så mycker mer att göra än att stå vid telefonen. Men du kanske gjorde någonting innan du svarade? T.ex. kollade på en film eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Men du kanske gjorde någonting innan du svarade? T.ex. kollade på en film eller nåt? Ja, men frågan är hur intressant det är att veta? Eller du kanske tycker man ska förklara allt in i detalj när någon ställer frågan. Hej, vad gör du? Nae, jag sitter här och petar mig i näsan. Stirrar i golvet och funderar på att dra en runk snart. Vad gör du själv? JA SNELA! JAG HAR ALLTID VELAT VETA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ja, men frågan är hur intressant det är att veta? Eller du kanske tycker man ska förklara allt in i detalj när någon ställer frågan. Hej, vad gör du? Nae, jag sitter här och petar mig i näsan. Stirrar i golvet och funderar på att dra en runk snart. Vad gör du själv? JA SNELA! JAG HAR ALLTID VELAT VETA! Man kanske ringer och stör? Sitter personen och käkar så kan det ju vara intressant att veta det. -Hej. -Hej. -Du jag skulle bara säga... Sen så lite senare så kommer man till kall mat för att man inte har lyckats slita sig. Men så får man också vara rätt dum om man inte lyckas säga att man är upptagen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hur gör man för att MSN inte ska auto-blocka fimer den tror är skadliga? Det är ett program man ska laddad hem då va?, var finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts