Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Hejsan! Hur gör man för att dom smilisar dom finns på gtasajten inte ska bli i jättedålig kvallite på msn? När man tar vissa smilisar blir det jättedålig kvalle :teehee:

Typ om man tar denna ^_^ så blir den jättekonstig B)

Yepp, det här är något jag undrar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag har ett ganska stort problem. Kan väl börja med att dra hur det var för någon månadsedan. Jag sitter som vanligt på msn och så säger Curly att det inte går att skriva till mig om jag minns rätt. Så jag sökte på internet och hittade några med samma fel. Hittar inte topicen på mess.be nu men men. Jag bytte senare msn vilket funkade. MEN nu så är det så att jag har fått samma mupp. Och jag undrar för det första om det är någon som har samma problem eller har haft samma problem och i sådana fall hur ni löste det. För jag vill gärna lösa det. Och ni som säger "byt msn" kommer jag känna en stark lust att klippa upp bröstkorgen på och kissa på era hjärtan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag installerade msn så kunde man välja att "binda" hotmail adressen till inloggningen så att man kan se hur mycket oläst post man har i inkorgen. Nu står den på 101 olästa vilket inte är sanT (har nog runt 60 olästa), men den tickar aldrig neråt och bluppar uppåt hela tiden. Nu vill jag få bort den här "funktionen" så att man slipper se hur mycket låtsas-post jag har. Jag har testat med att avinstallera msn men det funkade inte. Och mor min blir knas och säger att jag måste glutta igenom min brevlåda hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar också plugin till Winamp. Men plugin till Winamp3. Och jag vet att det inte finns Plugins till Winamp3 men det kan ju finnas ett program som avläser vad som spelas i Winamp, right?

Varför har du winamp3 över huvud taget? Till och med skaparna säger att det är sämst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor