iweX Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Varför inte bara installera om MSN sedan? Om jag formarterar om datan försvinner väl alla smileysar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Om jag formarterar om datan försvinner väl alla smileysar?? Ja det gör de. Jag formaterade själv om min dator nyss och alla smileysar försvann. Skicka dem till en polare, formatera om datorn och be honom skicka de till dig sedan. Redigerad 29 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Kan man ta bort orginalsmileysarna i msn? Ja, skaffa a-patch så går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ja det gör de. Jag formaterade själv om min dator nyss och alla smileysar försvann. Skicka dem till en polare, formatera om datorn och be honom skicka de till dig sedan. Men vart ligger dem? tänkte göra dem till en rar fil och skicka till en koMpis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ligger väl någonstans i MSN. Om du skall skicka alla som en fil så får någon datorkunig ta över här ifrån. Jag gjorde så att jag skickade alla smilisar över msn till en polare. Sen när jag var klar med datorn så skickade han bara tillbaka dem. (inte som en fil utan när man skriver till varandra alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ligger väl någonstans i MSN. Om du skall skicka alla som en fil så får någon datorkunig ta över här ifrån. Jag gjorde så att jag skickade alla smilisar över msn till en polare. Sen när jag var klar med datorn så skickade han bara tillbaka dem. (inte som en fil utan när man skriver till varandra alltså) Äh jag skiter i smileysarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Men vart ligger dem? tänkte göra dem till en rar fil och skicka till en koMpis MSN- smileysarna får du automatiskt med när du installerar om MSN. Och alla andra smileys som du lagt till, kan knappast vi veta vart du sparat, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag vet att de finns att få tag på men inte vart. En patch som gör så att man kan skicka vibbar utan fördröjning. Nån som kan skicka en länk typ? Skulle va skysst(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 MSN- smileysarna får du automatiskt med när du installerar om MSN. Och alla andra smileys som du lagt till, kan knappast vi veta vart du sparat, eller hur? Äh , jag skiter i de e inte så berode av smileysarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag kunde förut men har glömt bort just nu hur man gör. Hur kollar man nåns IP på msn? Behöver verkligen all hjälp jag kan få, vad det ska användas till är endast goda saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag kunde förut men har glömt bort just nu hur man gör. Hur kollar man nåns IP på msn? Behöver verkligen all hjälp jag kan få, vad det ska användas till är endast goda saker Lodisvarianten är att kika i cmd>netstat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Lodisvarianten är att kika i cmd>netstat. Vilken är Ärrtvå- varianten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vilken är Ärrtvå- varianten då? Att kika i cmd>netstat.=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag vet att de finns att få tag på men inte vart. En patch som gör så att man kan skicka vibbar utan fördröjning. Nån som kan skicka en länk typ? Skulle va skysst(stavning?) Ähum har du fått länken än ? isåfall så skulle du kunna skicka den till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Vilken är Ärrtvå- varianten då? Be den korkade personen att kolla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Be den korkade personen att kolla själv. Bwahah! Jag har använt Ärrtvå- varianten, utan att veta om det. "Du, kan du göra mig en tjänst?" "aah, vadåå ?" "Jag behöver en kod till ett spel, men sidan fungerar inte, fungerar www.whatismyip.com för dig?" "aah" "Jasså? Vad står det för siffra?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Bwahah! Jag har använt Ärrtvå- varianten, utan att veta om det. "Du, kan du göra mig en tjänst?" "aah, vadåå ?" "Jag behöver en kod till ett spel, men sidan fungerar inte, fungerar www.whatismyip.com för dig?" "aah" "Jasså? Vad står det för siffra?" Smart sen lägger du in IP'n på nått skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Ähum har du fått länken än ? isåfall så skulle du kunna skicka den till mig? Näpp. ingen ger mig den ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 En kompis skickade en liten film och när jag sen skulle öppna den så stod det något i stil med "filen kommer inte öppnas i syfte att skydda datorn". Jätte snällt av dig! Vad ska jag ändra för att det ska fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 En kompis skickade en liten film och när jag sen skulle öppna den så stod det något i stil med "filen kommer inte öppnas i syfte att skydda datorn". Jätte snällt av dig! Vad ska jag ändra för att det ska fungera? Jag tror de funkar om han lägger den i en RAR-fil men jag är inte säker. annars så är de väl nån inställning xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts