kire21 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har gjort ett eget uppdrag till gta3 men när jag sen ska starta gta3 så kan jag bara spela en liten stund sen hänger sig spelet. Någon som vet vad problemet är??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Fel i koden kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Fel i koden kanske? Du har nog rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har gjort ett eget uppdrag till gta3 men när jag sen ska starta gta3 så kan jag bara spela en liten stund sen hänger sig spelet. Någon som vet vad problemet är??? :'( Förmodligen så krachar spelet när du kommer nära / tittar mot något som du har rökat ändra så att det fattas en bit av koden där (eller annat så det inte funkar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts