VickeX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Måste göra någonting. Nån bakgrund... Eller någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Samma ställe som de som är orginal. Och orginalen ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Och orginalen ligger? Ligger väll i msnmappen men dom värkar inte ligga där som bilder. Hittar inte någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Om ni inte hittar bilderna, är det väl bata att Print Screen:a dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Så här går det om man kaxar med mig att genom att stänga konversationer! http://x11.putfile.com/11/30808312654-thumb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Så här går det om man kaxar med mig att genom att stänga konversationer! http://x11.putfile.com/11/30808312654-thumb.jpg Den funktionen är inte 100% säker, det står att de stänger konversationen ibland även fast de inte gör det. Dessutom står det där man bockar i att det inte är 100% säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Måste man vara admin påm datan för att descvery ska fungera? Det funkar inte för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! varje gång jag försöker logga in så kommer den här upp! Hur tar jag bort brandvägs-saken? BTW, problemet uppstog när jag laddade ner emesensjupunktfem Redigerad 6 november, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! varje gång jag försöker logga in så kommer den här upp! Hur tar jag bort brandvägs-saken? BTW, problemet uppstog när jag laddade ner emesensjupunktfem Det kommer upp för mig med ibland. Bara att försöka logga in igen och igen, till slut fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! varje gång jag försöker logga in så kommer den här upp! Hur tar jag bort brandvägs-saken? BTW, problemet uppstog när jag laddade ner emesensjupunktfem Felsök varenda gång du loggar in så kommer det att funka. Ehrm...auron_092@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 I den här topicen kan ni posta allt som har med msn att göra. Smileysar. Posta dom här kanske?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Provade de nya grejerna, Messenger 8 Beta. Preview: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Provade de nya grejerna, Messenger 8 Beta. Preview: Where do i find ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Where do i find ? Betan Patch du beböver för att kunna logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Provade de nya grejerna, Messenger 8 Beta. Preview: Bwahaha, undrar vem den filuren kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Bwahaha, undrar vem den filuren kan vara. Jag tog den med snyggast visningsbild Men hey, hur kan du veta att det är du? Jag som censurerat så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag tog den med snyggast visningsbild Men hey, hur kan du veta att det är du? Jag som censurerat så bra. Nä, jag tror det hela är någon sorts försoningsgåva jag får eftersom du fick mig bannad. Just det... jag har inte glömt. *slipar kniven* Fin beta, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Betan Patch du beböver för att kunna logga in. .thx, me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Jag har problem. Jag kan inte skriva till någon. Medelandet kommer inte fram står det bara. Jag kan skriva hur många gånger som hälst. Checka bilden :'( Redigerad 14 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Provade de nya grejerna, Messenger 8 Beta. Preview: Fyfan vad fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts