RadiuZ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Haha, bara för att det finns sjuka araber eller vad de nu är som gillar att spränga folk i bitar så ska ALLA invandrare vara terrorister. Att de ska lova att inte slå sina barn. jaha, danskarna göra ALDRIG detta? Jag säger inte at invandrare är felfria. De flesta är smutsiga jävla idioter, men alla är inte det. Jag är inte muslim, ingen i min släkt är det. osv. osv. Vad är det då för problem med saken? Om man är en laglydig så förändrar inte det nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vad är det då för problem med saken? Om man är en laglydig så förändrar inte det nåt. Det jag mennade var att varför BARA för invandrare? Varför inte för själva danskarna också? De är ju inte felfria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Det jag mennade var att varför BARA för invandrare? Varför inte för själva danskarna också? De är ju inte felfria. Saken är ju så här ungefär: I ditt eget hus får du göra vad du vill tex. så sönder en tavla med hammare. Men det kan du inte göra när du hälsar på någon annan för då blir du utslängd samma sak är det med länder. En svensk som gör ett brott... visst ja han bodde här från början han valde inte att bo här. Men invandrana har valt att bo här då borde dom sköta sig. Givetvis tycker jag att svenska brottslingar också ska utvisas Redigerad 4 november, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Saken är ju så här ungefär: I ditt eget hus får du göra vad du vill tex. så sönder en tavla med hammare. Men det kan du inte göra när du hälsar på någon annan för då blir du utslängd samma sak är det med länder. En svensk som gör ett brott... visst ja han bodde här från början han valde inte att bo här. Men invandrana har valt att bo här då borde dom sköta sig. Givetvis tycker jag att svenska brottslingar också ska utvisas Man ska utvisas till Pakistan för att man körde för fort på väg hem från jobbet, För att man skulle hinna hem tills Thats 70's Show då? Ge dig, Är man svensk så ska man få stanna i landet...Invandrare också, Men Illegala Invandrare kan vi sätta på en båt hem till deras hemland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Man ska utvisas till Pakistan för att man körde för fort på väg hem från jobbet, För att man skulle hinna hem tills Thats 70's Show då? Nej inte för att man körde för fort jag snackar om personrån eller värre saker som mord. Stölder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det jag mennade var att varför BARA för invandrare? Varför inte för själva danskarna också? De är ju inte felfria. Att få alla 4-5 miljoner danskar att skriva under kan vara väldigt svårt. Vad jag förstått så gäller det bara de som flyttar dit efter att lagen gått igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Ceone: Har du hört talas om fängelse? ändra kontraktet till fängelse om man icke är illegal invandrare. Godfather:Exakt my point. RadiuZ:You´re right on that. Många kommer nog inte att skriva under. Redigerad 4 november, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Ceone: Har du hört talas om fängelse? ändra kontraktet till fängelse om man icke är illegal invandrare. Godfather:Exakt my point. RadiuZ:You´re right on that. Många kommer nog inte att skriva under. Ska vi fylla fängelsena och låta dom leva på skattepengar? Redigerad 4 november, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ska vi fylla fängelsena och låta dom leva på skattepengar? Ja, Svenskar och Legala invandrare ska få bo i våra fängelsen. Vad är fängelsen till för? Stå tomma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ja, Svenskar och Legala invandrare ska få bo i våra fängelsen. Vad är fängelsen till för? Stå tomma? Nej men helst tomma. Dom kunde ju dratt ner på lyxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ska vi fylla fängelsena och låta dom leva på skattepengar? Din dumma idiot. Är du helt blåst eller? En invandrare har lika mycket rättigheter som alla andra. Gör en invandrare någor olagligt in i fängelset. Gör någon svensk något olagligt in i fängelset. Screw you, biatch. Godfather: Again exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Men Illegala Invandrare kan vi sätta på en båt hem till deras hemland. Man borde förvisa alla illegala människor i ett land, oavsett om de är invandrare eller inte. Alla människor är lika mycket värda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Nej men helst tomma. Dom kunde ju dratt ner på lyxen Är det fel att dom får ha TV och Radio så dom kan hänga med i omvärlden? TV larmar om att en tsunami ska komma in över USA om 2 dagar, Och det första gubben gör när han kommer ut är att sätta sig på ett flyg till USA för att ta semester...Och så undrar han varför det är så tomt på kusten, Som är USA's populäraste turistmål. @Cortez: Illegala invandrare får inte bo i Sverige, Därför ska dom till sitt hemland, En man som är oskyldigt dömd till 3 år för ett mord han inte begått, Han ska väl banne mig få stanna kvar? Alla som har svenskt medborgarskap ska få stanna i sitt hemland! Humm, Skulle inte tråden handla om Danmark och inte fängelsesnack? Redigerad 4 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Din dumma idiot. Är du helt blåst eller? En invandrare har lika mycket rättigheter som alla andra. Gör en invandrare någor olagligt in i fängelset. Gör någon svensk något olagligt in i fängelset. Screw you, biatch. Godfather: Again exakt. Jag snackar om svenskar också du behöver inte skriva idiot för du missuppfattar något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det jag mennade var att varför BARA för invandrare? Varför inte för själva danskarna också? De är ju inte felfria. För att man inte kan skicka iväg danskafödda nånstans. Invandrare kan man ju skicka tillbaka där dom kommer ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Är det fel att dom får ha TV och Radio så dom kan hänga med i omvärlden? TV larmar om att en tsunami ska komma in över USA om 2 dagar, Och det första gubben gör när han kommer ut är att sätta sig på ett flyg till USA för att ta semester...Och så undrar han varför det är så tomt på kusten, Som är USA's populäraste turistmål. @Cortez: Illegala invandrare får inte bo i Sverige, Därför ska dom till sitt hemland, En man som är oskyldigt dömd till 3 år för ett mord han inte begått, Han ska väl banne mig få stanna kvar? Alla som har svenskt medborgarskap ska få stanna i sitt hemland! Humm, Skulle inte tråden handla om Danmark och inte fängelsesnack? Så om en invandrare våldtar en kvinna(och blir utvisad), och sen en "svensk" 1 år senare våldtar samma kvinna exakt lika grovt o.s.v., så då anser du att invandraren ska utvisas men inte svensken? @darkjak: Du vet att man får utvisa människor? Redigerad 4 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Jag fick en jätte bra idé! Jag tycker vi öppnar gränsen helt, och alla som kommer hit ska få begå brott och beté sig som djur. Sen så bidrag till alla, ja svennsons är så dumma så dom jobbar och betalar skatt så att Mohammed och alla hans släktingar bara kan komma hit och bada i pengar som våra hårt slitande föräldrar tjänar. Själv anser jag att dom ska inte få ett jävla öre, vara glada att dom få komma hit. Det är så sjukt mycket skatte pengar som går till invandrar bidrag och liknande! Edit:Läste fel :"> Redigerad 4 november, 2005 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Så om en invandrare våldtar en kvinna(och blir utvisad), och sen en "svensk" 1 år senare våldtar samma kvinna exakt lika grovt o.s.v., så då anser du att invandraren ska utvisas men inte svensken? @darkjak: Du vet att man får utvisa människor? Nej, Har han fått tillstånd att bo i Sverige så ska han få stanna i Sverige såklart, Det är sådana som inte fått tillstånd att bo här som ska utvisas Edit: @DarkJak: Finns väl jävla många ställen man kan skicka danskar till? Redigerad 4 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nej, Har han fått tillstånd att bo i Sverige så ska han få stanna i Sverige såklart, Det är sådana som inte fått tillstånd att bo här som ska utvisas Självklart ska han inte få stanna i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Självklart ska han inte få stanna i Sverige! Så man kan kasta ut hela Black Army för att dom ställer till med våld vid fotbollsmatcherna? Ge dig, Svenskar och invandrare med tillstånd att bo i Sverige ska få sitta av sin tid i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts