Jump to content

Invandrare i Danmark ska tvingas...

Moongoose
 Share

Recommended Posts

Precis som alla muslimer brukar göra? Du förtjänar också en rasiststämpel ditt as.

Wörd på Ebeeto, och givetvis Mahalo, men det är väl ganska självklart.

Du är ju dum! Jag har inte sagt att alla gör det för det första, och för det andra så skulle jag väl kunna tänka mig vem som helst inte bara musilmer alla invandrare skulle kunna göra det som kommer från fattigt land för att det hänger ju nästan mellan liv och död.

Du förtjänar en idiotstämpel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju dum! Jag har inte sagt att alla gör det för det första, och för det andra så skulle jag väl kunna tänka mig vem som helst inte bara musilmer alla invandrare skulle kunna göra det som kommer från fattigt land för att det hänger ju nästan mellan liv och död.

Är inte säker men hade för mig att du brukade ta rasisternarnas sida i debatterna. Ber om ursäkt om jag förväxlat dig med någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det var visst dig jag menade. Rasist kanske jag inte ska kalla dig, men här är iaf några utdrag från dina posts i rastist-trådarna:

Vad gör du om 6 stycken (invandrare) kommer fram till dig och säger ge oss mobben? [...]Då kan du var beredd på att dom hoppar på dig bakifrån och slår ner dig snor allt du har

Kolla på efterlyst där är ju 90% av brotten av utlänningar.
Varför är det så mycket förstörelse, misshandlingar, övergrepp, väldtäckningar på rosengård i malmö? Inte för att det finns svenskar det är jag säker på.

Invandrana gör så. Går tillsammans. Inte ensama för då vågar dom inte göra något.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En regel är ju att lära sig danska språket varför ska inte svenskar behöva det även om det är nästan samma?

Det kontraktet gäller ALLA invandrare, alla. Dom skiter i om du skulle vara kung mustafa och hade 88 kusiner. (Skämt åsido)

Men, mycket utav det du har sagt, t ex att de inte vågar gå ensamma. Alla "coola bruuschooor med en massa kosiiiiiner" vågar inte gå ensamma, de är ena fega jävlar jag gärna skulle vilja slippa se, även de svenskar som är så. Men, man kan inte döma alla efter en mska, som vissa... Förlåt, rättar mig, Många personer i världen gör.

Låt oss ta t ex när Runar sa att Mohammed (Profeten) var pedofil. Ojojojoj, galna muslimer säger att vi alla svenskar är ett orent folk och förtjänar att dö, för att en person sa sin åsikt? Rasistiskt enligt dom, nej. Enligt alla andra, ja. Skulle dom göra så mot oss, vi skulle skita i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, dom mördade Kennedy 1963. Presidenten kanske iofs inte räknas som civil men i alla fall. Det var fult gjort.

Källa tack =) Tvivlar inte på att det är sant, men hade varit intressant att läsa.

Sen så tycker jag du ska ta det lite lungt och inte trycka upp en fet rasist stämpel i pannan så fort någon uttalar sig kritiskt om invandrare=)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Källa tack =) Tvivlar inte på att det är sant, men hade varit intressant att läsa.

Sen så tycker jag du ska ta det lite lungt och inte trycka upp en fet rasist stämpel i pannan så fort någon uttalar sig kritiskt om invandrare=)

Jag är bara orolig för att rasismen sprids och accepteras allt mer, något som absolut inte får hända.

Det finns nog ingen säker källa om att det skulle vara CIA som låg bakom mordet, men det är en av alla konspirationsteorier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är bara orolig för att rasismen sprids och accepteras allt mer, något som absolut inte får hända.

Det finns nog ingen säker källa om att det skulle vara CIA som låg bakom mordet, men det är en av alla konspirationsteorier.

Haha rasismen accepteras alltmindre, eller skinskallarna blir mindre accepterade iallfall. Det var ett gäng skinskaller på våran skola, dom hade inte gjort något alls för att provocera och 5 minuter senare låg alla blåslagna på backen =)

Okej trodde du hade någon bra källa :/ Finns ju en del konspirationsteorier om det där mordet, fick förövrigt mvg på kennedy provet =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ganska svårt att hitta källor till nedtystade konspirationer. Men CIA har gjort sig skyldiga till massvis av brott som blivit nedtystade av regeringen. Om du läst nyheterna de senaste dagarna så har du säkert hört om de hemliga fängelserna i östra europa, där misstänkta terrorister hålls gisslan. Detta är bara grädden över moset [urgh] så att säga.

Efter andra världskriget var CIA och amerikanska armén ivrigt sysselsatta med att dra lärdom av de tyska experimenten med judar i koncentrationslägren och vissa framstående nazistiska forskare, som hade utfört de mest grymma experiment på levande människor och förtjänade att tillbringa resten av sina liv bakom galler, togs om hand och skyddades av CIA.

På 40 och 50-talen tog CIA och US Army över flera av nazisternas byggnader och förvandlade dessa till laboratorier där vissa av nazisternas experiment fortsatte, nu under USAs regim, som om ett av de påstådda motiven för att krossa Hitlers krigsmaskin och hans bödlar hade upphört att existera. Andra kriminella aktioner, senare bekräftade av Dr Olsons kolleger, var användandet av biovapen i Korea och de grymma experimenten på hemvändande amerikanska krigsfångar.

Kolleger har avslöjat att Dr Olson blev mer och mer oroad över vad han fick veta om CIAs och hans lands inblandning i de motbjudande experimenten, på egna medborgare såväl som misstänkta dubbelagenter och flyktingar från öst, hela tiden med kommunist-bekämpning som ursäkt. MK Ultra operationen och "kronärtskock-tekniken" för manipulation och hjärntvätt tycktes honom omänskliga.

Dr Olsons son Eric försökte under lång tid sprida ljus över sin fars död och därigenom orsakade han oro i vissa läger. 1975 kände sig president Gerald Ford föranlåten att ge en officiell ursäkt (plus 750.000 dollar i skadestånd) å nationens vägnar efter att ha tillråtts detta av Vita Husets stabschef och ytterligare en rådgivare, vilka uppenbarligen ville sopa fakta under mattan med minimal offentlighet. Chefen för CIA, William Colby, bjöd även Mrs Olson och sonen Eric på lunch och gav dem en mapp som påstods klara upp alla frågor. Tyvärr var inte sanningen inkluderad i mappen.

Frisläppta dokument och nya vittnesmål indikerar nu att CIA började bli mycket oroade över att Dr Frank Olson skulle offentliggöra vad han visste om alla experiment som skrämde honom. Ett land som påstår sig värna frihet, demokrati, rättvisa och moral bröt i hemlighet mot sina deklarerade principer och Dr Olson ville hoppa av. Och försökte! Resultat: En död vetenskapsman på gatan utanför Statler Hotell. En CIA-man hittades i Dr Olsons rum av polisen, men hans närvaro blev aldrig tillfredsställande förklarad.

Efter att Dr Olson lik 1994 genomgått en ny obduktion, visade det sig att den tidigare obduktionen varit manipulerad och vittnesmål motsade allt tal om självmord/olycksfall. Skadorna indikerade ett modus operandi som "passade in på CIAs lönnmord-metoder som en hand i en handske", enligt patologerna som utförde obduktionen -94. År -96 när CIA-chef William Colby såg ut att kunna tvingas vittna inför en "Grand Jury" försvann han plötsligt och oförklarligt och hittades senare död under märkliga omständigheter.

Vita Hus-herrarna som varit pådrivande i att mörklägga fallet visste uppenbarligen vad som pågick. De var dessutom fullt införstådda med vad CIA sysslade med. Deras rekommendation till president Gerald Ford -75 löd: "Vid rättsliga förhandlingar eller kongressförhör [----] kunde det ha blivit nödvändigt att avslöja statshemligheter", vilket innebär att de kriminella experimenten kunde ha stoppats om de getts publicitet. Topkillarna i Vita Huset hade tydligen inget emot att det som många välinformerade personer benämnde "inhemsk terrorism" försiggick!

CIA har sedan dessa händelser gått vidare till ständigt hemskare experiment, okända för de människor som betalar dess löner och räkningar. Ett av de sjukare var 250 miljoners-katten som fick mikrofon och sändare inopererade i kroppen, med antennen i svansen (!), och var tänkt att använda för spionage. (På kattens första uppdrag rapporteras den ha blivit överkörd av en taxi, f.ö.)

Courtesy af Jerre R.I.P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så konstigt att fler ställer sig kritiskt till invandringen när vi ser hur många av våra invandrare visar sitt tack för att vi släppte in dem genom att begå grova brott. Det är delvis deras eget fel att allt fler har en negativ åsikt om dem.

Kalla mig inte rasist nu bara för att jag säger sanningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så konstigt att fler ställer sig kritiskt till invandringen när vi ser hur många av våra invandrare visar sitt tack för att vi släppte in dem genom att begå grova brott. Det är delvis deras eget fel att allt fler har en negativ åsikt om dem.

Bra sagt. Håller me dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska inte kritisera invandringen i sig, självklart att människor ska få flytta över landsgränser. Kritisera sätter vi tar hand om dom istället, det är avsaknaden på integrering i samhället som leder till krimminaliteten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor