VickeX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nu blir jag fan helt galen. Jag loggades helt plöttsligt ut från msn. Nu när jag försöker logga in. Ändras det automatiskt till en bokstav mindre. Och jag kan inte komma in. Aargh blir galen. Har testat tagit glöm bort mig och har testat starta om. Men liks om jag skriver mitt lösenord och klickar på logga in så ser jag hur det byts mot någonting som är en bokstav mindre. Aaaargh. Vad är felet. Och kan jag göra någonting eller måte jag instalera om det? Om nu äns det hjälper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 När jag har sparat lösen ord så ändras det för mig också, antar att det har nåt med kryptering att göra så man inte ska komma åt det sparade lösenordet. men jag kan logga in för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 När jag har sparat lösen ord så ändras det för mig också, antar att det har nåt med kryptering att göra så man inte ska komma åt det sparade lösenordet. men jag kan logga in för det. Inte kan komma åt? Men det är ju typ det som händer. Jag... Aargh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ibland funderar jag på om det skulle vara bra med en "MSN-tråd"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Startat om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Startat om datorn? Jaaa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Prova installera om MSN, kan du logga in på din hotmail (eller vad du nu har) i webbläsaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nu när jag försöker logga in. Ändras det automatiskt till en bokstav mindre. Och jag kan inte komma in. Försökt att skriva en bokstav mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Försökt att skriva en bokstav mer? Ja. Klickar på logga in men så försvinner en... Fabian jag kan logga in på t .ex msn.se Men inte häller på Msn web Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Dubbelpost... Vaknade nu och det funkade... Sen loggades jag helt plötsligt ut. Ja nu är det samma sak igen. Aaargh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ibland funderar jag på om det skulle vara bra med en "MSN-tråd"... bra idé ....någon måste göra det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Close.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts