BloodLizard Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hej! Jag har ett litet problem.. jag kan ej bli av men några vapen varken om jag dör eller blir tagen av polisen... jag tycker att det är ganska jobbigt och skuta slut på ca 3000 skot som min polare skaffade åt mig finns det något sätt att bli av med bugen? Tack för alla svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Varför vill du bli av med vapnen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det kanske är Dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Varför vill du bli av med vapnen ? Japp för om man för multiplayer så är micro SMG och SMG ganska iriterande för att man hänger ut med armen och sätter sig upp ur bilen så fort man svänger.. fast de e kanske bara jag som tycker de e en smula iriterande..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Tips. Döda flickvännerna som heter "Katie Zhan" och "Barbara Schternvart". Om problemet kvarstår så har jag inte en aning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Tips. Döda flickvännerna som heter "Katie Zhan" och "Barbara Schternvart". Om problemet kvarstår så har jag inte en aning! Det är de som är problemet jag dejtar inte änns dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Va spelar du För Multiplayer mod då? Kan du lägga up dem så vi andra kan få använda den ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Va spelar du För Multiplayer mod då? Kan du lägga up dem så vi andra kan få använda den ochså? Sorry, men jag spelar PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Okej synd men jag tror du måste skriva in en ny kod så du får andra vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Okej synd men jag tror du måste skriva in en ny kod så du får andra vapen! Dom får bara mera ammo då, typ samma sorts ammo på alla koder.. När BloodLizard o jag lirar MP vill vi kunna sitta i bilen utan att hänga utanför precis som han sade, Jag köper alltid onödigt mkt ammo, så klarade spelet igen igår och så fick han den sparningen Redigerad 4 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Sätt något på skjuta knappen och gå iväg ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Sätt något på skjuta knappen och gå iväg ett tag. Det var det han gjorde med Tec 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Mja, jag fick samma bugg på PS2 har jag för mig andra gången jag spelade igenom(eller var det första..), kunde inte bli av med vapen. Fast jag ville inte åtgärda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ja vill få bort mitt knogjärn, men de går aldrig bort. några tips ? lite offtopic kanske :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ja vill få bort mitt knogjärn, men de går aldrig bort. några tips ? lite offtopic kanske :"> Att dö eller bli busted, har du samma bugg som BloodLizard så vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Att dö eller bli busted, har du samma bugg som BloodLizard så vet jag inte De e bara de att ja har flickvännerna polisen å hon som jobbar på sjukhus, å ja vill inte döda dom. slår inte tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 De e bara de att ja har flickvännerna polisen å hon som jobbar på sjukhus, å ja vill inte döda dom. slår inte tjejer Har oxo det, brukar försöka o inte bry mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Har oxo det, brukar försöka o inte bry mig Aa huvudsaken att de går att spela iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Aa huvudsaken att de går att spela iaf Tänkte så med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts