Siana Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vi alla känner till Finnar. Kommer nånstans i puberteten för i princip alla, för en del är det inte så farligt och för en del rena helvetet. Pormaskar är också sköna saker, de fyller upp våra största porer, och sitter där som små svarta prickar och bara väntar på att få pluppa ut i form av en ljus liten mask. Men hur är bästa sätten att få bort dem? Själv brukar jag klämma. Jag klämmer finnar, jag klämmer pormaskar. Men sen har man ett par pormaskar som sätter sig i öronen eller på sidan av näsan, som är i princip omöjliga att få bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Om man tvättar fejjan varje morgon och kväll så slipper sånna här problem.. Tvål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Brukar ta på nå från aboteket men om jag klämmer först sen kladdar på skiten svider det som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Finnar har jag väl ibland... Men jag har en jävla masa pormaskar på näsan... Haft det i ca 3år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Clearasil, vet inte om det funkar dock.. Har inte så häftiga problem, täckstift eller au naturel, beror på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Denna tar nog priset som onödigaste tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Denna tar nog priset som onödigaste tråd Knappast.. Bara för du är 10 år och inte vet vad sånt är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Denna tar nog priset som onödigaste tråd Ej onödig... Många behöver hjälp med sådant här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Denna tar nog priset som onödigaste tråd När du om 3-6 år kommer i puberteten så kommer du inte att tycka det är onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Denna tar nog priset som onödigaste tråd Undra om jag kunde läsa när jag va 10 Redigerad 3 november, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Undra om jag kunde läsa när jag va 10 HAHA LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Denna tar nog priset som onödigaste tråd Absolut inte... Man lider ju av pormaskar! Redigerad 3 november, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Finns det inte redan en tråd om sådant här? Och jag har för mig siana postate sista posten i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Jag har massa fina pormaskar på näsan. För att trycka ut alla pormaskar enkelt och lättare så ska man hålla sitt huvud ovanför varm vatten (så att det kommer ut ånga) i en sån balja med en handduk på huvudet i ungefär 20 min. Redigerad 3 november, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Sola så försvinner allt till 100% Redigerad 3 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag har massa fina pormaskar på näsan. För att trycka ut alla pormaskar enkelt och lättare så ska man hålla sitt huvud ovanför varm vatten (så att det kommer ut ånga) i en sån balja med en handduk på huvudet i ungefär 20 min. Ah, det är skönt. För extra freshness så kan man droppa i lite pepparmintolja =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Sola så försvinner allt till 100% Sola och bada i hav med mycket salt(Kroatien är ett bra exempel), och använda Stioxyl på kvällarna ta bort finnarna garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Har haft 5-6 finnar max, och det var då då jag var/är 14-15. (är 15) Har alltid tvättat andsiktet innan jag lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Sola och bada i hav med mycket salt(Kroatien är ett bra exempel), och använda Stioxyl på kvällarna ta bort finnarna garanterat. Är du kroat eller? Fungerar det med att man tar huvudet i en balja med handuk, försvinner dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Finns det inte redan en tråd om sådant här? Och jag har för mig siana postate sista posten i den. Haha, det kan gott tänkas Men den var endast finnar, och sedan så har det kanske hänt en del i ansiktet sen sist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts