VickeX Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Här tas allt snack om MSN Messenger! Problem smileysar bakgrunder och allting annat också. Addrequests inkluderat. FAQ! Jag kan skriva ÅÄÖ på alla ställen förutom på msn, vad är fel? 1. Ändra dina språkinställningar till svenska. 2. Starta om datorn! Jag har glömt bort mitt lösenord till min mailadress och har ingen hemlig fråga. Vad gör jag? 1. Maila hotmail och be dem skicka dig ett tillfälligt lösenord så du kan komma in igen och byta lösenord. 2. De kommer att fråga dig en massa frågor först för att få reda på att det verkligen är du som äger mailadressen. Kan jag vara inloggad ifrån två msn-acounts från samma dator samtidigt? Isf hur? Ja! Logga in med ett acount från Windows Live Messenger el. annan MSN-klient. Sedan kan man gå till väga på många olika sätt. De bästa skulle vara att logga in med en annan på webmessenger, Windows Messenger eller annan multi-messenger-klient, t.ex Miranda IM More comming soon! Redigerad 15 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag tänkte skriva ett onödigt inlägg, och... Finns det inte redan en sån här tråd? Men det är inte ofta nån har problem med MSN så den försvinner alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag tänkte skriva ett onödigt inlägg, och... Finns det inte redan en sån här tråd? Men det är inte ofta nån har problem med MSN så den försvinner alltid. ? Kan ni inte hjälpa mig istället. Och föresten så kan man ju skicka allt man vill här. Om man gjort en egen bakgrund eller sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Hmm, kan väl börja med att visa min "smilie" som jag gjorde åt min kompis. Han hade problem med "Vad jag lyssnar på"-funktionen och var något sur på MSN. http://img423.imageshack.us/img423/4514/msn0rj.gif Redigerad 4 november, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hmm, kan väl börja med att visa min "smilie" som jag gjorde åt min kompis. Han hade problem med "Vad jag lyssnar på"-funktionen och var något sur på MSN. http://img423.imageshack.us/img423/4514/msn0rj.gif Haha nice Men allvarligt kan vi inte få en seriös msntopic för en gångs skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vart sparas alla smileisar på datorn som snor av andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vart sparas alla smileisar på datorn som snor av andra? Undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vart sparas alla smileisar på datorn som snor av andra? Samma ställe som de som är orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Samma ställe som de som är orginal. Hmm får kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hmm, kan väl börja med att visa min "smilie" som jag gjorde åt min kompis. Han hade problem med "Vad jag lyssnar på"-funktionen och var något sur på MSN. Har han ändrat i mediaplayer då ? visa>plugin-program>Annat>MSN MEssenger musik-plugin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Har han ändrat i mediaplayer då ? visa>plugin-program>Annat>MSN MEssenger musik-plugin Han har redan fixat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Han har redan fixat det Jaha, uppdaterat mediaplayer ? Ladda hem patch till winamp annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jaha, uppdaterat mediaplayer ? Ladda hem patch till winamp annars. Finns det något så man ser vad jag lyssnar på med iTunes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Finns det något så man ser vad jag lyssnar på med iTunes? Vet inte, jag vet bara till winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hmm, kan väl börja med att visa min "smilie" som jag gjorde åt min kompis. Han hade problem med "Vad jag lyssnar på"-funktionen och var något sur på MSN. http://img423.imageshack.us/img423/4514/msn0rj.gif Hur gör man sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hur gör man sånna? De kallas .gif bilder och kan göras med PS eller andra program Lätt. Har den som smiley nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (Man fick ju skriva adrequests här med, så here it goes...) Jag känner mig eeensam! Någon trevlig skäl som skulle kunna adda mig? tija_mad_scientist@hotmail.com ! Kom igen, grabbar! I'm so fucking bored... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 De kallas .gif bilder och kan göras med PS eller andra program Lätt. Har den som smiley nu Men när jag lägger in egna i msn blir som små som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Men när jag lägger in egna i msn blir som små som fan. Du måste välja .gif när du väljer.. Tija. Känn dig addad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Du måste välja .gif när du väljer.. Tija. Känn dig addad Yaaay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts