Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Kan man inte få tag på nått program så man kan få det? Man får ju bara spyware av msn plus! :ermm:

Ja, om man är dum nog att välja att få spyware installerat under installationen får man det. Går att välja bort dock om man mot förmodan skulle vilja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag hatar alla windowsversioner av MSN messenger!!!

Bara massa jävla krångel.

När jag ska logga in så tar det en stund, sen kraschar allt och det blir vitt. Man kan inte göra någonting utan man får vänta tills man kommer tillbaka till orginalgrejen efter 1 minut, eller så klickar man i fönstret och då totalkraschar det. Och samtidigt här totalkraschar winamp också....suck.

Sen när man försöker igen så blir det samma sak fast man ser nu kontakterna, fast allt är kraschat, så antingen får man vänta i 2-3 minuter utan att använda något annat program (för då blir det vitt och kraschar totalt) tills allt funkar, om man gör något annat eller trycker i fönstret så kraschar det igen och man får börja om.

Började bli så här sen de kom med sina jävla high-tech-versioner, SUCK!

Världens jävla procedur för att logga in, tar typ 5 min och man kan inte göra något samtidigt!

Vad fan ska jag göra!? Står inte ut längre, och vill använda de riktiga versionerna, andra versioner som trillian osv funkar perfekt, men vill ha orginalet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...