Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Är du kroat eller? Fungerar det med att man tar huvudet i en balja med handuk, försvinner dom då? Kanske inte försvinner helt men om du gör det 1 gång per vecka så kommer din hy att må bättre och en hy som mår bra, ser bra ut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag har massa fina pormaskar på näsan. För att trycka ut alla pormaskar enkelt och lättare så ska man hålla sitt huvud ovanför varm vatten (så att det kommer ut ånga) i en sån balja med en handduk på huvudet i ungefär 20 min. Jag fattar inte riktigt beskrivningen, ska man fylla neb alja med ångande varmt vatten, sedan doppa handduken däri och lägga på ansiktet ? Eller är jag helt ute och cyklar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag fattar inte riktigt beskrivningen, ska man fylla neb alja med ångande varmt vatten, sedan doppa handduken däri och lägga på ansiktet ? Eller är jag helt ute och cyklar ? Koka upp vatten Häll vattnet i en balja/skål Böj ner ansiktet över ångan Lägg en handduk över dig och baljan/skålan så att det blir som en liten bastu Svettas i 15-20 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag fattar inte riktigt beskrivningen, ska man fylla neb alja med ångande varmt vatten, sedan doppa handduken däri och lägga på ansiktet ? Eller är jag helt ute och cyklar ? Ja du cyklar lite väl långt. Man ska stoppa huvudet i kokande vatten i kastrull direkt på spisen. Skämt åtsido. Fyll en balja med hett vatten och lägg ansiktet ner mot vattnet och en handduk på bakhuvudet så att ångan stannar och inte försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Jag fattar inte riktigt beskrivningen, ska man fylla neb alja med ångande varmt vatten, sedan doppa handduken däri och lägga på ansiktet ? *ÄDITH* Äsch, både Benvit och Crille han före Tack för tipset Alpha btw Ska testas. Redigerad 3 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Har sällan problem med sånt här, får väl lite finnar ibland, fast inte så ofta längre. Fast just idag har jag fått en riktig elaking under läppen typ som jag har klämt ett par gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Är du kroat eller? Fungerar det med att man tar huvudet i en balja med handuk, försvinner dom då? Bosnisk. Men jag har varit i Kroatien två gånger på semester. Och finnarna försvinner efter att man har badat och solat i ett par dagar. Tror nog inte det är en så smart idé att använda vanligt vatten med bordsalt Kanske funkar med havssalt, vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Bosnisk. Men jag har varit i Kroatien två gånger på semester. Och finnarna försvinner efter att man har badat och solat i ett par dagar. Tror nog inte det är en så smart idé att använda vanligt vatten med bordsalt Kanske funkar med havssalt, vem vet. Okej. Men har du testat det med baljan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Koka upp vatten Häll vattnet i en balja/skål Böj ner ansiktet över ångan Lägg en handduk över dig och baljan/skålan så att det blir som en liten bastu Svettas i 15-20 minuter Tack så mycket benvit och crille Redigerad 3 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ska testa "baljan" men jag kommer nog inte kunna andas under en handduk med en massa ånga i ansiktet . Hur många gånger ska man göra detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ska testa "baljan" men jag kommer nog inte kunna andas under en handduk med en massa ånga i ansiktet . Hur många gånger ska man göra detta? En gång i veckan som Benvit skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 AAAAAA, blir pormaskar maskar tillslut :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 En gång i veckan som Benvit skrev Aha såg inte det. Får testa det där imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) AAAAAA, blir pormaskar maskar tillslut :'( Ja, sen kryper dom in i ditt huvud och äter upp dig inifrån! Edit: Min 550:de post!!!!! Redigerad 4 november, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ja, sen kryper dom in i ditt huvud och äter upp dig inifrån! :'( Nu kan jag ju inte sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 :'( Nu kan jag ju inte sova När du sover blir dom till Porrmaskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) : :'( ......Hjälp EDIT: jag har inge avatr ju.. Redigerad 4 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Köp Stioxyl på apoteket. Absolut det bästa medlet mot finnar. Börja med 5% stioxyl, om det inte funkar efter 2-3 veckor ska du ta 10% . Jag blev av med nästan alla finnar med 5% på ungefär 3 veckor. Funkar skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Har haft 5-6 finnar max, och det var då då jag var/är 14-15. (är 15) Har alltid tvättat andsiktet innan jag lägger mig. Vänta tills du kommer in i puberteten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Själv har jag ganska få finnar, min mor och far berättade att ingen av dom heller hade särskilt mycket finnar en kille på min gamla skolan som jag ser på bussen ibland har så mycket finnar att hud typ har spruckit upp och han har värsta sår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts