iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Men som också är gif ser alldeles perfekt ut i man... Spara den på datan sen försöker du lägga till den i MSN så blir de dålig kvalla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Var kan man ladda ner det där 8.0..? På svenska om det finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Var kan man ladda ner det där 8.0..? På svenska om det finns.. . www.msn.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Haha jag trodde inte den fanns där =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Var kan man ladda ner det där 8.0..? På svenska om det finns.. .www.msn.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Går det bli av med alla dem fula original smileysarna?...hatar dem :S Verktyg -> alternativ -> meddelanden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Hur gor man for att enklast lagga in det har forumets smileys istallet for originalsmileysarna? Maste man ta dem en och en? edit: nar jag gor det, sa blir det ingen vidare fin kvalitet Redigerad 18 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! varje gång jag försöker logga in så kommer den här upp! Hur tar jag bort brandvägs-saken? BTW, problemet uppstog när jag laddade ner emesensjupunktfem Felet kan va att du inte har uppdaterat datorn me live update. Så var det för mig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Felet kan va att du inte har uppdaterat datorn me live update. Så var det för mig i alla fall Psst, han skrev det dar i november forra aret, bara sa du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Är det någon här som vet hur man får färg i sitt msn nickname? Ser ibland folk som har det men vet inte sj hur man gör...men vill gärna veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Är det någon här som vet hur man får färg i sitt msn nickname? Ser ibland folk som har det men vet inte sj hur man gör...men vill gärna veta Ladda ner MSN Plus och ColorNick.. Men det är bara jobbigt med färgat namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Ladda ner MSN Plus och ColorNick.. Men det är bara jobbigt med färgat namn.. Okaii tackar =) EDIT:ehum ja jag e trög o fattar inte hur man gör Redigerad 24 april, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Råkade trycka på något jävla "paket". Nu kommer det automatiskt upp fula bakgrunder på alla fönster, hur får jag bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Tryck bara på klappen brevid paketet som ser ut som ett bärg sen får du välja vilken bakgrund du ska ha på alla Jag är säker på att det finns ett annat sätt att få alla bilderna likadana mig jag kan inte komma på det just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Råkade trycka på något jävla "paket". Nu kommer det automatiskt upp fula bakgrunder på alla fönster, hur får jag bort det? Klicka på Bakgrundsfliken (motivbilden). Klicka på Mina Bakgrunder. Välj MSN Messenger(orginal) eller Inga(blank) och klicka sen i Standardbakgrund. Nu kommer alla dina bakgrunder ha samma bakgrund. Det gäller samma med ramfärger.. Välj en färg och klicka på Standardfärg och alla ramar kommer byta till den färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Någon som vet var jag kan hitta ett program som sorterar visningsbilderna. Så slipper man leta upp bilderna. Jag vill sortera dem efter typ ("Zelda"-bilder, "GTA"-bilder, bilder på mig osv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Någon som vet var jag kan hitta ett program som sorterar visningsbilderna. Så slipper man leta upp bilderna. Jag vill sortera dem efter typ ("Zelda"-bilder, "GTA"-bilder, bilder på mig osv). Sånt program vill jag ochså ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Jag har laddat ner Windows Live Messenger 8.0 BETA från www.msn.se och jag får bara ett felmeddelande när jag ska logga in. Det står att det kan vara något fel på min internetanslutning och när jag felsöker så kommer den bara till DNS där den stannar... Vad är felet? Jag har testat att stänga av min brandvägg, men det är ingen skillnad... Redigerad 9 maj, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Jag har laddat ner Windows Live Messenger 8.0 BETA från www.msn.se och jag får bara ett felmeddelande när jag ska logga in. Det står att det kan vara något fel på min internetanslutning och när jag felsöker så kommer den bara till DNS där den stannar... Vad är felet? Jag har testat att stänga av min brandvägg, men det är ingen skillnad... det är nog ett tillfälligt fel... annars gå till msn.se och tryck på "Ny Messengerbeta!" och gör om det igen... Redigerad 9 maj, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts