Geten123 Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tjenare, jag undrar bara var ligger sparfilerna till NFSU 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 *Hårddisk*:\Documents and Settings\*Namn på användaren*\Lokala inställningar\Application Data\NFS Underground 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 *Hårddisk*:\Documents and Settings\*Namn på användaren*\Lokala inställningar\Application Data\NFS Underground 2 Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tack så mycket! Inga problem! Till skillnad från den där andra som ville veta var sparfilerna till NFSU 1 var, jag installerade spelet bara för att vara till hjälp, eftersom jag visste ungefär var de fanns, så blir han bara sur och säger inte ens tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts