T-Ryder Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 LOL du är fan bara 10-11 år grabben Har det blivit olagligt att få finnar tidigt i livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nej, Men att det ibland dyker upp en stor jäkla ocean *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Har det blivit olagligt att få finnar tidigt i livet? JAA FÖRFAN DÖDSTRAFF PÅ ALLA JÄVLAR SOM FÅR FINNAR TIDIGT I LIVET FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 JAA FÖRFAN DÖDSTRAFF PÅ ALLA JÄVLAR SOM FÅR FINNAR TIDIGT I LIVET FFS!!! Ja, för fan! Skjut av de jävlarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 JAA FÖRFAN DÖDSTRAFF PÅ ALLA JÄVLAR SOM FÅR FINNAR TIDIGT I LIVET FFS!!! Hahaahhahaha.....hahaha..........ha......h..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ja, för fan! Skjut av de jävlarna!! Nähä! Vi låter dom lukta på Arvid's tår istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vad ska du ha för pålägg? Pålägg??? På bullen=??? I såna fall blir det väl Prickig korv o lite potatismos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nähä! Vi låter dom lukta på Arvid's tår istället... Sounds fair... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 LOL du är fan bara 10-11 år grabben Och? Vissa får det senare vissa får det TIDIGARE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Och? Vissa får det senare vissa får det TIDIGARE. Och vissa får det inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nähä! Vi låter dom lukta på Arvid's tår istället... Är inte det lite för snällt? låt dom få lukta på StellHells kalsonger istället? jag känner två stycken som har mycket finnar den ena går i min klass, själv så har jag nog ganska normalt mycket finnar men när det blir lite mycket eller nån blir stor så är det clearasil eller nån som åker med rakhyveln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 jag känner två stycken som har mycket finnar den ena går i min klass, själv så har jag nog ganska normalt mycket finnar men när det blir lite mycket eller nån blir stor så är det clearasil eller nån som åker med rakhyveln ... Nu blev jag lealös i hela kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Är inte det lite för snällt? låt dom få lukta på StellHells kalsonger istället? jag känner två stycken som har mycket finnar den ena går i min klass, själv så har jag nog ganska normalt mycket finnar men när det blir lite mycket eller nån blir stor så är det clearasil eller nån som åker med rakhyveln Man använder rakhyveln fr att raka sig, Inte ta bort finnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 jag känner två stycken som har mycket finnar den ena går i min klass, själv så har jag nog ganska normalt mycket finnar men när det blir lite mycket eller nån blir stor så är det clearasil eller nån som åker med rakhyveln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Sup inte så mycket heller, det ger också dålig hy Man ska väl inte heller äta en massa skräpmat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Och? Vissa får det senare vissa får det TIDIGARE. Man har forskat om att snorvalpar inte kan få finnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Man ska väl inte heller äta en massa skräpmat? Exakt. Oregelbundna matvanor, för fet mat, för mycket socker gör att kroppen hamnar i obalans och då är finnar bara en av de nackdelar som kommer. Redigerad 5 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Man har forskat om att snorvalpar inte kan få finnar Vad kom man framm till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vad kom man framm till? ... Benvit, du har typ aldrig finnar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 ... Benvit, du har typ aldrig finnar eller? Jorå men inte så ofta, innan jag började ta hand om min hy så hade jag det väldigt ofta. Om jag får en finne så vet jag också knepen att dölja dem men jag tror inte att gtasajten är nog säkra i sin sexualitet för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts