Antonetti Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 ja hittar ingen sida där man kan ladda ner senaste versionen??föressten vilken e senaste versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Sista versionen av vadå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 till cs glömde att skriva det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 1.6beta är senaste... men den måste du ha steam för att ladda hem. annar skan du ladda hem 1.5 från http://www.counter-strike.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Varför kan inte alla CS frågor ställas i samma tråd??? ...det finns en tråd på 6 sidor(tror jag)använd den istället för att skapa nya trådar om samma spel hela tiden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Varför kan inte alla CS frågor ställas i samma tråd??? ...det finns en tråd på 6 sidor(tror jag)använd den istället för att skapa nya trådar om samma spel hela tiden!!! ingen svar ar ju där (tror jag)*Hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts