StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Messenger Plus! Skulle jag tro, jag kör också sådär nu. Stell: Snyggt cencurerat, man ser precis vad det står Jag fick fick bort det jag ville få bort (hans blogg och hans mail, vilket jag inte kan få ut från den bilden iaf) Och tackar R2. Nu har jag sjukt kalt msn. MUMMA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Kan man inte få tag på nått program så man kan få det? Man får ju bara spyware av msn plus! Ja, om man är dum nog att välja att få spyware installerat under installationen får man det. Går att välja bort dock om man mot förmodan skulle vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Rent http://img129.imageshack.us/img129/5305/msn0bq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Kan man inte få tag på nått program så man kan få det? Man får ju bara spyware av msn plus! Avböj sponsorprogramet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hur orkar ni dela in i grupper? Jag har bara on-/offline, tycker det är smidigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hur orkar ni dela in i grupper? Jag har bara on-/offline, tycker det är smidigast samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jaja, jag fixar väl lite grupper då. Fast det blir kortvarit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det tar väl inte bort reklamen? Eller det kanske gör det, men det är bloatware ändå. Massor av jobbiga funktioner. Nej det tar nog inte bort reklamen jag missuppfattade det. Men det är i MSG+ som man kan använda flikar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Fan vad jag hatar alla windowsversioner av MSN messenger!!! Bara massa jävla krångel. När jag ska logga in så tar det en stund, sen kraschar allt och det blir vitt. Man kan inte göra någonting utan man får vänta tills man kommer tillbaka till orginalgrejen efter 1 minut, eller så klickar man i fönstret och då totalkraschar det. Och samtidigt här totalkraschar winamp också....suck. Sen när man försöker igen så blir det samma sak fast man ser nu kontakterna, fast allt är kraschat, så antingen får man vänta i 2-3 minuter utan att använda något annat program (för då blir det vitt och kraschar totalt) tills allt funkar, om man gör något annat eller trycker i fönstret så kraschar det igen och man får börja om. Började bli så här sen de kom med sina jävla high-tech-versioner, SUCK! Världens jävla procedur för att logga in, tar typ 5 min och man kan inte göra något samtidigt! Vad fan ska jag göra!? Står inte ut längre, och vill använda de riktiga versionerna, andra versioner som trillian osv funkar perfekt, men vill ha orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vad fan ska jag göra!? Står inte ut längre, och vill använda de riktiga versionerna, andra versioner som trillian osv funkar perfekt, men vill ha orginalet. Fixa allt skit som du har på datorn nu eftersom det funkar utmärkt för alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Om man har sina kontakter i grupper så som jag har (se bild), kan man då göra så att man inte ser dem som är offline? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Om man har sina kontakter i grupper så som jag har (se bild), kan man då göra så att man inte ser dem som är offline? Kontakter -> Sortera kontakter efter -> Gruppera offline-kontakter Redigerad 7 juni, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Om man har sina kontakter i grupper så som jag har (se bild), kan man då göra så att man inte ser dem som är offline? Kontakter > Sortera Kontakter Efter Klicka i Gruppera offline-kontakter. Tobias är gay.. bara så ni vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Tobias är gay.. bara så ni vet.. ... PÅHOPP! *varna varna varna* T: ...ehm... harkel... jag har en fin visningsbild. Titta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 ... PÅHOPP! *varna varna varna* T: ...ehm... harkel... jag har en fin visningsbild. Titta: Pff.. Jag skev före dig, du deleatade min post så du skulle komma före mig.. Och jag har mycket sötare bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 T: ...ehm... harkel... jag har en fin visningsbild. Titta:Gullig som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Tack tack till båda Topp3 och Stellan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pff.. Jag skev före dig, du deleatade min post så du skulle komma före mig.. Och jag har mycket sötare bild. Ingen slår min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Nya MSN Messenger, även känd som Windows Live Messenger, har nu släppts ut och en full version finns att ladda hem från den officiella sidan. Med det skulle det nog vara bra om någon moderator ändrade titeln på tråden till "Officiella Windows Live Messenger-tråden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Dags att titta vilka som skickat mail kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts