Kalan Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 det är nog ett tillfälligt fel... annars gå till msn.se och tryck på "Ny Messengerbeta!" och gör om det igen... Avinstallerade 8.0 och installerade det jag hade innan (7.5). Nu får jag samma felmeddelande med 7.5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Någon som vill ha min msn ? Skicka pm ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hejsan! Hur gör man för att dom smilisar dom finns på gtasajten inte ska bli i jättedålig kvallite på msn? När man tar vissa smilisar blir det jättedålig kvalle Typ om man tar denna så blir den jättekonstig Yepp, det här är något jag undrar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ja, jag har ett ganska stort problem. Kan väl börja med att dra hur det var för någon månadsedan. Jag sitter som vanligt på msn och så säger Curly att det inte går att skriva till mig om jag minns rätt. Så jag sökte på internet och hittade några med samma fel. Hittar inte topicen på mess.be nu men men. Jag bytte senare msn vilket funkade. MEN nu så är det så att jag har fått samma mupp. Och jag undrar för det första om det är någon som har samma problem eller har haft samma problem och i sådana fall hur ni löste det. För jag vill gärna lösa det. Och ni som säger "byt msn" kommer jag känna en stark lust att klippa upp bröstkorgen på och kissa på era hjärtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Byt ms...oj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Yepp, det här är något jag undrar också. Vi får nog PM:a hultan för paketet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Vi får nog PM:a hultan för paketet.. Jag vill också ha dom smileysarna (Fucki'n stavining) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Yepp, det här är något jag undrar också. För att dom är i fel storlek. Kolla hur stor en gubbe är på msn och gör dom så stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 När jag installerade msn så kunde man välja att "binda" hotmail adressen till inloggningen så att man kan se hur mycket oläst post man har i inkorgen. Nu står den på 101 olästa vilket inte är sanT (har nog runt 60 olästa), men den tickar aldrig neråt och bluppar uppåt hela tiden. Nu vill jag få bort den här "funktionen" så att man slipper se hur mycket låtsas-post jag har. Jag har testat med att avinstallera msn men det funkade inte. Och mor min blir knas och säger att jag måste glutta igenom min brevlåda hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 För att dom är i fel storlek. Kolla hur stor en gubbe är på msn och gör dom så stora. ¨då gör en de och SKICkar dem till dema andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 ¨då gör en de och SKICkar dem till dema andra Jag har ett par av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Finns det något plugin som gör att man kan se vilken låt jag spelar i WinAmp som det finns i WMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag har ett par av dom. Ok , PM:A mig med din MSN sen skickar du dem till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Finns det något plugin som gör att man kan se vilken låt jag spelar i WinAmp som det finns i WMP?Ja, det ska finnas på http://www.mess.be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Finns det något plugin som gör att man kan se vilken låt jag spelar i WinAmp som det finns i WMP? Ja. Finns till Foobar och Winamp bland annat. Finns på google. Redigerad 11 maj, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Men vad larvigt, måste man ha Winamp 5.0? Funkar ju inte bara för att jag har 5.11 Redigerad 11 maj, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Letar också plugin till Winamp. Men plugin till Winamp3. Och jag vet att det inte finns Plugins till Winamp3 men det kan ju finnas ett program som avläser vad som spelas i Winamp, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Letar också plugin till Winamp. Men plugin till Winamp3. Och jag vet att det inte finns Plugins till Winamp3 men det kan ju finnas ett program som avläser vad som spelas i Winamp, right? Varför har du winamp3 över huvud taget? Till och med skaparna säger att det är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 För er som snackade om dåliga smiles till msn. För att få dom stilla smilesarna bra så får ni göra om dom till 20x20 annars blir dom ihoptryckta/utdragna. Dom rörliga smilesarna brukar bli rätt storlek fast går aningen snabbare än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 *trumvirvel* Och Ärrtvå kan stolt presentera Gtasajten smiley pack! Alla gtasajtens smileys finns med förutom Kariyas smiley som var för lik en annan. Tanka på denna fina adress. Du behöver WinRAR för att packa upp. Finns på rarlabs.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts