Antonetti Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 hej ja undrar om nån kan hjälpa mig me en sak med cs? ja kan inte joina ett spel ja måste trycka på quickstart för att det ska funka.när ja har valt en server så trycker ja på "join" men det står bara "couldnt connect to server" eller nåt sånt.måste ja uppdatera eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 kolla så att du har senaste cs o hl o sen ta playonline istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 ja har den första man har men kan inte nån ge mig en bra sida där man kan ladda ner senaste versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 ladda ner påhä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 var ska man trycka där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 "Download CS" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 ja har den första man har men kan inte nån ge mig en bra sida där man kan ladda ner senaste versionen? Om du har half-life ska du ladda de här 2 filerna! Fil 1: HäR! Fil 2 : HäR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts