StellHell Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 *trumvirvel* Och Ärrtvå kan stolt presentera Gtasajten smiley pack! Alla gtasajtens smileys finns med förutom Kariyas smiley som var för lik en annan. Tanka på denna fina adress. Du behöver WinRAR för att packa upp. Finns på rarlabs.com. Kul att inte ha rörliga smiles. Jag har de flesta rörliga och hjärtgubben med hjärtan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kul att inte ha rörliga smiles. Jag har de flesta rörliga och hjärtgubben med hjärtan? Lägg in dom rörliga i photoshop då och fixa dom. Jag orkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Varför har du winamp3 över huvud taget? Till och med skaparna säger att det är sämst. Vilken ska jag ha då? dom nyare? så jäkla komplicerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 *trumvirvel* Och Ärrtvå kan stolt presentera Gtasajten smiley pack! Alla gtasajtens smileys finns med förutom Kariyas smiley som var för lik en annan. Tanka på denna fina adress. Du behöver WinRAR för att packa upp. Finns på rarlabs.com. Tackar ÄrrTVå någon som har nått sätt att lägga in dem alltså inte manuelt de som går så segt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) *trumvirvel* Och Ärrtvå kan stolt presentera Gtasajten smiley pack! Alla gtasajtens smileys finns med förutom Kariyas smiley som var för lik en annan. Tanka på denna fina adress. Du behöver WinRAR för att packa upp. Finns på rarlabs.com. Very goot! Nu kan jag äntligen byta ut mina suddiga smilys. Edit: Och nu är de instoppade i msn, pust och flås. Redigerad 11 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 *trumvirvel* Och Ärrtvå kan stolt presentera Gtasajten smiley pack! Alla gtasajtens smileys finns med förutom Kariyas smiley som var för lik en annan. Tanka på denna fina adress. Du behöver WinRAR för att packa upp. Finns på rarlabs.com. Yaaay! Nu undrar jag bara.. kan någon ge en direktlänk till nerladdning av WinRar? Jag blir alltid lika orolig när jag ska ladda ner saker Har fått virus mer än en gång, om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Yaaay! Nu undrar jag bara.. kan någon ge en direktlänk till nerladdning av WinRar? Jag blir alltid lika orolig när jag ska ladda ner saker Har fått virus mer än en gång, om man säger så Sök på winrar på Google eller winrar.com tror jag de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hjärtgubben går alldeles utmärkt att ladda ner direkt från forumet (högerklicka och spara (mål) som), den blir inte otydlig alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Gillar ärrtvå's msn-kit. Fan vad jag har skrattat åt smiley-namnen <---"hej jag heter metoc7 och vill vara hemlig" <---"förlåt att jag paja din xbox" Way to go! Redigerad 11 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Gillar ärrtvå's msn-kit. Fan vad jag har skrattat åt smiley-namnen <---"hej jag heter metoc7 och vill vara hemlig" <---"förlåt att jag paja din xbox" Way to go! Har du lagt in alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Har du lagt in alla? Bara dom jag har nytta utav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Borta...så länge iaf. Redigerad 11 maj, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Så, nu har jag uppdaterat med rörliga smilies. Samma adress, tryck här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Så, nu har jag uppdaterat med rörliga smilies. Samma adress, tryck här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Kan man ta bort orginalsmileysarna i msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 12 maj, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Kan man ta bort orginalsmileysarna i msn? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Nej. Jo, i 8.0 kan man det... Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nu är de så att jag ska formatera om datorn. Vart ligger alla smileysar i vilken mapp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nu är de så att jag ska formatera om datorn. Vart ligger alla smileysar i vilken mapp?? Varför inte bara installera om MSN sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts