BloodLizard Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Hej Jag har ett litet problem med att byta avatar jag har provat att ändra avatar men det går ej den är 64*64 och den tar uppmindre utrymme än den jag redan har... vad är de då för fel? Tack för alla svar Redigerad 3 november, 2005 av BloodLizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Lägg upp den på upl.silentwhisper.net/ eller Imageshack och skriv in adressen på Avatar-inställningen här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hej Jag har ett litet problem med att byta avatar jag har provat att ändra avatar men det går ej den är 64*64 och den tar uppmindre utrymme än den jag redan har... vad är de då för fel? Tack för alla svar Vad får du för felmeddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vad får du för felmeddelande? Det står: Sorry, but the URL you entered for your avatar was incorrectly formatted or the link is not valid Det spelar ingen roll vilken blid jag provar med har typ testat 20 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Du skulle troligtvis fått mer hjälp om du postade i rätt forum. Men som du vet kan man inte ladda upp bitmapp filer som avatar , använd jpg/jpeg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hej Jag har ett litet problem med att byta avatar jag har provat att ändra avatar men det går ej den är 64*64 och den tar uppmindre utrymme än den jag redan har... vad är de då för fel? Tack för alla svar Stackars dig med den fula som du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Stackars dig med den fula som du har Bättre än INGET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gör en print screen när du fyllt i bildadressen på my controls. Antagligen har du råkat få med ett mellanslag, eller så är det en ogiltig fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts