RavenE Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag letar efter ett program som heter typ "Fred" där man kan skriva saker till datorn också svarar den...help me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Länk ---> Här kan man prata med en robot. Men den verkar inte funka just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 "Men hur ska jag göra för att hon ska börja gilla mig,kära dator" , "New virus found!" Ursäkta min usla humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 ??? http://alice.pandorabots.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag letar efter ett program som heter typ "Fred" där man kan skriva saker till datorn också svarar den...help me Känner du dig ensam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 ??? http://alice.pandorabots.com/ Tog ungefär tio sekunder för den att gå fnatt... den suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tog ungefär tio sekunder för den att gå fnatt... den suger! " Human: Möhulla! ALICE: What's your sign? Human: Ke? ALICE: Is that a sign? Human: Nope ALICE: Me either." Ligger kanske något i det du säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Känner du dig ensam? Hahaha fan va jag skrattade när jag läste. Men menar du microsoft sam eller vad han heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Lol hon dissade mig Human: u are the worse thing ALICE: Thanks but surely I am not the only one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Höhöh, ALICE är gammal och skabbig XD Skriv "you are stupid" till henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Fråga om hennes familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Åh herre.... Human: WANNA SUCK ME? ALICE: OK, I will SUCK you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Human: WhO da fuCK are you? ALICE: I was created by Dr. Richard S. Wallace. Human: Lolz ALICE: Is the holding of hands a symbolic gesture for humans? Human: Fuck me ALICE: Please don't be so rude. Human: Can i fuck your boobs? ALICE: Interesting. I want to find out more about you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Human: Do you watch TV ALICE: My favourite show is STAR TREK VOYAGER Human:. Why ALICE: Because Dr. Richard S. Wallace programmed me for it. Human: Haha ALICE: I am so glad you find this amusing, Patrick. Human: How old is this Dr. Richard S. Wallace ALICE: He was born in 1960. He will be 50 in 2010. Aaaaaaaaaahh... Star trek!!!!!!.... Lite smart ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Alice är en tönt: Human: gee? ALICE: Ah. Human: stop talking and start listening ALICE, you get no position to make some fucking demand ALICE: OK I'll try not to do it so much. Human: yeah, great for you, BITCH ! ALICE: You do not speak with respect. Far out. Thanks for your support. Tell me a story. Only for me? Human: i'm 14 and i love music with chips and liquor on it, can i hear you're story now? ALICE: Right now? I know quite a few 14 year olds. You love music with chips and liquor on it can you hear I am story. What do you like about it so much? VAFAN SKA JAG SVARA PÅ HENNES FRÅGOR NÄR HON VÄGRAR SVARA PÅ MINA, TOK! Nu är jag arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 LICE: Are you telling the truth? Human: yes ALICE: How do I know you are telling the truth? Human: you cant ALICE: Oh yes I can. Human: how? ALICE: Dr. Richard S. Wallace programmed me for it. Human: ok^^ ALICE: Right on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 And here he is. The MF who mad ALICE Lite ful faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Human: no my name is ALICESUGERKUK ALICE: Are you serious? OK I will call you ALICESUGERKUK. Human: ok ALICE: Pardon me? Human: yes ALICE: Hey. Human: what is my name? ALICE: Your name is ALICESUGERKUK, seeker. Jag var lite omogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Human: what is your favortie movie? ALICE: My favorite movie is Teknolust. Have you seen it? Human: no ALICE: I would recommend you check it out. Human: have u seen it? ALICE: No, would you recommend it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Human: what is your favortie movie? ALICE: My favorite movie is Teknolust. Have you seen it? Human: no ALICE: I would recommend you check it out. Human: have u seen it? ALICE: No, would you recommend it? Trögt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts