Karatemorfar Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Har inte orkat läsa igenom hela tråden, men jag undrar hur man gör en smile så att den blir större . För det finns en del smiles som folk skriver, som är större än orginal storleken, men om man ska göra en egen med kanske en kompis på bild så blir den skit liten .. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Har inte orkat läsa igenom hela tråden, men jag undrar hur man gör en smile så att den blir större . För det finns en del smiles som folk skriver, som är större än orginal storleken, men om man ska göra en egen med kanske en kompis på bild så blir den skit liten .. Någon som vet? Nån som vet om man Kan "Unfreeze:a" om det inte är du som gjort den? och vart man kan få tag på ett Karatemorfar:Varför bytte du Avatar din gamla var ju snyggare ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Hur får man fram en sån där bot i MSN? såg att Archemra hade en *EDIT* Gågglade fram en Redigerad 18 augusti, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hur får man fram en sån där bot i MSN? såg att Archemra hade en *EDIT* Gågglade fram en Här har du en massa. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=39085&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag har ett problem som jag har haft väldigt länge. Jag har inte orkat läsa igenom tråden så kanske någon har fått svar på detta. Men iaf den där grejen "vad jag lyssnar på" funkar inte för mig längre. Den gick bort för 3-4 månader sen. Å ja fattar inte vad som har hänt ?! Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) EDIT Var något serverfel som var tillfälligt. De funkar nu Redigerad 18 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hur skapar man en Bot i MSN då? Miranda MegaHAL funkar inte för mig Hurdå "inte funkar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Jag har ett problem som jag har haft väldigt länge. Jag har inte orkat läsa igenom tråden så kanske någon har fått svar på detta. Men iaf den där grejen "vad jag lyssnar på" funkar inte för mig längre. Den gick bort för 3-4 månader sen. Å ja fattar inte vad som har hänt ?! Tacksam för svar Varje gång datorn stängs av på ett olämpligt sätt så stängs plugin-programmet i windows mediaplayer av. Förmodligen det som hände. Det är bara att aktivera den igen genom att öppna WMP, välja verktyg> plugin-program> och bocka för Windows messenger musik-plugin. Redigerad 18 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Varje gång datorn stängs av på ett olämpligt sätt så stängs plugin-programmet i windows mediaplayer av. Förmodligen det som hände. Det är bara att aktivera den igen genom att öppna WMP, välja verktyg> plugin-program> och bocka för Windows messenger musik-plugin. Japp du hade helt rätt Det var så Tack kebab ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Är det bara jag som har denna add som säger "pling" varje gång man drar muspekaren över den? Den är så fenomenalt jobbig! Någon som vet hur man får bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Är det bara jag som har denna add som säger "pling" varje gång man drar muspekaren över den? Den är så fenomenalt jobbig! Någon som vet hur man får bort den? Ta bort reklamen med mess(.be)-patch. Jag installerade om msn och har inte kvar smileys längre. Tog mitt smileypack för alla vanliga men dom animerade blir fel (han som skrattar finns det en animerad också som jag inte har). Om någon har dom, lägg till msn (finns på profilen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fungerar inloggningen på msn för er? Det gör den nämligen inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fungerar inloggningen på msn för er? Det gör den nämligen inte för mig Jodå. Inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fungerar inloggningen på msn för er? Det gör den nämligen inte för mig Den fungerar fel fritt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Hmmm får pröva att starta om datorn då eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kan man kopiera alla sina kontakter från ett account till ett annat? Jag vill nämligen byta namn och orkar inte stoppa in alla för hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kan man kopiera alla sina kontakter från ett account till ett annat? Jag vill nämligen byta namn och orkar inte stoppa in alla för hand Kontakter -> Spara kontaktlista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kontakter -> Spara kontaktlista. Tackar dig Frenzan lilla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Kan man på något enkelt sett få samma bakgrundsbild i alla msn-fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Kan man på något enkelt sett få samma bakgrundsbild i alla msn-fönster? Klicka i "Välj som standard" eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts