The Dude Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Installerade grejerna idag (med A-Patch om ni undrar) men kan man inte få visningsbilderna att synas i kontaktlistan längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Installerade grejerna idag (med A-Patch om ni undrar) men kan man inte få visningsbilderna att synas i kontaktlistan längre? Vi har samma visningsbild... Ditt homo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Vi har samma visningsbild... Ditt homo Snoop Doggy Dog with the caviar! Redigerad 25 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Installerade grejerna idag (med A-Patch om ni undrar) men kan man inte få visningsbilderna att synas i kontaktlistan längre? Kan inte svaret men, vem är det som gillar Burzum? Men din visningsbild syns i min lista i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Efter att man installerat den nya versionen, försvinner ju alla smileys som man hade. Finns det nåt sätt att få tillbak dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Installerade grejerna idag (med A-Patch om ni undrar) men kan man inte få visningsbilderna att synas i kontaktlistan längre? Kör bara A-patch installern igen, och klicka ur att Visningsbilden inte ska synas. Den är iklickad av default. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kör bara A-patch installern igen, och klicka ur att Visningsbilden inte ska synas. Den är iklickad av default. De andra kontakters miniatyrbilder i kontaktlistan hittar jag inget om i A-pach. Vill också att de ska visas i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kör bara A-patch installern igen, och klicka ur att Visningsbilden inte ska synas. Den är iklickad av default. Jag hade också för mig det med det måste varit för tidigare versioner av messenger för nu finns det ingen sån vad jag ser :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Muhahaha, skyll er själva era jävla beta bajspackare. Ni fär väl helt enkelt trilskas med 7.5 ett tag till? Eller leva med att inte ha visningsbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kan någon länka till A-patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kan någon länka till A-patch? MEN GOOOOOOOOOOOOGLE DITT JÄVLA EFTERBLIVNA ************************! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) MEN GOOOOOOOOOOOOGLE DITT JÄVLA EFTERBLIVNA ************************! Säger bara en sak: 40 dagars hybernate på okka för att han kallade en kille idiot... shit. Btw, som Arman skrev på förra sidan så har dom släppt Live Messenger nu, inte beta. Tommy: http://apatch.ikhost.com/ ta den som matchar din version av messenger såklart? Redigerad 25 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) MEN GOOOOOOOOOOOOGLE DITT JÄVLA EFTERBLIVNA ************************! ......................... Tack till The Dude. Redigerad 25 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Säger bara en sak: 40 dagars hybernate på okka för att han kallade en kille idiot... shit. Btw, som Arman skrev på förra sidan så har dom släppt Live Messenger nu, inte beta. Tommy: http://apatch.ikhost.com/ ta den som matchar din version av messenger såklart? Säger bara en sak: Ser det ut som jag bryr mig? Är det mitt fel att någon annan gör en tabbe. Det är som att skylle på målvakten att någon missade mål. Söker man på "A-patch" på google så är det det absolut första som kommer upp. T.o.m en katt skulle kunna göra det. En efterbliven katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Säger bara en sak: Ser det ut som jag bryr mig? Är det mitt fel att någon annan gör en tabbe. Det är som att skylle på målvakten att någon missade mål. Söker man på "A-patch" på google så är det det absolut första som kommer upp. T.o.m en katt skulle kunna göra det. En efterbliven katt. Får faktiskt hålla med dig här, lite googlande kan man göra iaf, men onödigt att du t.ex ska sitta o skrika massa skit också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Säger bara en sak: Ser det ut som jag bryr mig? Är det mitt fel att någon annan gör en tabbe. Det är som att skylle på målvakten att någon missade mål. Söker man på "A-patch" på google så är det det absolut första som kommer upp. T.o.m en katt skulle kunna göra det. En efterbliven katt. "Ser det ut som jag bryr mig?" Ha-ha! Ja personangrepp är emot forumets regler, forumet där du är Admin och ska se till att dessa följs! Du borde bry dig. Jag håller med till 100% att tommy killer borde använt google med det är inte det jag kommenterade. Det var att du använde orden: "DITT JÄVLA EFTERBLIVNA ... " till en medlem och i och med din maktposition på forumet kan du göra så, medan okka fick en LÅNG hybernate när han tog till med ett mycket mildare personangrepp. Anledningen till att jag nämner honom är för jag tog dig som exempel varför okkas avstängning var orättvis när vi diskuterade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kan bara säga att jag håller med Dude. Finns regler ska alla följa dom, verkar logiskt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 "Ser det ut som jag bryr mig?" Ha-ha! Ja personangrepp är emot forumets regler, forumet där du är Admin och ska se till att dessa följs! Du borde bry dig. Jag håller med till 100% att tommy killer borde använt google med det är inte det jag kommenterade. Det var att du använde orden: "DITT JÄVLA EFTERBLIVNA ... " till en medlem och i och med din maktposition på forumet kan du göra så, medan okka fick en LÅNG hybernate när han tog till med ett mycket mildare personangrepp. Anledningen till att jag nämner honom är för jag tog dig som exempel varför okkas avstängning var orättvis när vi diskuterade det. Med detta inlägget ställer jag mig inte på någons sida. Måste bara informera dig om att okkas hybernate bygger inte på ett enstaka personangrepp, utan många återkommande regelbrott under en längre period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Säger bara en sak: Ser det ut som jag bryr mig? Är du dum i huvudet? Egentligen, det är vi alla mer eller mindre. Dock; håll dig till reglerna likt oss andra. Redigerad 25 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Är du dum i huvudet? Tyst... akta så du inte blir hybernatad... --- Kan man skaffa fonts till msn? Isånnafall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts