Xemtoth Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vet inte om nån liknande topic har skapats med samma frågor, så jag gör en ny, vilken är er favorit stad? Vote: San Fierro, Allt finns där, wang cars, fint helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Skogarna. Vote; Alla är lika tråkiga. Redigerad 3 november, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Varierar lite. Men LS känner jag till bäst så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men San Fierro för satan, med alla fina kullar och mysiga bögområden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Tja... Jag visste inte riktigt så jag röstade på att jag tyckte om alla lika mycket.... Men då man ska kolla på vilken som är finast i sig.... Så väljer jag nog San Fierro, jag med. Redigerad 3 november, 2005 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Gillar inte städerna särskilt mycket men jag älskar däremot att vara ute på landsbygden. Vote: Alla är tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Alla är lika roliga på sitt eget sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tja... Jag visste inte riktigt så jag röstade på att jag tyckte om alla lika mycket.... Men då man ska kolla på vilken som är finast i sig.... Så väljer jag nog San Fierro, jag med. Men fixa den där Polisbilden som signatur istället för att ladda upp den varje post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Ja... Compton & Inglewood, Blood & Crips... Det blir Los Santos Vote: Los Santos Redigerad 3 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vote: San Fierro San Fierro e ju bra där finns allt nära till hands och nära till Angel Pine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vote: San Fierro San Fierro e ju bra där finns allt nära till hands och nära till Angel Pine So true, so true my friend.. Så skönt att glida till Angel pine från San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 San Fierro. Håller nästan alltid till där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Har verkligen försökt att börja gilla L.S, men nej, går inte. Gillar San Fierro som fan. Det enda dåliga där är att den inte finns strippklubbar/strippklubb. Det är inte bara Wangcars m.m., för att det finns där, utan det är staden. Ger mig 80% ''spelkännsla'' medans L.S ger mig 30%. Sen så påminner San Fierro om GTA3. Mörka gränder,horor överallt m.m. Ibland kul att köra igenom ''slumområdet'' nere vid hamnen. Eller gå längst stranden, sen är det nära till Angel Pine och Bayside Marina, mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men fixa den där Polisbilden som signatur istället för att ladda upp den varje post Och hur gör jag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Och hur gör jag det då? Ladda upp den på t. ex. upl.silentwhisper.net. Sen kopierar du länken du får till bilden och i din signatur skriver du [img.]länken[/img.], fast utan punkterna i IMG-taggarna. Redigerad 4 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 San Fierro istheshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 So true, so true my friend.. Så skönt att glida till Angel pine från San Fierro Ska jag vara ärlig så är det skönare att glida från Los Santos till Angel Pine för den vägen får mig hela tiden att tänka på en låt på SF-UR som jag har tappat bort namnet på, men dte är en så vacker väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vote: Los Santos är typ bara i LS. springer runt och "thuggar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ska jag vara ärlig så är det skönare att glida från Los Santos till Angel Pine för den vägen får mig hela tiden att tänka på en låt på SF-UR som jag har tappat bort namnet på, men dte är en så vacker väg. Mjo det är rätt, älskar att åka på landet på kvällen när det börja skymma, solnedgång och Cruisar runt i sin Hippie Van så ser man Mount Chillad som lyser lite smått orange och den lilla upplysta staden angel pine, man svänger o glider till motellet, o njuter men förövrigt om ja e i los santos brukar jag åka på tågrelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vote: Los Santos Största staden och har bäst hopp till stuntfilmer och har ett av dom grymaste ställerna i hela SA där , Mullholland intersection. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts