Karatemorfar Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Behöver hjälp med DC++ Varje gång jag startar DC så måste jag shara (share) varje sak. Jag måste ange nick och download directory. Någon som vet varför? Finns det någon knapp man kan trycka på för att spara eller liknande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Warez Haha nej Karatemorfar: har aldrig varit med om nåt liknande, ska ju sparas automatiskt. du kan alltid testa att skrivskydda dc++'s configfiler efter att du ställt in allt rätt. Redigerad 3 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Warez Läs denna så du lär dig något innan du skriver. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha nej Karatemorfar: har aldrig varit med om nåt liknande, ska ju sparas automatiskt. du kan alltid testa att skrivskydda dc++'s configfiler efter att du ställt in allt rätt. Jag ska testa det .. Kagol, som alla säger. Inte warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Är det kanske så att ni har en dator med flera användare på? Så att kanske just du installera det, och i det ögonblicket vara datoradministratör, men inte är det längre? Eller någon annan av användarna som installerat det? Isåfall Kan det vara en utav orsakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Är det kanske så att ni har en dator med flera användare på? Så att kanske just du installera det, och i det ögonblicket vara datoradministratör, men inte är det längre? Eller någon annan av användarna som installerat det? Isåfall Kan det vara en utav orsakerna. Nej, tyvärr så är det inte. Tänkte på det också. Jag är själv på den här datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Warez!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Warez!!! Nej, han har inte sagt något om olagliga filer. Redigerad 3 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nej, han har inte sagt något om olagliga filer. Notera ironin.. btw futurama är fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts