R2D2 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kan man skaffa fonts till msn? Isånnafall hur? På samma sätt som du skaffar fonts till windows. Men om mottagaren inte har den fonten installerad så syns den inte, så det är ganska värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 På samma sätt som du skaffar fonts till windows. Men om mottagaren inte har den fonten installerad så syns den inte, så det är ganska värdelöst. Okej... det var ju synd... typ det finns inte så många snygga fonts att välja mellan så jag har typ samma font som mina polare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Okej... det var ju synd... typ det finns inte så många snygga fonts att välja mellan så jag har typ samma font som mina polare... Spelar det så stor roll vilket typsnitt man använder i ett chattprogram? använd nån vanlig, verdana, tahoma, times new r..., eller liknande så det blir lättläst för den du snackar med istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Spelar det så stor roll vilket typsnitt man använder i ett chattprogram? använd nån vanlig, verdana, tahoma, times new r..., eller liknande så det blir lättläst för den du snackar med istället. Jo... men bara någon som ser snygg ut... som sticker ut lite. Jobbigt att läsa om någon har samma font och samma färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 "Ser det ut som jag bryr mig?" Ha-ha! Ja personangrepp är emot forumets regler, forumet där du är Admin och ska se till att dessa följs! Du borde bry dig. Jag håller med till 100% att tommy killer borde använt google med det är inte det jag kommenterade. Det var att du använde orden: "DITT JÄVLA EFTERBLIVNA ... " till en medlem och i och med din maktposition på forumet kan du göra så, medan okka fick en LÅNG hybernate när han tog till med ett mycket mildare personangrepp. Anledningen till att jag nämner honom är för jag tog dig som exempel varför okkas avstängning var orättvis när vi diskuterade det. Jag ser det inte som personangrepp när jag kallar någon efterbliven då han visat att han är det flera gånger. Sen säger jag igen, vad har det med mig att göra att A.A eller vem det va som gjorde en tabbe? Jag skulle aldrig hyber Okka för en sån sak. Mycket barnsligt enligt mig, men som sagt. Gjort är gjort, och jag kan inte bara gå och ta bort folks varningar för jag tycker dom va fel. Så funkar det inte. Du därimot har jag inte sett någon tendens till idioti till, men vad vet jag. Du är en idiot, puss? Är du en idiot så tar du åt dig, annars ska detta bara rinna av som vatten. Corleone: Ja, trodde du redan visste det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nu blev jag rädd. Jag skulle adda en kompis storebror. Jag lägger in hans msn i lägg till kontakt. Och plötsligt får jag någon snubbe som heter michael från ryssland på listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nu blev jag rädd. Jag skulle adda en kompis storebror. Jag lägger in hans msn i lägg till kontakt. Och plötsligt får jag någon snubbe som heter michael från ryssland på listan? Ja, ryssar är ju så farliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ja, ryssar är ju så farliga. Nej men hur kan en annan person i ryssland ha samma msn som min kompis bror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nej men hur kan en annan person i ryssland ha samma msn som min kompis bror? Mja...min syrra och jag hade samma MSN tills hon skaffade Live. Om du menar adress, så kan dom inte det. Du har förmodligen skrivit/hört/nåt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Mja...min syrra och jag hade samma MSN tills hon skaffade Live. Om du menar adress, så kan dom inte det. Du har förmodligen skrivit/hört/nåt fel. Antagligen... men det kändes konstigt ändån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Antagligen... men det kändes konstigt ändån... Jag är rädd att du har blivit rejält blåst grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 . Mycket barnsligt enligt mig, men som sagt. Gjort är gjort, och jag kan inte bara gå och ta bort folks varningar för jag tycker dom va fel. Så funkar det inte. Det gjorde KalleR på mig när Topp3 varnade mig, och KalleR tyckte det var fel. Du kan göra samma sak, du är trots allt admin och A.A mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Det gjorde KalleR på mig när Topp3 varnade mig, och KalleR tyckte det var fel. Du kan göra samma sak, du är trots allt admin och A.A mod. Plus att A.A är den enligt mig sämsta och mest patetiska moderatorerna av dom alla, men det hör ju naturligtvis inte hit. Redigerad 28 juni, 2006 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Nu vart man tvungen att uppgradera till en ny Windows Live-version men om jag startar det så hänger sig datorn+startar om sig efter ca 1 minut. Vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hur laddar man ner bilder till msn som funkar som smileysarna, men det är andra bilder, jag ska ge nåra exempel. En kille som jag snackade med hade typ stora frågetecken som såg ut som atomer, asså det var ett frågetecken med elektroner som åkte runt, och en annan hade stora gröna pilar som blinkade. De här är typ minst två gånger så stora som vanliga smiley bilderna. Jag har försökt att söka på google, men har inte hittat och vet inte riktigt vad jag ska söka på heller, jag har typ sökt på "msn bilder" eller "msn smileys" och bara hittat olika smileysar är det någon som har några såna bilder som jag letar efter eller vet var man kan hitta de så skulle jag vara tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Hur laddar man ner bilder till msn som funkar som smileysarna, men det är andra bilder, jag ska ge nåra exempel. En kille som jag snackade med hade typ stora frågetecken som såg ut som atomer, asså det var ett frågetecken med elektroner som åkte runt, och en annan hade stora gröna pilar som blinkade. De här är typ minst två gånger så stora som vanliga smiley bilderna. Jag har försökt att söka på google, men har inte hittat och vet inte riktigt vad jag ska söka på heller, jag har typ sökt på "msn bilder" eller "msn smileys" och bara hittat olika smileysar är det någon som har några såna bilder som jag letar efter eller vet var man kan hitta de så skulle jag vara tacksam för svar. Du lägga in dom som om dom var smileysar... Asså, när du lägger in vanliga smileysar... gör samma sak när det gäller dom. Redigerad 3 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Du lägga in dom som om dom var smileysar... Asså, när du lägger in vanliga smileysar... gör samma sak när det gäller dom. Men asså blir de inte små då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Plus att A.A är den enligt mig sämsta och mest patetiska moderatorerna av dom alla, men det hör ju naturligtvis inte hit. Fan vad jag älskar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Men asså blir de inte små då? Jo. Men inte om du sparar dom som gif och väljer Gif när du ska lägga in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Jo. Men inte om du sparar dom som gif och väljer Gif när du ska lägga in dom. Antingen så har jag fattat fel och gör därav fel eller så funkar det ändå inte Edit: Det kanske funkar ändå jag klarade det nästan med en bild ska testa andra blder oxå. Edit2: YES det funkar nu tack så mycket. Men jag har en till fråga om man har en "rörelsesmiley" som är uppdelad i olika delar hur sätter man ihop den så att man får en rörelse om det går att göra det? Redigerad 3 juli, 2006 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts