Sikorka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Prova att gå in i spelet och välja från multiplayer? Den heter Kiwi'sArena Can't find it.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hm, jag provade att byta serverklient Prova nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Hm, jag provade att byta serverklient Prova nu då Hittar ändå inte.. Är du säker på att den heter Kiwi's Arena? Btw, Vart skiver man in IP..? -------- Redigerad 6 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ja jag är säker Dt kan vara så att routern inte vill släppa förbi min server, men dt skumma är att det har funkat förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag testar att lägga upp en server då.. Om 4 min.. Den heter Gtasajten Testa om min fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Förlåt för dubbelpost.. :'( -- Tihi.. La ner min server nu.. Det kom in några när jag spelade, Imanol Playboyhase Im5 Och asfak, som är momo? Vilka är de andra? -- Är på högsta stället på hela banan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Förlåt för dubbelpost.. :'( -- Tihi.. La ner min server nu.. Det kom in några när jag spelade, Imanol Playboyhase Im5 Och asfak, som är momo? Vilka är de andra? -- Är på högsta stället på hela banan! Ägde med Yoda btw,ska vi göra en clan? Jag du Kiwi och sen kanske Radiuz(?) Redigerad 6 november, 2005 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ägde med Yoda btw,ska vi göra en clan? Jag du Kiwi och sen kanske Radiuz(?) Ja vill vara med!! "Skaffar" spelet i veckan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Någon som vill köra? Pm:a mig om ni vill! Redigerad 7 november, 2005 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hur fick ni busk versionen att funka pls säg till mig den säger bara put in game disck insted of backup eller ngt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hur fick ni busk versionen att funka pls säg till mig den säger bara put in game disck insted of backup eller ngt sånt Fy fy, inget prat om buskversionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vet du :tiitar snät med blinken i ena ögat host host host host: PMà mig:host host ,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2005 Jag har skaffat spelet nu, det måste vara bland de roligaste spelen jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Börjar bli tråkigt allt är samma som battle front 1 bara nya skins till gubbarna och ngra nya gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts