armin Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag vill att i nästa G.T.A(ps2) ska det vara bättre bilar.typ som Audi TT. och det ska vara riktiga namn. det ska vara stora skogar melan städerna. det ska bli vinter och sommar. det ska finnas barn jag vet att det inte borde finnas barn i ett spel som man kan döda alla men är det inte lite konstigt med en stad utan barn. Man Ska kunna köpa bilar och när man lämnar dom nånstans ska dom inte försvinna dom ska ligga kvar parkerad där. bättre grafik och tiden ska utspela sig i år 2005 . man ska kunna ha flickvän som följer med dig på uppdrag och att gubben i spelet ska gråta när flickvännen dör och skrika NOOOO. det ska inte vara CHICKEN BELL eller BURGER SHOT utan McDonalds och Burger King och Pizza Hut. och det ska vara andra små restauranger som det bara finns en av runt staden. Man ska kunna Röka och Knarka och råna fålk genom att hota dom och säga GIV ME YOUR FUCKING MONEY BEATCH. Man ska kunna ha Hundar ,katter ska gå runt på gatorna. bondgårdar ska ha kor, grisar,ankor, tuppar och chyklingar. SKRIV ALLT NI VILL SOM SKA VARA MED PÅ NÄSTA GTA (OCH JAG MENAR INTE GTA TILL PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag tror inte att det kommer ett nytt GTA till Ps2. Menar du Ps3 eller? jag vill att det ska vara asbra grafik,större städer och mera uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 De får ju inte ha riktiga namn på bilarna. Tycker inte året ska vara 2005, roligare med bakåt i tiden. 70-tal är det helt klart dags för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Jag vill att i nästa G.T.A(ps2) ska det vara bättre bilar.typ som Audi TT. och det ska vara riktiga namn. det ska finnas barn jag vet att det inte borde finnas barn i ett spel som man kan döda alla men är det inte lite konstigt med en stad utan barn. Man Ska kunna köpa bilar och när man lämnar dom nånstans ska dom inte försvinna dom ska ligga kvar parkerad där. man ska kunna ha flickvän som följer med dig på uppdrag och att gubben i spelet ska gråta när flickvännen dör och skrika NOOOO. det ska inte vara CHICKEN BELL eller BURGER SHOT utan McDonalds och Burger King och Pizza Hut. Man ska kunna Röka och Knarka och råna fålk genom att hota dom och säga GIV ME YOUR FUCKING MONEY BEATCH. Man ska kunna ha Hundar ,katter ska gå runt på gatorna. bondgårdar ska ha kor, grisar,ankor, tuppar och chyklingar. OK, liiiiiite ossanolikt.... Tänk efter hur mycket mer det skulle kosta med t.ex. Mc Donalds istället för Burger Shot... (För Rockstar) Bra idé med barn och djur Jag hopppas du var ironisk när du skrev detta: Man ska kunna Röka och Knarka och råna fålk genom att hota dom och säga GIV ME YOUR FUCKING MONEY BEATCH. man ska kunna ha flickvän som följer med dig på uppdrag och att gubben i spelet ska gråta när flickvännen dör och skrika NOOOO. Det skulle kosta skjortan för Rockstar att ha "riktiga" märken på bilar, istället för att ha bilar som liknar "riktiga" bilar... Annars så var det ganska bra idéer Särskilt med barn och djur Redigerad 3 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Man Ska kunna köpa bilar och när man lämnar dom nånstans ska dom inte försvinna dom ska ligga kvar parkerad där. Ifall detta skulle bli sant skulle spelet bli bra mycket mer krävande, och då skulle inte ens ps2an klara att kunna hålla spelet igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Neeej inga barn med i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29706 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) *dubbelpost* Redigerad 3 november, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag vill att i nästa G.T.A(ps2) ska det vara bättre bilar.typ som Audi TT. och det ska vara riktiga namn. det ska vara stora skogar melan städerna. det ska bli vinter och sommar. det ska finnas barn jag vet att det inte borde finnas barn i ett spel som man kan döda alla men är det inte lite konstigt med en stad utan barn. Man Ska kunna köpa bilar och när man lämnar dom nånstans ska dom inte försvinna dom ska ligga kvar parkerad där. bättre grafik och tiden ska utspela sig i år 2005 . man ska kunna ha flickvän som följer med dig på uppdrag och att gubben i spelet ska gråta när flickvännen dör och skrika NOOOO. det ska inte vara CHICKEN BELL eller BURGER SHOT utan McDonalds och Burger King och Pizza Hut. och det ska vara andra små restauranger som det bara finns en av runt staden. Man ska kunna Röka och Knarka och råna fålk genom att hota dom och säga GIV ME YOUR FUCKING MONEY BEATCH. Man ska kunna ha Hundar ,katter ska gå runt på gatorna. bondgårdar ska ha kor, grisar,ankor, tuppar och chyklingar. SKRIV ALLT NI VILL SOM SKA VARA MED PÅ NÄSTA GTA (OCH JAG MENAR INTE GTA TILL PSP Ja, och sedan tycker jag att man ska kunna jobba som nekrofil och pedofil så barnen är till någon nytta. Samt liken som annars bara ligger på gatan tills dom tynar bort eller får tre slag i hjärtat av någon grön gubbe och ställer sig upp igen. Sedan ska man kunna ha gevär som skjuter 4546456 skott i taget så man kan döda presidenten och Mikael Hegg. Bilar ska ha riktiga namn som volvo 240 och saab 90. Man ska kunna ha husdjur som följer med på uppdrag och när karaktären men spelar dör skriker djuren: oh my god, they killed kenny. För man ska spela som Kenny i South Park och man ska göra uppdrag åt Dennis Rodman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ja, och sedan tycker jag att man ska kunna jobba som nekrofil och pedofil så barnen är till någon nytta. Samt liken som annars bara ligger på gatan tills dom tynar bort eller får tre slag i hjärtat av någon grön gubbe och ställer sig upp igen. Sedan ska man kunna ha gevär som skjuter 4546456 skott i taget så man kan döda presidenten och Mikael Hegg. Bilar ska ha riktiga namn som volvo 240 och saab 90. Man ska kunna ha husdjur som följer med på uppdrag och när karaktären men spelar dör skriker djuren: oh my god, they killed kenny. För man ska spela som Kenny i South Park och man ska göra uppdrag åt Dennis Rodman. Wooho! Låter kul, förrutom dt med nekrofilerna o pedofilerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag vill att i nästa GTA(ps2) ska det vara bättre bilar.typ som Audi TT. och det ska vara riktiga namn. det ska inte vara CHICKEN BELL eller BURGER SHOT utan McDonalds och Burger King och Pizza Hut. De är deras namn som är softa, passar fan inte in om du hoppar in i en bil så kommer texten Audi TT. och matställerna hoppas jag finns kvar i nästa gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Kor i på landsbyggden i SA hade varit kul men barn Fast tänk er ni kör genom ett svenskt villaområde med en skrotig Nissan rammar staketet på nåt hus och kör in i trädgården rammar grillen pappan hoppar undan i sista sekunden o barnen springer in i huset . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Jag tycker det borde finnas tonåringar i spelet. Sånna olydiga punks. I Nästa GTA MÅSTE det finnas djur. Det finns ju djur i massa andra spel. Tänk att rida med en häst igenom öknen och skjuta några banditer, och sedan rida in i stan och ta en bärs Redigerad 13 november, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 I Los Santos ghettomiljö hade det passat med övergivna katter som går på staketen och arga hundar som står och skäller och sånt och såklart kor som man kan välta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Skulle det finnas barn i gta så skulle det bli bannlyst i i stort sett hela världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ja, idiotiskt nog är det så. Jag vet dock inte riktigt om jag gillar idén med djur. Men att ha riktiga namn är bara dumt. Förstör lite av känslan, och då hade bilarna inte gått att gå att förstöra... Roligt? Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja, och sedan tycker jag att man ska kunna jobba som nekrofil och pedofil så barnen är till någon nytta. Samt liken som annars bara ligger på gatan tills dom tynar bort eller får tre slag i hjärtat av någon grön gubbe och ställer sig upp igen. Sedan ska man kunna ha gevär som skjuter 4546456 skott i taget så man kan döda presidenten och Mikael Hegg. Bilar ska ha riktiga namn som volvo 240 och saab 90. Man ska kunna ha husdjur som följer med på uppdrag och när karaktären men spelar dör skriker djuren: oh my god, they killed kenny. För man ska spela som Kenny i South Park och man ska göra uppdrag åt Dennis Rodman. HAHAHAHAHAHA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag vill att i nästa G.T.A(ps2) ska det vara bättre bilar.typ som Audi TT. och det ska vara riktiga namn. det ska vara stora skogar melan städerna. det ska bli vinter och sommar. det ska finnas barn jag vet att det inte borde finnas barn i ett spel som man kan döda alla men är det inte lite konstigt med en stad utan barn. Man Ska kunna köpa bilar och när man lämnar dom nånstans ska dom inte försvinna dom ska ligga kvar parkerad där. bättre grafik och tiden ska utspela sig i år 2005 . man ska kunna ha flickvän som följer med dig på uppdrag och att gubben i spelet ska gråta när flickvännen dör och skrika NOOOO. det ska inte vara CHICKEN BELL eller BURGER SHOT utan McDonalds och Burger King och Pizza Hut. och det ska vara andra små restauranger som det bara finns en av runt staden. Man ska kunna Röka och Knarka och råna fålk genom att hota dom och säga GIV ME YOUR FUCKING MONEY BEATCH. Man ska kunna ha Hundar ,katter ska gå runt på gatorna. bondgårdar ska ha kor, grisar,ankor, tuppar och chyklingar. SKRIV ALLT NI VILL SOM SKA VARA MED PÅ NÄSTA GTA (OCH JAG MENAR INTE GTA TILL PSP Det är de bilarna som hör till tiden som spelet utspelar sig i. Och det finns en Audi i San Andreas, bara att den inte heter det. Om du vill ha riktiga namn kan ju du betala åt Rockstar* alla biltillverkare pengar så de får andvända deras bolagnamn. Sammanlagd summa är inte direkt billigt och fullständigt onödigt, då man kan ändra det snabbt genom att pilla i en fil som man kan öppna med nåt så enkelt som notepad/anteckningar. Det finns ju? Badlands, hallå? Mjo, det vore trevligt. Vem bryr sig om det finns barn? Vad har de för funktion? Det går ändå att modda fram om man vill. Man gör en helt ny modell helt enkelt och sätter samma namn på den som en ped's modell och sen byter man ut den. Ställ dom i garage så försvinner dom inte. Och köpa bilar kan man göra i SA. De försöker hålla ned systemkraven så att så bred marknad som möjligt kan få tag på spelet och kunna spela det utan hack. Dock så har dom gjort valen fritt för den lite värre datorn i SA. Varför just 2005? Haha, kan det bli mer Hollywood? Betala Burger King och McDonalds och Pizza hut för att låta R* andvända det. De 2 förstnämnda är bland de största varumärkena i världen så det är inte direkt billigt att köpa rätten att andvända det. Dessutom finns det moddar som gör detta, och det fanns redan när du skrev den här tråden. Mm... råna och knarka.. röka.. ja, hota folk.. säga löjliga meningar.. det hade nog varit med om inte Jack Thompson varit hack i häl med R* North om du nu lyckats missa det. Går att modda in för den proffesionelle. Ja, slaktar man djur i spelet så kommer väl djurskyddsföreningarna i världen och backar upp Thompson. Wie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Riktiga eller fejkade namn spelar inte mig någon roll. Men någonting som vore coolt vore ju helt klart om man fick SKAPA sin egen gubbe. Sen också att det finns fler (gärna större) städer än i de tidigare spelen och att man kan ta vissa jobb. Typ knarkhandlare, hallick, och annat som jag inte kommer på just nu. Sen vore det coolt om man kunde ta gisslan som i XIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Att bilarna skulle heta Audi, Mercedes osv skulle bara förstöra GTA känslan..samma med Chicken Bell och Burger Shot..asså det skulle bara förstöra känslan Det skulle kännas att man spelar i "verkligheten" Vill man att sånt shit ska heta det så kan man fan bara modda det med ett program som heter "GTA: San Andreas GXT Editor 1.3". Det kan du tanka Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts