RavenE Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag letar efter en hemsida där man kan kolla hur många i Världen (inte bara i sverige) som heter t.ex. Arne Adolfsson. Jag vill helst ha över hela världen, men om ni inte hittar nån sån sida, så går det bra över Sverige också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag letar efter en hemsida där man kan kolla hur många i Världen (inte bara i sverige) som heter t.ex. Arne Adolfsson. Jag vill helst ha över hela världen, men om ni inte hittar nån sån sida, så går det bra över Sverige också. Sverige: Hitta Eniro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Sverige: http://www.scb.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Sverige: Hitta Eniro Jo, det vet jag, men jag vill ha en sida där det typ står: Det finns 789650 personer i Världen som heter Arne Adolfsson KalleR: Vart ska jag klicka då? Redigerad 4 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jo, det vet jag, men jag vill ha en sida där det typ står: Det finns 789650 personer i Världen som heter Arne Adolfsson Vågar man fråga vem Arne Adolfsson är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vågar man fråga vem Arne Adolfsson är? Det är Kungens brorsas faster son Nä, skämt o sido..jag tog bara första bästa namn som ploppade upp i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har ingen aning om vart man ska klicka. vet bara att om det finns nånstans finns det där, varför inte leta lite själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det är Kungens brorsas faster son Nä, skämt o sido..jag tog bara första bästa namn som ploppade upp i huvudet Hemska tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har ingen aning om vart man ska klicka. vet bara att om det finns nånstans finns det där, varför inte leta lite själv? Jag hittade precis Hur många heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Haha..Erik ä ett rätt populärt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts