Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Har inte orkat läsa igenom hela tråden, men jag undrar hur man gör en smile så att den blir större .

För det finns en del smiles som folk skriver, som är större än orginal storleken, men om man ska göra en egen med kanske en kompis på bild så blir den skit liten ..

Någon som vet?

Nån som vet om man Kan "Unfreeze:a" om det inte är du som gjort den? och vart man kan få tag på ett :lol:

Karatemorfar:Varför bytte du Avatar din gamla var ju snyggare ( ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem som jag har haft väldigt länge. Jag har inte orkat läsa igenom tråden så kanske någon har fått svar på detta. Men iaf den där grejen "vad jag lyssnar på" funkar inte för mig längre. Den gick bort för 3-4 månader sen. Å ja fattar inte vad som har hänt ?! Tacksam för svar :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem som jag har haft väldigt länge. Jag har inte orkat läsa igenom tråden så kanske någon har fått svar på detta. Men iaf den där grejen "vad jag lyssnar på" funkar inte för mig längre. Den gick bort för 3-4 månader sen. Å ja fattar inte vad som har hänt ?! Tacksam för svar :)

Varje gång datorn stängs av på ett olämpligt sätt så stängs plugin-programmet i windows mediaplayer av. Förmodligen det som hände. Det är bara att aktivera den igen genom att öppna WMP, välja verktyg> plugin-program> och bocka för Windows messenger musik-plugin. :mellow:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje gång datorn stängs av på ett olämpligt sätt så stängs plugin-programmet i windows mediaplayer av. Förmodligen det som hände. Det är bara att aktivera den igen genom att öppna WMP, välja verktyg> plugin-program> och bocka för Windows messenger musik-plugin. :mellow:
Japp du hade helt rätt :) Det var så :) Tack kebab !
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som har denna add som säger "pling" varje gång man drar muspekaren över den?

Den är så fenomenalt jobbig! Någon som vet hur man får bort den?

Ta bort reklamen med mess(.be)-patch.

Jag installerade om msn och har inte kvar smileys längre. Tog mitt smileypack för alla vanliga men dom animerade blir fel (han som skrattar finns det en animerad också som jag inte har).

Om någon har dom, lägg till msn (finns på profilen).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor