VickeX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tja. Hjälp mig jag kan inte skriva ett litet O. Jag klickar på O-tangenten men ingenting händer. Vad är felet? Snälla hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Har du spillt nåt på tangent bordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Har du spillt nåt på tangent bordet ? NOpe. Kan ju skriva stOra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kanske är någon inställning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Starta om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Stänger inte datorn så ofta så... Testade nu och det funkar. Tack --------------------^-------^-------------------------^------------------------- Redigerad 3 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hahah, fan vad mobbat *Pekar på VickeX och skrattar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hahah, fan vad mobbat *Pekar på VickeX och skrattar* Iaf någon som vet var felet var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ja det är klart att vi vet varför din tangent inte funkar! Det beror på den graviteten som minskar pga den strålning som din datorn avgör. därför färdas inte tangenttryckningen i kabeln i den hastighet som den borde göra. när du startade om din dator slutade strålningen pga att skivorna på hårddiskarna ändrade hastiget. dock så brukar inte detta problem uppstå pga hårddiskarnas kvalitet i dagen läge. En liten liten liten läcka, räcker med 1µm så kommer strålningen ut. Detta kan hända fler gången så se till att vända på hårddisken så inte du får stålninge på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ja det är klart att vi vet varför din tangent inte funkar! Det beror på den graviteten som minskar pga den strålning som din datorn avgör. därför färdas inte tangenttryckningen i kabeln i den hastighet som den borde göra. när du startade om din dator slutade strålningen pga att skivorna på hårddiskarna ändrade hastiget. dock så brukar inte detta problem uppstå pga hårddiskarnas kvalitet i dagen läge. En liten liten liten läcka, räcker med 1µm så kommer strålningen ut. Detta kan hända fler gången så se till att vända på hårddisken så inte du får stålninge på dig. Helt korrekt svar proffesorn! *puffar på min pipa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Helt korrekt svar proffesorn! *puffar på min pipa* Alltid bra när the copy kommer med svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Alltid bra när the copy kommer med svar Jag bringar bara fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts